قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۶
آبان


مادری که در دامانش نماد شجاعت و صلابت و پایمردی پرورش یافت

سید مرتضی حسینی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با صدور پیامی، درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم فاطمه خوئینی، مادر مکرم و معزز سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی موجب تأثر و تألم فراوان شد. اینجانب از طرف خود و مجمع نمایندگان استان قزوین این ضایعه را به عموم ملت ایران، به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی استان قزوین تسلیت عرض می‌کنم. 
بی‌شک، تعبیر بلند و عمیق امام خمینی (ره) از مقام بلند زن، آنجا که فرمودند: "از دامن زن مرد به معراج می‌رود." با درک عمیق و شناخت درست حقیقت وجودی و روح بلند و آسمانی چنین مادرانی بیان شده است.
رحمت واسعه خداوند بر چنین مادری که دامانش مهد تربیت و پرورش یکی از پرآوازه‌ترین ستارگان درخشان عرصه ایثار و مقاومت و پایداری شد و نماد شجاعت و صلابت و پایمردی نام گرفت. آفرین بر این مادر مکرمه و والامقام شهید که با صبر و استقامت خود به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی کرد و در پایان عمر بابرکتش با دستانی پر به آغوش فرزند شهیدش شتافت.

سیدمرتضی حسینی
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین
  • قزوین فردا
۲۰
آبان
به گزارش قزوین فردا رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت:با توجه به بحران آب در استان و دغدغه های ناشی از آن، درجلسه ای با حضور رئیس مجلس راهکارهای حل مشکل آب استان بررسی می شود.
  • قزوین فردا
۲۰
آبان

یکی از اجتماعات بزرگ حسینی(ع) و عاشورایی در تایلند که به نحوی یک اجتماع و حضور پرشور حسینی(ع) و بین المللی در این کشور به شمار می رود، همه ساله در شب هشتم محرم در هیئت امام حسین(ع) بانکوک برگزار می گردد. در این مجلس عزاداری بسیاری از شیعیان بومی تایلندی و همچنین شیعیانی با ملیت هندی- پاکستانی- عراقی و ایرانیان مقیم و برخی از ملیت های دیگر و با جمعیتی بیش از هزار نفر شرکت داشتند. در این مراسم حجت الاسلام المسلمین سید مرتضی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی که از طرف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به این کشور اعزام شده اند، حضور داشتند.

  • قزوین فردا
۲۰
آبان
دهه اول محرم را سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در جمع شیعیان و دوستداران ابا عبدالله الحسین (ع) در تایلند سپری می‌کند. دبیراول کمیسیون فرهنگی مجلس در یک مأموریت دوجانبه از طرف کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت انجام تبلیغ و بررسی وضعیت مراکز فرهنگی و اسلامی در تایلند حضور می‌یابد. در این ایام و لیالی، حسینی در جمع‌های مختلفی حضور می‌یابد که نشست با شیعیان ایرانی مقیم تایلند، نشست با مسلمانان و شیعیان تایلند، نشست با شیعیان عرب مقیم تایلند و نشست باشیعیان هندی مقیم تایلند و سخنرانی در مدرسه ایرانیان، تنها بخشی از این ملاقاتهاست. 

  • قزوین فردا
۲۰
آبان

به گزارش قزوین فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت لاسلام حسینی؛یکی از خصوصیات بارز شیعیان تایلندی، برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که همه ساله دهه اول ماه محرم را در مساجد و حسینیه ها ی خود در سراسر این کشور به ویژه در شهر بانکوک و شهرهای واقع در جنوب این کشور برگزار می نمایند و از جلوه های ویژه محرم حسینی(ع) در کشور تایلند، حضور دستجات سینه زنی است که در برخی از مناطق شهرهای نامبرده در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین هفتمین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) در خیابان برگزار می گردد که توجه همگان و خصوصاً غیر مسلمانان و جهانگردان را به خود جلب می نماید.

  • قزوین فردا
۱۹
آبان

download

بهگزارش قزوین فردابه نقل از ایرنا رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح انتخاب مستقیم شهرداران توسط مردم و مدیریت جامع شهری در جلسه (یکشنبه 18آبان) این کمیسیون خبر داد

  • قزوین فردا
۰۹
آبان
  • قزوین فردا
۰۶
آبان

    

                              زمان :چهار شنبه 7آبان ساعت4تا5:30بعد ازظهر

مکان:مسجد شیخ الاسلام

سخنران:حجت الاسلام ابوترابی(نایب رییس مجلس وعضوشورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز)

دفتر آیت الله باریک بین-حزب موتلفه اسلامی -کمیته امداد امام خمینی(ره) 

  • قزوین فردا