قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

حسینی در تذکر شفاهی درصحن علنی مجلس (30 مهر) به رئیس هیأت دولت، از دکتر حسن روحانی خواست به جای اینکه به مناسبتهای مختلف یادی از وزیر برکنار شده‌اش در وزارت علوم بکند و به تصمیم مجلس گوشه و کنایه بزند، هرچه سریعتر تکلیف این وزارتخانه مهم را با معرفی یک وزیر مومن و انقلابی و در خط ولایت که با فتنه 88 مرزبندی مشخص داشته باشد، روشن کند.

در آخرین روز مهرماه 1393 حجت الاسلام سید مرتضی حسینی یکی از نمایندگانی بود که در صحن علنی به مسئولان اجرایی کشور تذکر داد. حسینی در تذکر شفاهی به رئیس هیأت دولت، از دکتر حسن روحانی خواست به جای اینکه به مناسبتهای مختلف یادی از وزیر برکنار شده‌اش در وزارت علوم بکند و به تصمیم مجلس گوشه و کنایه بزند، هرچه سریعتر تکلیف این وزارتخانه مهم را با معرفی یک وزیر مومن و انقلابی و در خط ولایت که با فتنه 88 مرزبندی مشخص داشته باشد، روشن کند. وی همچنین در چند تذکر کوتاه از وزرای جدید دولت خواست تا در رفع مشکلات مردم استان قزوین اهتمام ورزند. متن این تذکر به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین عروج ملکوتی استاد و معلم فرهیخته اخلاق و یاور امام و رهبری حضرت آیت‌الله مهدوی کنی را به همه شیعیان به‌یژه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

اخیراً سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا گفته که در صورت موافقت ایران با درخواست‌های امریکا و امضای توافق نهایی هسته‌ای، تنها تحریمهایی علیه ایران لغو می‌شود که مرتبط با موضوع هسته‌ای باشد. توجه داشته باشید که بخش عمده‌ای از این تحریمها به ویژه در بخش نفت و بانک‌ها به دلایل واهی دیگری وضع شده‌اند و همچنان می‌توانند پابرجا باشند یا افزایش یابند. این خانم مسئول، افاضات خود را اینگونه تکمیل می‌کند که پس از رسیدن به توافق جامع ابتدا تحریمها تعلیق خواهند شد و در صورت کسب اطمینان بابت پایبندی ایران به تعهداتش به تدریج تحریمهای مرتبط با هسته‌ای لغو می‌شود. این عبارت‌ها و عبارتهای مشابه، بسیار سخیف است و اصلا و ابداً پذیرفتنی نیست که ما هی تقلیل بدهیم و تعطیل کنیم و خاموش کنیم تا شاید اطمینان خاطر بدهیم و آنها مرتب رجزخوانی‌کنند و تهدید کنند و تحقیر و تحقیر و تحقیر! روی سخن من با مسئولان مذاکره کننده ایرانی است. مواظب باشید برای بار چندم از یک سوراخ گزیده نشوید. همانطور که بارها و به تکرار مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اطمینانی به قول و عمل آمریکایی‌ها وجود ندارد.


:: تذکر به رئیس جمهور: «فتنه 88 خط قرمز نظام است». این عبارت کوتاه، نیاز به شرح و تفسیر و تأویل بیش از این ندارد. چرا عده‌ای هنوز از درک و فهم این نکته بدیهی عاجزند یا طفره می‌روند. آقای رئیس جمهور هم بهتر است به جای اینکه به مناسبتهای مختلف یادی از وزیر برکنار شده‌اش در وزارت علوم بکند و به تصمیم مجلس گوشه و کنایه بزند، هرچه سریعتر تکلیف این وزارتخانه مهم را با معرفی یک وزیر مومن و انقلابی و در خط ولایت که با فتنه 88 مرزبندی مشخص داشته باشد، روشن کند.


:: امروز ما شاهدیم که در دانشگاه امام خمینی قزوین فتنه‌گران و فعالان فتنه 88 بال و پر گرفته‌اند و متأسفانه افراد انقلابی و در خط ولایت یکی، یکی کنار گذاشته می‌شوند. تذکر من به سرپرست وزارت علوم این است که این وضعیت بیش از این قابل تحمل نیست.

:: تذکر بعدی من در خصوص تعیین تکلیف سریع مشکل استخدامی معلمان پیش دبستانی است. همچنین رسیدگی به مشکلات کارگران و شاغلان در بخش مخابرات روستایی.

:: تذکر دیگر به دولت در خصوص کنترل و مهار گرانی‌هاست که متأسفانه هر روز بیشتر می‌شود. تورم، رکود و خرابی بازار کسب و کار مردم را به شدت آزار می‌دهد. مهار تورم، خروج از رکود و رونق اشتغال یک چیز است و شعار در خصوص تحقق این وعده‌ها چیز دیگری که فقط نارضایتی مردم را تشدید می‌کند.


:: مهمترین و آخرین تذکرم به دولت، به ویژه وزیر نیرو در خصوص آب آشامیدنی و کشاورزی است. آقای وزیر، چرا سهم استان ما از آب سد طالقان داده نمی‌شود. کاهش 90 درصدی این سهم به نفع استان تهران به چه معناست؟ کاهش سهم استان قزوین از 286 میلیون متر مکعب به 30 میلیون متر یعنی خواندن فاتحه بر دشت قزوین و کشاورزی آن. 
والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاه.

  • قزوین فردا

نظرات  (۵)

ممنون بابت مطالب خوبتون
با سلام و خسته نباشید بابت مطالب ار84659زشمند و و اقعی که بیان کرده اید.
برادر حسینی شما به نمایندگی از مردم قزوین باید تمام وقت (همچنانکه قسم خوردید) برای رفع مشکلات کارگری شهر صنعتی قزوین  که بدست یکسری مدیران غیر بومی که دارند ریشه بچه های بومی و متعهد قزوین را میزنند کاری بکنید شرکتها پر شده از افزاد غیر بومی اونوقت بچه های قزوین بیکارند و باید مدام سرکوفت بشنوند تو را به خدا یک هیئتی مسوول بررسی این مسئله  کنید 
با سلام اقای حسینی شمار را بخدا اگه این دو کلمه فتنه و 88 نبود شما چه صحبتی داشتید چرا دروغ به مردم میگید ما مردم قزوین پیرو ولایتم و رهبری از شما هم بجای چوب لای چرخ دولت کردن دنبال کار مردم باشید شمارو بخدا چه کاری برا مردم کردید مدرسه ساختی پل ساختی به فقیر رسیدید برا عروسی جوانان فکر کردید اخه فتنه فتنه شد حرف
با سلام شماها واژه فتنه را از سال 88 به خورد مردم می دهید لطفا فتنه گران را معرفی کنید تا بشناسیم وبقیه را رها کنیم چرا دروغ می گویید فتنه کجا بود 88به بعد شما ها برای سرکوب منتقدانتان از واژه فتنه وفتنه گران استفاده می کنید