قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
شهریور

غدیر مذهب رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین شد

قزوین فردا/با برگزاری مجمع انتخاباتی، غدیر مذهب به عنوان رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری استان قزوین برای مدت چهار سال انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان قزوین چهارشنبه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ، کمیجانی رئیس کمیته استانهای فدراسیون و محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و معاونان این اداره و نیز جمعی از دوچرخه سواران قزوین در  سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد که در پایان غدیر مذهب برای مدت چهار سال سکاندار دوچرخه سواری قزوین شد.

  • قزوین فردا
۳۱
شهریور

150 میلیون تومان جایزه به قید قرعه به 317 نفر از مشترکان همراه اول در استان قزوین اهدا شد

قزوین فردا/مراسم اهدای جوایز مشترکان همراه اول ، با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این جشنواره یک دستگاه اتومبیل ام وی ام شاسی بلند x33، یک دستگاه اتومبیل پراید، 30دستگاه گوشی و تبلت، 10 کمک هزینه یک میلیون تومانی و 250عدد سیم کارت همراه اول  به برندگان خوش شانس تعلق گرفت، مجموع ارزش این جوایز به مبلغ 150 میلیون تومان بود که به 317 نفر از مشترکان تلفن همراه اول استان قزوین به قید قرعه اهدا شد.

  • قزوین فردا
۳۱
شهریور

قزوین مرکز شهروندان جهانی جاده ابریشم می‌شود

به گزارش قزوین فردا به نقل لز روابط عمومی شهر داری قزوین: پنجمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی(AMF) با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهری و تعدادی از شهرداران شهرهای آسیایی با محوریت حمل و نقل و ترافیک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگری شهرهای آسیایی در قزوین برگزار شد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین و دبیر کل مجمع جهانی شهرهای اسلامی در آیین افتتاحیه گفت: قزوین با مردمان خونگرم و میهمان نواز به عنوان پایلوت گردشگری برنامه اسکان بشر سازمان ملل در سال 2005 انتخاب شده و به سرعت به توسعه خود ادامه می‌دهد.

نصرتی بیان کرد: پس از برگزاری موفق اجلاس سه روزه مجمع جهانی شهرهای اسلامی در سال 2013 با حضور کشورهای اسلامی و نماینده سازمان ملل و استقرار دبیرخانه مجمع جهانی شهرهای اسلامی در قزوین، تبادلات فرهنگی و انتقال تجربیات موثر و همکاری‌های مشترک در راستای توسعه پایدار شهرها صورت گرفته است.

  • قزوین فردا
۳۱
شهریور

محمود احمدی نژاد احمدی‌نژاد:  برای ریاست‌ جمهوری می‌آیم

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، عصر فردا و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد محمدیه چهارراه دروازه دولاب تهران سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش قزوین فردا به نقل از پایگاه خبری میدان ۷۲، سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه اولین سخنرانی عمومی رئیس جمهور سابق کشورمان بعد از آغاز به کار شوراهای استانی تبیین مبانی و آرمان ها انقلاب اسلامی است.

  • قزوین فردا
۳۰
شهریور

دکتر محمود احمدی نژاد، به دعوت بسیج پایگاه ۱۴ شهید عسگریان، چهارشنبه اول مهرماه ۱۳۹۴ و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد محمدیه چهارراه دروازه دولاب تهران سخنرانی خواهد کرد.

زمان: چهارشنبه، یکم مهرماه پس از نماز مغرب و عشا

مکان: خیابان ۱۷ شهریور، چهارراه دروازه دولاب، خیابان شهید شیرازی(آبشار)، مسجد محمدیه

  • قزوین فردا
۳۰
شهریور

  • قزوین فردا
۲۸
شهریور

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم در مصاحبه اختصاصی باهفته نامه تاک:

به گزارش قزوین فردا به نقل از هفته نامه تاک / حجت الاسلام سید مرتضی حسینی وکیل قزوینی ها را در راهروهای بهارستان پیدا کردیم و او با اولین بوق، گوشی اش را برداشت تا نشان دهد همیشه دردسترس است.

هجمه جریانات تندروی اصلاحات، دغدغه دلواپسان، پیامدهای یک ملاقات و روز قزوین محور سوالات ما از دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

*اخیرا برخی رسانه های حامی دولت، حملات عجیبی به شما کرده اند که قابل تامل است. فکر می کنید دلیل این هجمه ها چیست؟

-چون من مقابل جریان انحراف می ایستم و پشت پرده برخی چهره ها را افشا می کنم باید تخریب شوم. من از همان ابتدا به فرزندان هاشمی بدبین بودم. معلوم است وقتی علیه رفسنجانی و فرزندانش موضع می گیرم نوچه های آن ها در استان مرا تخریب می کنند. البته این پایان کار نیست و من به زودی ناگفته های بسیاری از این جریان را افشا خواهم کرد.

  • قزوین فردا
۲۸
شهریور

 مهدی بیگدلو روزنامه نگار در یاداشتی با عنوان (تغییر مهره ها خللی در روند حرکتی استان ایجاد نخواهد کرد)نوشته است :از خردادماه سال 92 تا روزهای پایانی تابستان 94 فرصت خوبی بود تا کنشگران سیاسی به نظاره مانور گفتمانی جریانی بنشینند که در پس پرده انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم بر دوره غیبت خود در پهنه سیاست کشور برشی زدند و مجددا نام شان را به گروه های فعال و حاضر در صحنه سیاست سنجاق کردند.

  • قزوین فردا
۲۱
شهریور

۱۶۶۷۰۰۴

مهندس سعید بهادیوند چگینیمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: متوسط مصرف سرانه برق خانگی در ایران 3 برابر متوسط جهانی است که باید مردم 20 تا 30 درصد صرفه جویی کنند.

به گزارش قزوین فردا به نقل ازشاخص، مهندس سعید بهادیوند چگینیدیروز در همایش مدیریت مصرف انرژی که برای خانواده‌ها و موسسات قرآنی در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متوسط مصرف سرانه برق خانگی در ایران سه برابر متوسط جهانی است که باید مردم ۲۰ تا ۳۰ درصد صرفه جویی کنند.

  • قزوین فردا
۲۰
شهریور

بهگزارش قزوین فردا هفته نامه رایحه مهر درشماره ۲۳۴ مورخه ۹۴/۶/۱۵ در مطلبی با "عنوان تعبیر وارونه عملکرد عباس ظاهری مدیر ارزشی وبا اخلاص شورای شهر قزوین در سایت صدای قزوین "نوشته است: پس از حرف و حدیثهای فراوان در شورای شهر قزوین سرانجام پس از 12 سال عباس ظاهری در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر و در سومین سال از دور چهارم فعالیت شوراهای اسلامی شهرها جایگاه ریاست شورا را به فصیحی رامندی مدیری ارزشی، کار بلد و با کوله باری از تجربه که پیش از این رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا بود سپرد

  • قزوین فردا
۲۰
شهریور

به گزارش قزوین فردا هفته نامه رایحه مهر درشماره 234 مورخه 94/6/15 درتحلیلی راجع به حمله افراطیون اصلاح طلب به استاندار قزوین نوشته است: یکی از شگردهای رایج در بین هواداران جبهه اصلاحات، فرار از پاسخگویی با «ماندن در گذشته» و بزرگ‌نمایی مشکلات و نابسامانی‌های پیشین است. این ترفند معمولا  در شرایطی بکار می‌رود که مردم از جریان دست‌اندرکار پیروز انتخابات انتظار حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهاشان را دارند و آنها برای این درخواست‌ها برنامه و توانی ندارند. اوج این روش را هنگامی مشاهده می‌کنیم که گروهی، با نفوذ در میان برخی دولتمردان، سعی در بدست آوردن سهم بیشتری از حاکمیت و بسط قدرت خود بدون التزام به لوازم آن باشد.این جریان دقیقا همان جریانی است که چون هنری ندارد، حیات خود را در هیاهو می‌بیند و برای بسط قدرتش، به جای برنامه‌ریزی، به دنبال بحران‌سازی و عملیات روانی است.

  • قزوین فردا
۲۰
شهریور

دانشگاه

 قزوین فردا/حدوداً پانزده سال پیش ، در تاریخ 19 تیر ماه 1379 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین و کارگزاران نظام ، سخنانی را ایراد فرمودند که آن سخنان حاوی نکات بسیار ارزشمندی است و بازخوانی چند باره آن خالی از لطف نیست. بخش قابل توجهی از بیانات آن روز معظم له اشاره بر خطر نفوذ فرهنگی دشمن و یا به عبارت بهتر شبیخون فرهنگی بود. رهبر انقلاب در آن سخنرانی به صورت خاص علل فروپاشی نظام کمونیستی شوروی را تبیین فرموده و برای اولین بار مسائلی را مطرح نمودند که پیش از پرداختن به آن اشاره به نکاتی چند حائز اهمیت است.

   اندکی پس از توافق هسته ای وین یکی از مسئولین دولت آمریکا در جلسه استماع کنگره در توجیه مزیت های برجام برای ایالات متحده آمریکا چنین اظهار کرد که ما همانگونه که به نیروهای معتدل درون حاکمیت شوروی کمک کردیم تا شوروی را از درون فروبپاشانند، در فرآیند این توافق نیز به نیروهای معتدل در جمهوری اسلامی کمک می کنیم تا جمهوری اسلامی نیز از درون دچار فروپاشی شود.

  • قزوین فردا
۲۰
شهریور

بازدید «حجت الاسلام سید مرتضی حسینی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده

فرزندان هاشمی مانند فرزندان زبیر هستند که در انحراف پدرشان نقش داشتند. وقتی من علیه فرزندان هاشمی موضع می گیرم نوچه های آنها در استان مرا تخریب می کنند،  اما ملت بصیر ایران خدمتگزار و خیانت کار را از هم تشخیص می دهند

به گزارش قزوین فردا به نقل از مینوپرس با تشکر از حاج آقاحسینی (نماینده مردم قزوین،البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی)که وقت خود را به خبرگزاری مینوپرس اختصاص داده اند.
با عرض سلام و خدا قوت خدمت حضرتعالی
نظرتان در مورد سخنان اخیر آقای جلیلی در مورد برجام را بیان کنید؟
آمریکا و غرب یکبار مذاکره با حسن روحانی را در دوران اصلاحات تجربه کرده بودند و در زمان همین آقایان چراغ هسته ای کشور خاموش شد و بعدها دکتر سعید جلیلی با مقاومت تمام عیار خود توانسته بود غنی سازی ۲۰% را تثبیت کند و اگر دولت کمی مقاومت کرده بود الآن به جای غنی سازی ۵/۳%، غنی سازی ۲۰% داشتیم. هدف دولت تدبیر شکستن تابوی مذاکره با آمریکا بود که به هدفش رسید. آقای روحانی گفتند که ۲-۳ مذاکرات را بردیم اما احساس می کنم برعکس است و ۳-۲ باخته ایم.

  • قزوین فردا
۱۷
شهریور
۲۰۱۴۰۲۱۶۱۰۱۱۲۸-morteza hoseini (9)

گفتگوی روزنامه ایران (94/6/17)با حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی :آقای حسینی برخی همکاران شما معتقدند برای بررسی برجام دولت باید لایحه بدهد و گروهی هم استدلال می‌کنند که نیازی به این کار نیست. نظر شما در این باره چیست؟

 به نظر من صلاح مملکت و دولت و آینده ملی ما در این است که دولت لایحه بدهد و مجلس تصمیم بگیرد. البته مجلس هم با هماهنگی دولت و با ملاحظات آنها تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت که اگر مسأله‌ای پیش آمد صورت ملی داشته باشد. مضاف بر اینکه قانون اساسی هم تأکید دارد معاهده نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد

  • قزوین فردا
۱۴
شهریور

قزوین فردا/رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: : استان قزوین با داشتن یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت نیازمند 3 هزار تخت است که 1800 تخت در استان وجود دارد و از کمبود 1200 تخت بیمارستانی رنج می‌برد

دکترمنوچهر مهرام در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: : در سطح بیمارستان‌های استان قزوین در مجموع نزدیک به 1800 تخت وجود دارد که 1064 تخت در 8 بیمارستان دولتی، 323 تخت در بیمارستان تامین اجتماعی، 343 تخت در 4 بمارستان خصوصی و 70 تخت در بیمارستان خیریه الوند مورد استفاده می‌باشد
وی افزود : استان قزوین با داشتن یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت نیازمند 3 هزار تخت است که 1800 تخت در استان وجود دارد و از کمبود 1200 تخت بیمارستانی رنج می‌برد

  • قزوین فردا
۰۷
شهریور

علی صادقی نیارکی سخنگوی شورای شهر قزوین در گفتگوی اختصاصی با قزوین فردا با اعلام این خبر گفت:اعضای شورای اسلامی شهر قزوین عصر شنبه 7 شهریور درنشست غیرعلنی خودبا اکثریت آراء فرج الله فصیحی رامندی را به عنوان رییس جدید شورای شهر قزوین انتخاب کردند

سخنگوی شورای شهرقزوین افزود:ازمجموعه 13 رای ماخوزه با اکثریت آراء علی فرخزاد به عنوان نایب رییس،علی صادقی نیارکی سخنگو،مریم نخستین خزانه داروحسین غیاثوند دبیر اول وشهلا عطایی به عنوان دبیردوم شورای شهر قزوین انتخاب شدند

  • قزوین فردا