قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰
مهر

حسینی در تذکر شفاهی درصحن علنی مجلس (30 مهر) به رئیس هیأت دولت، از دکتر حسن روحانی خواست به جای اینکه به مناسبتهای مختلف یادی از وزیر برکنار شده‌اش در وزارت علوم بکند و به تصمیم مجلس گوشه و کنایه بزند، هرچه سریعتر تکلیف این وزارتخانه مهم را با معرفی یک وزیر مومن و انقلابی و در خط ولایت که با فتنه 88 مرزبندی مشخص داشته باشد، روشن کند.

در آخرین روز مهرماه 1393 حجت الاسلام سید مرتضی حسینی یکی از نمایندگانی بود که در صحن علنی به مسئولان اجرایی کشور تذکر داد. حسینی در تذکر شفاهی به رئیس هیأت دولت، از دکتر حسن روحانی خواست به جای اینکه به مناسبتهای مختلف یادی از وزیر برکنار شده‌اش در وزارت علوم بکند و به تصمیم مجلس گوشه و کنایه بزند، هرچه سریعتر تکلیف این وزارتخانه مهم را با معرفی یک وزیر مومن و انقلابی و در خط ولایت که با فتنه 88 مرزبندی مشخص داشته باشد، روشن کند. وی همچنین در چند تذکر کوتاه از وزرای جدید دولت خواست تا در رفع مشکلات مردم استان قزوین اهتمام ورزند. متن این تذکر به این شرح است.

  • قزوین فردا
۲۸
مهر

  • قزوین فردا
۲۵
مهر

حسینی،روزبه،رحیمی،حبیبی،نوری درمراسم عروسی پسرسید ابراهیم حسینی(قزوین ،سالن ایران زمین-24مهر93)

خنده های شبانه

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین،ایوب رحیمی معاون سیاسی وامنیتی استاندار قزوین

  • قزوین فردا
۲۳
مهر

  • قزوین فردا
۲۲
مهر
  • قزوین فردا
۱۹
مهر
  • قزوین فردا
۱۸
مهر

 خبرگزاری فارس: وظیفه ملت دفاع از دولت آینده برای رفع معضلات است

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

  با سلام و تحیت و باتبریک عید سعید قربان و آرزوی توفیق روزافزون درخدمت هر چه بیشتر و بهتردولت تدبیر و امید به ملت بزرگوار و شهید پرور ایران اسلامی.مستحضر هستید که یکی از اقلام عمده صادرات غیر نفتی کشور کشمش می باشد و رتبه کشور در بین کشورهای جهان از 1 تا 3 متغیر می باشد.

  • قزوین فردا
۱۸
مهر
  • قزوین فردا
۱۶
مهر

سیری درزندگی و رثای شهیدروزعرفه

بسیجی جانباز دکتر محمود رفیعی

(عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)

  • قزوین فردا
۱۵
مهر

"عید غدیر عید ولایت است"

دعوتنامه

باسلام؛

اولین همایش بزرگ"اهل ولا"(وحدت وهمگرایی اصولگرایان استان قزوین)

           

سخنران:حجت الاسلام سیدرضاتقوی

      زمان:پنجشنبه 17مهرساعت 3تا5بعدازظهر

     مکان:سالن سازمان تبلیغات اسلامی قزوین

  • قزوین فردا
۰۳
مهر

به گزارش قزوین فردا روز پنجشبه سوم مهردرمراسمی با حضور دکتر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی وحجت الاسلام مرتضوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشگی،معاونین وکارکنان این دانشگاه دکتر محمد رضا شیخی  بعنوان معاون جدید فرهنگی ودانشجویی ومحمد حسن ارداقیان  بعنوان مسئول جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین  معرفی شدند.وازخدمات دکتر مجتبی سید صادقی وعیسی کشاورز معتمدی هم تقدیرشد

  • قزوین فردا
۰۱
مهر

 حجت الاسلام حسینی


حسینی
نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امورحوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

به گزارش قزوین فردابه نقل از پایگاه خبری-تحلیلینماینده،اهم فعالیت‌های حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه"قزوین، البرز و آبیک" به شرح ذیل است؛

  • قزوین فردا