قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۵
شهریور

شمس الله غلامی مدیرآموزش وپرورش ناحیه 1 قزوین وموسوی فرماندار قزوین 93/6/24

  • قزوین فردا
۱۹
شهریور

                                                                     

صفت الله صالحی در وبلاگ مستند خودنوشت :گاهی توفیق رفیق راهتان میگردد که احدی از رفقای قدیمی شمارا به سرزمینهای ناشناخته دعوت مینماید تا سفری با جمعی از دوستان قدیمی تر ( حاج حسین پورزرشکی ،حاج احمدیزدی وحاج ابوالفضل خاکساران ) عازم سرزمین اشکورات روستای ایرمحله دراستان گیلان شویم 

  • قزوین فردا
۱۵
شهریور

بهگزارش قزوین فردا هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قزوین به اتفاق آراء (13 عضو) به مدت یک سال ابقاء شدند

طبق آراء 1-عباس ظاهری به عنوان رئیس شورا2-علی فرخزاد به عنوان نایب رئیس 3- حسین غیاثوند به عنوان منشی اول 4- مریم نخستین احمدی به عنوان منشی دوم و خزانه‌دار5- علی صادقی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین به مدت یکسال ابقاء شدند.


  • قزوین فردا
۱۵
شهریور




مراسم ختم حاج قاسم اصغری ترکانی، پدر سه شهیدی که به یاد رزمندگان دفاع مقدس سی سال چفیه را از گردنش باز نکرد، پنج شنبه هفته پیش در محله 17 شهریور در جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش قزوین فردا به نقل خبرنگار جهاد و شهادت دفاع پرس؛ چند هفته قبل پس از آنکه مشخص شد یکی از شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی، شهید علی اصغر اصغری ترکانی است که پیکرش بیش از 30 سال میهمان بیابان‌های مجنون بوده است، خانواده این شهید والامقام در معراج شهدای تهران به انتظار دیرینشان که همان در آغوش گرفتن تنها بقایای باقیمانده از فرزندشان بود، رسیدند. بقایایی که چیزی نبود جز پلاک، سربند، انگشتر، مهر و تسبیح نماز این شهید.

اکنون، حاج قاسم اصغری ترکانی پیرمردی که به صفا و خلوصش تمام محله 17 شهریور تهران شهادت می‌دهند به آرزوی دیرینش رسیده بود و تنها هفته ای بعد از آن بود که این مرد خدا، دیدار حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

مراسم سوم و هفتم حاج قاسم، پدر شهیدان شیخ علی اکبر، شیخ علی اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی در همان محله قدیمی شان در منطقه 17 تهران برگزار شد. استقبال پرشور دوستداران این خانواده سرافراز باعث شد تا مسجد صاحب الزمان در کوی 17 شهریور بارها از ازدحام جمعیت پر و خالی شود.


  • قزوین فردا
۰۹
شهریور



  • قزوین فردا
۰۷
شهریور

عکس/مهندس جوانبخت مدیرکل جدید نوسازی مدارس از(سمت چب نفر سوم )

(مهندس جوانبخت معاون مهندس حیدری دراداره کل نوسازی مدارس بود)

مراسم تودیع مهندس حیدری ومعارفه مهندس جوانبخت شنیه 8شهریورساعت 10صبح سالن کوثر

  • قزوین فردا
۰۴
شهریور

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری خانه ملت حجت الاسلا م سیدمرتضی حسینی عضو گروه دوستی پارلمانی فلسطین در مجلس شورای اسلامی معتقد است اسراییل در دور حملات جدید خود به دنبال کسب امتیاز در مذاکرات آتش بس می باشد،اعدام جاسوس های رژیم صهیونیستی را ضربه کاری به سال ها برنامه ریزی موساد دانست

  • قزوین فردا