قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۸
تیر
خبرگزاری فارس: حضور گسترده اصحاب رسانه قزوین در راهپیمایی روز قدس

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده  مردم واصحاب رسانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شد

دراین بیانیه آمده است: روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده‌اند.امروز نه تنها فلسطین و غزه مظلوم بلکه جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و غیره برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می‌جویند.

  • قزوین فردا
۱۵
تیر
خبرگزاری فارس: شناسایی هویت پیکر یکی از ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن + مشخصات 

به گزارش قزوین فردا به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، هویت پیکر مطهر دو شهید که به تازگی کشف شده بودند، شناسایی گردید. پیکر مطهر یک شهید از 175 شهید غواص و خط شکن است که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده‌اند و پیکر طیبه آنها بعد از گذشت 29 سال از شهادتشان احراز هویت شد. مشخصات شهدا به شرح ذیل می باشد:
  • قزوین فردا
۱۲
تیر

  • قزوین فردا
۰۵
تیر

با سلام؛از شما دعوت می شود در کارگاه آموزشی "آشنایی با جرائم رایانه ای" شرکت فرمایید. لازم به ذکر است به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
زمان: شنبه تیر راس ساعت 10 صبح
مکان: خیابان شهید بابایی - سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین

 خانه مطبوعات و دادگستری کل استان قزوین

  • قزوین فردا
۰۳
تیر

  

"صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند ... سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم‌دیده‌ی شما ... سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه‌های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید‌ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می‌فرماید و غبارها را می‌زداید و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به‌درستی می‌شناسید و می‌نیوشید و پاسخ می‌گویید."

  • قزوین فردا
۰۳
تیر
زمان:پنشنبه 4 تیر ساعت 17:30الی 19
مکان:حسینیه آمنه خاتون - خیابان ملک آباد
سخنران:حجت الاسلام حاج محمدباریک بین
  • قزوین فردا
۰۱
تیر

جمعی از دانشجویان و طلاب قزوینی در نامه ای خطاب به مجمع نمایندگان استان قزوینحمایت خود را از طرح صیانت از حقوق هسته ای  در مجلس شورای اسلامی حمایت ابراز کردند، متن این نامه به شرح زیر است:

مجمع محترم نمایندگان استان قزوین؛

باسلام و احترام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ همان‌گونه که مستحضرید طرح صیانت از حقوق‌هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است. طرحی که درپی مطالبات به‌حق مردمی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مجلس مطرح شده است. این طرح در پی نگرانی‌های فزاینده‌ای که از روند مذاکرات و اظهارنظرهای خصمانه طرف امریکایی در بین دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی وجود داشت، توانست قدری احساس امنیت و آرامش را به این مجامع برگرداند. نظارت عالیه مجلس به عنوان عصاره ملت و قوۀ در رأس امور بر توافق‌ها و پروتکل‌ها امری است پذیرفتنی که در قانون اساسی نیز به صراحت ذکر شده است. 

  • قزوین فردا