قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
ارديبهشت

 

هوالحی

خانه مطبوعات استان قزوین درگذشت حاج محمود انصاریان از فعالین سیاسی فرهنگی استان وروزنامه نگار شایسته وعضو خانه مطبوعات را به جامعه مطبوعاتی استان قزوین به ویژه همکار ارجمند جناب آقای احمد خورگامی تسلیت عرض می نماییدراه آن مجاهد نستوه همواره پر رهرو باد. 

خانه مطبوعات استان قزوین مطبوعات استان قزوین 

  • قزوین فردا
۳۰
ارديبهشت
زمان:جمعه 1 خرداد ساعت 17الی 18:30
مکان:خیابان مولوی -مسجد شهید ثالث
سخنران:حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین
  • قزوین فردا
۲۹
ارديبهشت

به گزارش قزوین فردا به نقل ازخبرگزاری خانه ملت،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی،درنطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه 27 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی گفت:دو جریان از ابتدای انقلاب با یکدیگر به مبارزه پرداختند که یکی از این دو جریان افرادش وقتی در خط انقلاب بودند مورد فحاشی قرار می گرفتند اما وقتی از اندیشه امام و انقلاب فاصله می گرفتند بیشترین تشویقات نصیب آنها می شد.

  • قزوین فردا
۲۹
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۲۹
ارديبهشت

۱۴۲۵۵۹۰۱۹۸

به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت صبح قزوین ،حجت الاسلام دکترمرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و نماینده مردم تهران (دوشنبه 28 اردیبهشت) در مسجد غدیر قزوین در نشست بصیرتی هیئت امام رضا(ع) با بیان اینکه مجهز شدن به بصیرت امری ضروری است اظهار کرد: حمل کننده پرچم ولی امر باید اهل بصیرت و شکیبایی باشد؛ فرد بی بصیرت به راحتی فریب خورده و جامعه اسلامی را به دست دشمنان خواهد سپرد.

  • قزوین فردا
۲۹
ارديبهشت

رسانه های اصولگرای استان قزوین در پی درگذشت آقای محمود انصاریان از فعالان مطبوعاتی قزوین، پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

                                                                        بسمه تعالی

      انتشارخبر درگذشت آقای حاج محمود انصاریان معلم با اخلاق و مرد کهن عرصه فرهنگ و سیاست قزوین، همگان را در بهت و اندوهی غیر قابل وصف فرو برد و متاثر و متاسف کرد.

مرحوم حاج محمود انصاریان در سالهای اخیر که بسیاری از هم سن و سالهای ایشان کنج عزلت و بازنشستگی و بی تفاوتی نسبت به مسایل جامعه را برگزیدند ، باهمتی مثال زدنی، همواره کوشید تا با "قدم" و"قلم" خود در راستای بهبود نسبی وضعیت جامعه و اجرای امر به معروف و نهی از منکر- این واجب فراموش شده اسلامی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش ایفا کند؛ که مقالات و یاد داشت های آن مرحوم در هفته نامه " افق آینده"و هفته نامه "رایحه مهر" شاهد این مدعا و باقیات صالحاتی برای ایشان خواهد بود.

  • قزوین فردا
۲۸
ارديبهشت

مواضع هفتگی؛ دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: کلیدهای اصلی حل مشکلات در داخل کشور است

برادر ارجمند جناب آقای محمد حسین شفیعی ها

دبیر محترم حزب موتلفه اسلامی دراستان قزوین

سلام علیکم و رحمت اله

ارتحال مرحوم حاج محمود انصاریان که از عنفوان جوانی به عنوان شخصیتی متدین و متشرع و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یار و همراه و دلسوز انقلاب بودند را به خانواده محترم ایشان ، جنابعالی و سایر دوستان ارجمند در حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری و قاطبه اصولگرایان استان تسلیت می گویم.

  • قزوین فردا
۲۷
ارديبهشت


انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال معلم با اخلاص و یار دیرین موتلفه و دبیرجبهه خط امام و رهبری استان قزوین حاج محمود انصاریان که عمر شریف خود را در خدمت به آرمان های امام و انقلاب و رهبری سپری نمود موجب تاسف و تالم اینجانب گردید

این انقلابی دین باور که از خانواده روحانی ،اصیل ،مومن ، با تقوا ، پاک و ایثارگربود و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در جهت منویات امام عزیز(ره) و رهبری عظیم الشان ثابت قدم بوده و سالها در سنگر تعلیم و تربیت و حزب جمهوری اسلامی و حزب موتلفه اسلامی در مقابل هجمات ،و انحرافات با استواری تمام ایستاد و تحت تاثیر هیاهوی ضد انقلاب، غرب زده ها و دگر اندیشان قرار نگرفت.

اینجانب فقدان آن انسان وارسته با بصیرت و صادق را به مردم متدین استان قزوین،خانواده معزز و دوستان و اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی تسلیت میگویم و برای بازماندگان محترم صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین ،البرزو آبیک درمجلس شورای اسلامی

  • قزوین فردا
۲۶
ارديبهشت
انا الله واناالیه راجعون 
معلم با اخلاص ویار دیرین موتلفه ودبیرجبهه پیروان خط امام ورهبری استان قزوین حاج محمود انصاریان در روز عید مبعث به دیدار معبود شتافت
مراسم تشیع جنازه فردا یکشنیه 27 اردیبهشت ساعت 15 ضلع جنوبی امام زاده حسین (ع)
شام غریبان همان روز ازساعت 17 الی18:30 امام زاده اسماعیل
صباح مزار روز دوشنبه 28 اردیبهشت ازساعت 7:30الی 9:30 صبح در امازاده اسماعیل برگزار می گردد
  • قزوین فردا
۲۴
ارديبهشت

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت | نشست ویژه بصیرتی

  • قزوین فردا
۲۳
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۲۲
ارديبهشت

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی فرمانداران از اکنون در جلسات انتخاباتی شرکت می کنند چگونه می شود به این افراد در انتخابات اعتماد کرد، وزیر کشور باید به این امر رسیدگی کند.

 به گزارش قزوین فردا به نقل ازسایت  صبح قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در روزسه شنبه 22 اردبیهشت در صحن علنی مجلس با تسلیت به مناسبت شهات امام موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: تذکر اول من به آل سعود است که با کشتن شیخ مظلوم نمر، حکومت آنان  مضمحل خواهد شد چرا که امام معصوم (ع) می فرماید که حکومت با کفر می‌ماند ولی با ظلم نه و به حقوق بشر که امروز مرگش گرفته و فریاد بر نمی آورد و هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد.

  • قزوین فردا
۲۰
ارديبهشت

"اقتصادمقاومتی,شاه کلید مقاومت دربرابر تحریم‌ها"
سخنران:دکترعبدالملکی(عضوهیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)وکارشناس اقتصادی)
زمان :سه شنبه 22اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان :شهرک کوثر مسجد امام حسن عسکری(ع)
سخنرانی وپرسش وپاسخ  ازساعت 9الی 11درحوزه علیمه امام صادق(ع)وازساعت 11 الی13درجمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)وهمچنین بعد از ظهرمیزگردبا حضور رسانه ها راجع به  "اقتصادمقاومتی,شاه کلید مقاومت دربرابر تحریم‌ها"در سایت صبح قزوین از دیگر برنامه های دکترحجت الله عبد الملکی در روز سه شنبه 22 اردیبهشت به قزوین می باشد
  • قزوین فردا
۱۸
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۱۴
ارديبهشت

گفتگوی روزنامه جام جم با آیت الله علی اسلامی عضو خبرگان رهبری وامام جمعه تاکستان

به گزارش قزوین فردا به نقل از روزنامه جام جم 14 اردیبهشت94 - حکومت وعده داده شده آخرین امام معصوم از محوری‌ترین باورهای شیعی و از عناصر پیونددهنده زندگی عرفی و تاریخی شیعیان با حقیقت و گوهر دینداری است. شیعه در افق پیش روی خود دین تحقق یافته در دنیا را در قالب حکومت مهدوی بازشناخته و همواره در انتظار رسیدن به آن بوده است. در این رابطه پرسش‌های متعددی همواره مطرح بوده که چندی از این پرسش‌ها را با آیت‌الله علی اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در میان گذاشته‌ایم مشروح این پرسش و پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

  • قزوین فردا
۱۳
ارديبهشت

الله یار نصیری پژوهشگر جغرافیای تاریخی ،سیاسی و اجتماعی مردم منطقه الموت در گفت و گو با قزوین فردا با اعلام این خبر اظهار داشت :ماجرا از این قرار است که اینجانب از اهالی روستای هیر الموت غربی در پی تدوین و تالیف کتابی پیرامون جغرافیای تاریخی و انسانی منطقه الموت ، پس از یک سری تحقیقاتی که بدست آوردم مشخص شد که خاندان امینی ساکن روستای چرته از توابع شهرستان رامسر، عموزادگان طایفه نصیری الموت میباشند هردوی این دو خاندان نصیری و امینی فرزندان یک نفر به نام رجب بوده که از منطقه ماهیدشت کرمانشاه به اطراف قزوین کوچانده شده اند.

  • قزوین فردا
۱۳
ارديبهشت
خبرگزاری فارس: اظهارات وزیر کشور درباره «پول کثیف» قانع‌کننده نبود/ مشخص است چه کسانی در حوزه‌های انتخابیه پول پخش می‌کنند

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرنگار پارلمانی فارس حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با قانع‌کننده ندانستن توضیحات عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صحن علنی مجلس درباره موضوع ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات، گفت: وزیر کشور صرفاً ایجاد شبهه کرد و در مجلس نیز با هدف جلب رضایت نمایندگان توضیحاتی ناکافی ارائه داد.

  • قزوین فردا
۱۲
ارديبهشت

به گزارش قزوین فردا (به نقل ازسایت دکتر احمدی نزاد) دکتر محمود احمدی نژاد به دعوت مردم ولایتمدار شهر بابل؛ ضمن شرکت در مراسم شب میلاد امیر المؤمنین(ع) در جمع پرشور مردم به سخنرانی پرداخت.

___ copy

____ copy

  • قزوین فردا
۱۲
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۱۱
ارديبهشت

  • قزوین فردا
۰۹
ارديبهشت

به گزارش قزوین فردا به نقل ازخبرگزاری خانه ملت مهندس رجب رحمانی نماینده تاکستان ضمن تقدیر از رویکرد دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امروز پس از پیگیری‌های 20 ساله که از مجلس ششم برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکستان آغاز شده بود، به نتیجه رسید.

  • قزوین فردا
۰۹
ارديبهشت

مهندس حامد کبودوند از فعالان فرهنگی در"دست نوشته های خود"تحت عنوان جیغ بنفش آورده است:دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشا – سعی میکند جوانهای ما را از مابگیرد.

  • قزوین فردا
۰۹
ارديبهشت

دادستان-قزوین

به گزارش قزوین فردا  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین،در پی نامه سرگشاده جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در اعتراض به فعالیت سالن های آرایشی، جلسه ای با حضور دادستان، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی  پلیس، رییس اتحادیه آرایشگرها و جمعی از فعالان فرهنگی در دفتر دادستانی برگزار شد

  • قزوین فردا
۰۸
ارديبهشت
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس،در صحن علنی مجلس با بیان اینکه برخی به دلسوزان نظام و انقلاب برچسب افراطی‌گری می‌زنند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رئیس جمهور و تمام قوای نظامی موظف به حفظ مبانی اسلام هستند.

به گزارش قزوین فردا به نقل از صبح قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی روز سه شنبه 8 اردیبهشت در صحن علنی مجلس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالرزو میلاد پر برکت امام علی (ع)، روز معلم و روز کارگر، چند نکته مهم و اساسی را به رئیس جمهور و برخی وزرا متذکر شد و گفت: اجرای عدالت اجتماعی عامل قدرت، همراهی، جانبخشی به مردم و زبان مشترک میان دولت و ملت است.

  • قزوین فردا
۰۶
ارديبهشت

حضور معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار قزوین جناب آقای رحیمی

با سلام؛قال الصادق علیه السلام: « لاحیاء لمن لا دین له » 

  • قزوین فردا
۰۶
ارديبهشت

محمد کاظم انبارلویی

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس محمدکاظم انبار‌لویی درباره سخنان اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جمع اعضای حزب کارگزاران سازندگی، اظهار داشت: دولت باید در انتخابات بی‌طرف باشد تا برای رقبایی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، این بی‌طرفی اطمینان‌آور باشد.

  • قزوین فردا
۰۵
ارديبهشت

پس از یک دوره سه ماهه توقیف دولتی هفته نامه 9 دی، 185 امین شماره از این هفته نامه پرمخاطب سیاسی امروز شنبه پنجم اردیبهشت 1394 منتشر شد. تیتر یک این هفته با عنوان " نافرمانی دولت از دستور رهبری" با موضوع عدم ارائه فک شیت توافق لوزان توسط دولت می باشد.

 به کزارش قزوین فردابه نقل از رجانیوزپس از یک دوره سه ماهه توقیف دولتی هفته نامه ۹ دی، ۱۸۵ امین شماره از این هفته نامه پرمخاطب سیاسی امروز شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد

  • قزوین فردا
۰۵
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۰۴
ارديبهشت

  بسیج د انشجویی دانشگاه بین الملی امام خمینی (ره)/تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)/تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)/هیأت محبین اهل بیت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)/بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین/بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان/بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوینبسیج دانشجویی دانشگاه  های غیر انتفاعی استان قزوین

قزوین فردا/سخن اول:بسیاری از صاحبنظران مسائل تاریخی در باب اهمیت شناخت ملت ها از وقایع گذشته و حقایق تاریخی خود به یک اصل اساسی اشاره می نمایند و آن اینکه : "ملتی که تاریخ خود را نشناسد محکوم به تکرار است."

  • قزوین فردا
۰۳
ارديبهشت
دکتر احمدی نژاد: پیروزیهای بزرگ در راه است و توطئه های دشمنان به خودشان کمانه خواهد کرد/ آینده جهان در مسیر اصلاح است
20 8601150387 L600

به گزارش قزوین فردا به نقل اژ وب سایت خبری تحلیلی دکاوو ودولت بهار،دکتر احمدی نژاد در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از ضرورت بازخوانی انقلاب اسلامی گفت و خاطر نشان کرد: ما هرچه داریم از انقلاب اسلامیست، امروز ایران و جامعه انسانی بدون انقلاب بی معناست.

  • قزوین فردا
۰۲
ارديبهشت

قزوین فردا/نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روزچهارشنبه (دوم اردیبهشت ماه94) کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس را مورد بحث و بررسی قرار داده و با ۱۴۹ رأی موافق آن را تصویب کردند.

تعداد نمایندگان حاضر در این جلسه ۲۳۳ نفر بودند که ۶۹ نفر از آنها با این طرح مخالفت و ۹ نفر رای ممتنع دادند.

با پیشنهاد رئیس مجلس این طرح جهت بررسی و رفع مشکلاتی  قانونی آن که اداره قوانین مجلس به آن وارد کرده به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برگردانده شد تا طی دو هفته آینده جهت بررسی دوباره به صحن مجلس بازگردد.

متن کامل طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس به شرح زیر است:

نظرات بصورت آنلاین منتشر خواهد شد

  • قزوین فردا