قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
دکتر محمود احمدی نژاد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت امام جمعه شهرشال استان قزوین، به این دیار سفر کرده و با حضور در مسجد جامع این شهر به سخنرانی پرداخت.

  1. به گزارش قزوین فردا به نقل ازمیدان 72، دکتر محمود احمدی نژاد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت امام جمعه شهر شال استان قزوین، به این دیار سفر کرده و با حضور در مسجد جامع این شهر به سخنرانی پرداخت. با وجود هوای سرد زمستان و کولاک شدید، جمعیت استقبال کنندگان از رئیس جمهور سابق کشورمان بیش از 4500 نفر تخمین زده شده است. رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به هدف ملت ایران از انقلاب اسلامی گفت: بعضی ها خیال می کنند انقلاب ملت ایران برای خستگی بوده و انقلاب کردند تا رفاه و برخورداری برای مردم به ارمغان بیاورد. این حرفها شاید تا حدودی درست باشد اما همه اینها بخشی از نتایج و آثار انقلاب است. انقلاب فقط یک تغییر سیاسی یا تغییر اجتماعی یا قدرت نبود. انقلاب تغییر درون انسان ها بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای پاسخگویی به تمایلات فردی یا حزبی یا گروهی نبود. انقلاب ملت ایران در حقیقت یک تحول بزرگ در روح، اندیشه و خواسته های ملت ایران بود. انقلاب در باورهای ملت ایران بود. 

ایشان با اشاره به تحول درونی ملت ایران در انقلاب 57 بیان کرد: اگر درون انسانها محول بشود، خداوند وضعیت سیاسی و اجتماعی آنها را تغییر خواهد داد. اتفاقی که در ایران افتاد، تحول عظیم و تغییر عظیم در روحیات و آرمان های مردم بود. مردمی که تحت فشار بودند و در اثر تبلیغات استکباری، افق نگاهشان محدود شده بود، دایره خواستگاه و آرزوها و آمالشان محدود بود با حمایت امام (ره) و رهبری ایشان از این قفس و اسارت آزاد شدند.

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی انسان ها را به فطرت الهی خودشان برگرداند افزود: امام (ره) تذکر و توجه داد که انسان بسیار بزرگ است و می تواند خلیفه الله بشود و هیچ قدرت و شیطانی نمی تواند جلوی حرکت یک انسان بیدار شده را بگیرد. یک انفجار در درون انسان ها رخ داد. یک اراده و انگیزه بزرگ در تک تک ملت ایران شکل گرفت و حرکت کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیان کرد: در این سال های پس از انقلاب، شیاطین علیه انقلاب راه افتادند، چرا که انقلاب ملت ایران نقطه کانونی فرماندهی شیطان را هدف قرار داد. شیطان از اول خلقت تلاش کرده تا انسان ها حقیقت خودشان را فراموش کنند.

احمدی نژاد افزود: امروز بلندگوهای در خدمت دشمنان به خاطر برخی مشکلات که البته خودشان باعث بوجود آمدن آنها بودند القا می کنند که انقلاب کاری نمی تواند بکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اولین و مهم ترین دستاورد انقلاب ایران استقلال بود. استقلال امر ساده ای نیست، ما یادمان نرفته که در کجا می نشستند و تصمیم می گرفتند و همین الان هم نشسته و برای خیلی از ملت ها تصمیم می گیرند. برای رسیدن به مناصب حکومتی مسابقه وابستگی بود. منافع ملت را صدها میلیارد می فروختند تا یک صندلی گیرشان بیاید. همه از مسائل کشور خبر دارید و من هم خبر دارم. می خواهم بگویم که آنها هم بشوند. اگر فکر می کنند می توانند استقلال ملت ایران را مخدوش کنند، بجای ملت ایران تصمیم بگیرند و اراده خودشان را بر ملت ایران تحمیل کنند کور خواندند. این ملت با همه وجود از استقلال خودش صیانت خواهد کرد. 

ایشان افزود: امروز حرکت های ملت ایران برای همه عالم الگو می باشد. انقلاب ملت ایران دنیا را گرفته و امروز موجی که در سال 57 از دل ملت ایران جوشید در حال فراگیری همه دنیاست. اگر می خواهید بدانید انقلاب چقدر جلو رفته است به شیاطین و عصبانیت آنها نگاه کنید. امروز انقلاب ایران، انقلاب جهانی است و از مرز جغرافیا، نژاد، زبان و حتی مذهب هم عبور کرده است. بسیاری از به ظاهر بودائیان و مسیحیان واقعا به دنبال توحید و عزت هستند. 

احمدی نژاد گفت: قبل از انقلاب با 36 میلیون جمعیت 6 میلیون بشکه نفت تولید می شد و 80 درصد ایران ویرانی بود. نیازهای اولیه در اختیار مردم نبود. بعد از انقلاب کمتر از 4 میلیون بشکه تولید و حدود 2 میلیون بشکه نفت فروخته می شود. حالا وضع کشور مثل قبل از انقلاب است؟ انقلاب پیروز شد یک کارخانه فولاد کمتر از یک میلیون تن در سال تولید می کرد. آن روزی که ما دولت را تحویل دادیم این رقم به 25 میلیون تن رسید. چند عدد کارخانه سیمان محدود داشتیم. دو الی سه میلیون تن در سال هم تولید داشت. وقتی ما دولت را تحویل دادیم به 86 میلیون تن رسید. در علم و فناوری و دانش های گوناگون جهش اتفاف افتاد. طبق آخرین آمارهای جهانی، جایگاه ملت ایران و شاخص های گوناگون آن در بیست کشور اول دنیا قرار دارد. 

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به اینکه امروز شیطان و نظام شیطانی حاکم بر عالم، اول به دنبال سیاه نمایی می باشد اظهار داشت: شیطان می خواهد القا کند که ملت ایران بدبخت و بیچاره است و هیچ چیزی ندارد. همه با هم هماهنگ هستند. این طراحی شیطان بزرگ است و می خواهند به بقیه ملت ها هم بگویند آن چیزی که به آن متکی بودید دیگر تمام شده است. می خواهند همه را ناامید و مایوس کنند. در مسیر انقلاب دست انداز و مشکلات وجود دارد اما این مشکلات و دست اندازها نه از سوی انقلاب اسلامی بلکه محصول عمل بخشی از آدم هاست

  • قزوین فردا