قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
فروردين

به گزارش قزوین فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قزوین،طی حکمی از سوی مسعود نصرتی شهردار قزوین انتصابات جدید در  منطقه یک و سه، حوزه اداری و پیام شهر صورت گرفت.

  • قزوین فردا
۳۱
فروردين
دیدار جمعی ازمسئولین سپاه شهرستان البرز و سپاه استان البرز از خانواده و مادر شهید بزرگواری که با آزمایشات DNE شناسایی شد//گزارش تصویری
به گزارش قزوین  فردا به نقل ازخبرگزاری بسیج ازقزوین، براساس آزمایشات و تحقیقات ژنتیک ستاد نیروهای مسلح کشوریکی از شهدای گمنام استان قزوین شناسایی شد
  • قزوین فردا
۳۱
فروردين

شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام قزوین

شهید احمد شمسی پور

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: یکی از شهدای گمنام شهر محمدیه استان قزوین که سال 1389 در این شهر تدفین شده بود، شناسایی شد.

به گزارش قزوین فردا به نقل ازخبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این شهید گرانقدر "احمد شمسی پور" نام دارد که فرزند علی اکبر و متولد شهریار کرج می باشد و در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در اردیبهشت سال 1389 در شهر محمدیه قزوین بعد از مراسم تشییع با شکوه توسط مردم شهید پرور شهر محمدیه در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین شده بود که بر اساس آزمایش DNA شناسایی شده است.

  • قزوین فردا
۲۶
فروردين

قزوین فردا/دکتر غلامحسین الهام  درسفر به قزوین درجلسه ای درمیان جمعی از مردم ونیروهای انقلابی وایثارگرسخنرانی کردند

دیدارباحجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین وملاقات با آیت الله باریک بین به همراه حجت الاسلام عابدینی از دیگر برنامه های دکتر الهام درقزوین بود


  • قزوین فردا
۲۴
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب حجت الاسلام آقای سیّد محمدحسن ابوترابی 
نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی

درگذشت والده مکرمه،بانوی فاضله ،انقلابی وهمسر گرانقدر مرحوم آیت الله سید عباس ابوترابی موجب تاثر شد.همانا این زن پارسا در روزهای سخت مبارزات ستم شاهی درکنار همسر گرامی اش فزندانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نمود

فرزند بزرگ آن مرحوم سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی چه در دوران مبارزه و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران افتخارآمیز اسارت سردمدار صبر و مقاومت و معلم عملی برای تمامی آزادگان دفاع مقدس بود 

این ضایعه بزرگ رابه مردم شهید پرور استان قزوین وجنابعالی وخاندان ابوترابی وعلوی و دیگر بازماندگان تسلیت می‌گویم،از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران وبرای بازماندگان،صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم. 

رسانه های اصولگرای استان قزوین

94/1/24

  • قزوین فردا
۲۴
فروردين

94/1/24

  • قزوین فردا
۲۴
فروردين

" وَ لَن یجعل الله للکافرینَ علی المؤمنین سبیلا " (نساء 141)

قزوین فردا/تعرض و جسارت به شهروندان هر کشوری از سوی شهروندان کشور میزبان طبق تمامی اصول و ضوابط بین المللی امری مذموم و محکوم محسوب میگردد.و در این راستا نیز حمایت دولت ها از شهروندانشان در برابر جسارت مسؤولین کشورهای دیگر از وظایف مسلم و روشن دولت ها است.اتفاقات فرودگاه جده و تعرض به دو نوجوان ایرانی آنقدر دردناک و فاجعه آمیز بود که روح و احساسات بلند هر ایرانی را جریحه دار کرد.حال با توجه به حوادثی که در روزهای اخیر رخ داده است ذکر چند نکته و گوشزد کردن آن به مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران لازم به نظر می رسد.

  • قزوین فردا
۲۳
فروردين


به گزارش قزوین فردا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة الاسلام آقای حاج سیّد محمدحسن ابوترابی دام توفیقه
درگذشت والده‌ی مکرّمه که بانوئی انقلابی و متعبد و منسوب به بیت روحانی جلیل‌القدری بودند به جنابعالی و دیگر بازماندگان تسلیت می‌گویم، و یاد والد بزرگوار و نیز برادر آزاده‌ی نام‌آورتان مرحوم آقای حاج سیّد علی اکبر ابوترابی را گرامی میدارم و رحمت و مغفرت الهی را برای آنان مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
  • قزوین فردا
۲۳
فروردين

 

به گزارش قزوین فردا به نقل ازمنادی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در پیامی درگذشت مادر سید آزادگان را به حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسمه تعالی

اناالله و انا الیه راجعون

 حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد حسن ابوترابی فرد دامت توفیقاته

نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی 
درگذشت والده مکرمه، بانوی فاضله همسر گرانقدر مرحوم آیت الله سید عباس ابوترابی فرد موجب تاثر شد.
 آن بانوی پرهیزکار و متخلق مفتخر فرزندان صالحی چون سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی را در دامان خویش پرورش داده است.

از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

                                                                                   عبدالکریم عابدینی
                                                                  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

  • قزوین فردا
۲۳
فروردين

نماینده مردم قزوین در مجلس، گفت: مراسم تشییع جنازه والده ابوترابی‌فردا با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش قزوین فردا وبه نقل از خانه ملت حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی از سفر دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شهر قزوین خبر داد و گفت: این سفر فردا دوشنبه انجام می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس مجلس با هدف شرکت در تشییع‌ جنازه والده محمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس به شهر قزوین سفر می‌کند، همچنین برخی از نمایندگان نیز با سفر به قزوین در این مراسم حضور می‌یابند.

  • قزوین فردا
۲۲
فروردين
مادر سید آزادگان، شهید ابوترابی، دار فانی را وداع گفت
انا لله واناالیه راجعون
در گذشت مرحومه حاجیه خانم محبوبه سادات علوی قزوینی همسر مکرمه حضرت آیت الله حاج سید عباس ابوترابی ومادر سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی موجب تالم وتاثر فراوان گردید 
نظام مقدی جمهوری اسلامی که به برکت وجود مردان بزرگ وزحمات بزرگان سرافرازی چون ابوترابی ها به ثمر نشسته است بی تردید مرهون زحمات وبردباری چنین مادران با ایمان وآزاده ای است
اینجانبان این مصیبت را به مردم شهید پرور استان قزوین،بالاخص خانوداه معززابوترابی وحضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی تسلیت می گوییم وازدرگاه خداوند متعال برای این مادر صبور وفداکار عفران ورحمت واسعه الهی وبرای بازماندگان اجروشکیبایی مسالت می نماییم 
مجمع نمایندگان استان قزوین
سید مرتضی حسینی-رجب رحمانی -داود محمدی -روح الله عباسپور
  • قزوین فردا
۱۸
فروردين

صبح امروز (سه شنبه) آیت‌‌الله مصباح‌یزدی رئیس موسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی (ره)،‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خطیب موقت نماز جمعه تهران و آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش قزوین فردا به نقل از رجانیوز صبح امروز (سه شنبه 18 فروردین) آیت‌‌الله مصباح‌یزدی، رئیس موسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی (ره)،‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خطیب موقت نماز جمعه تهران و آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با یکدیگر دیدار کردند.
وحدت و همگرایی اصولگرایان محور اصلی این دیدار بود که اعضا بر آن تأکید کردند. گفتنی است این دیدار به صورت خصوصی و در شهر مقدس قم برگزار شد. 
  • قزوین فردا
۱۸
فروردين
به گزارش قزوین فردا به نقل ازروابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مهدی رمضانی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان قزوین منصوب شد.
  • قزوین فردا
۱۷
فروردين

خبرگزاری فارس: وظیفه ملت دفاع از دولت آینده برای رفع معضلات است

قزوین فردا/نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه برای رسیدگی به خسارات وارد ناشی از طوفان و بارش تگرگ در شهرهای تاکستان و اسفروردین احساس می شود بنابراین مسئولان دولت به این موضوع رسیدگی کنند.         

مهندس  رجب رحمانی نماینده تاکستان در تذکری  درنشست علنی روزیکشنبه 16 فروردین‌ ماه در مجلس شورای اسلامی، با تبریک سال همدلی و هم زبانی دولت و مردم گفت:‌ در روز دوشنبه که برای سرکشی به شهر اسفرورین در حوزه انتخابیه ام حضور یافته بودم در حوالی ساعت 6 به ناگهان رعد و برق، گرد و خاک و طوفان و همچنین بارش شدید تگرگ در این شهر اتفاق افتاد که این طوفان نمودی از طوفان حضرت نوح(ع) و نشانه ای از آیات خداوند یکتا بود.

  • قزوین فردا
۱۷
فروردين

 

قزوین فردا/مهم ترین برنامه روز انقلاب اسلامی برگزاری همایش تجلی شیدایی است که چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۷ در محل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود.

محمد امیری مقدممسئول سازمان بسیج هنر مندان استان قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته فرهنگ اسلامی گفت: در این همایش سردار تشکری زاده همرزم سردار قاسم سلیمانی مباحثی را در خصوص تحولات منطقه گفتمان انقلاب اسلامی  و مسائل روز سیاسی مطرح خواهند کرد. و دکتر حسن بنیادیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست سابق حوزه هنری و استاد میرزاوندی از اساتید آهنگ های انقلابی و ارزشی از دیگر مدعوین این همایش هستند.

  • قزوین فردا
۱۴
فروردين

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص بیانیه مشترک قرائت شده در پایان مذاکرات ایران و 1+5 که از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که شامگاه پنجشنبه انجام گرفت، گفت: نام توافق دو مرحله‌ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم

وی افزود: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم

  • قزوین فردا
۱۲
فروردين

قزوین فردا/پیکر استاد و معلم قرآن مرحوم حاج قاسم وفاپور ساعت ۱۱روز چهارشنبه دوازدهم فروردین از مقابل مزار شهدا؛درب شرقی استان حسین بن علی بن موسی الرضا(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

  • قزوین فردا
۱۰
فروردين

عکس/ ارادت شریعتمداری به آیت الله جنتی

94/1/9

  • قزوین فردا
۰۸
فروردين

قزوین فردا/حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم طی سفر یک روزه با حضور در یادواره شهدای روستای جوینک الموت غربی وگرامی داشت مرحوم شیخ محسن محمدی ودیداربا مردم روستای جوینک وحسن آباد با اشاره به پیام و راه شهدا اظهار داشت:پیام ورا شهیدان حرکت در مسیر امام ورهبری است 

وی افزود:هر کشوری که به خارج چشم دوخته است موفق نبوده است

نماینده مردم قزوین در پایان با اشاره به تحولات یمن هم گفت:روح حسینی در مردم یمن دمیده  شده ودرمقابل آمریکا وآل سعودپیروزخواهند شد

  • قزوین فردا
۰۷
فروردين
  • قزوین فردا