قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۳۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
آذر

قزوین فردا:: 🔹خبر گزاری حوزه قزوین / آیت الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پنجمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری شهرستان قزوین برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

🔸 آیت الله عبدالکریم عابدینی پس از کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن ها پاسخ داد.

  • قزوین فردا
۳۰
آذر
  • قزوین فردا
۲۹
آذر

سید ابوالفضل هاشمی / هفته نامه قزوین فردا: 20 آذر آغاز رسمی ‌جدول کاری انتخابات از سوی وزارت کشور بود  تا شمارش معکوس این رویداد بزرگ کشور به جریان بیفتد و دهمین مجلس شورای اسلامی ‌با رأی مردم شکل بگیرد.

  • قزوین فردا
۲۹
آذر

دانشگاه

قزوین فردا/🔹صدای مظلومیت شیعه است در شرایطی که اسلام هراسی بویژه شیعه هراسی و توهین به مقدسات آنان در اقصی نقاط جهان، به منظور تضعیف قدرت اسلام و انحراف در افکار و عقاید و ایجاد چهره ای خشن و ترسناک از آنان در افکار عمومی جهان صورت می گیرد.

  • قزوین فردا
۲۹
آذر
  • قزوین فردا
۲۹
آذر

اولین شماره هفته‌نامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی «قزوین فردا» در روز شنبه 28 آذر بر روی کیوسک های مطبوعاتی شهر قزوین قرار گرفت. تصویر صفحات این نشریه را در ادامه می بینید
امید می رود اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی پس از ملاحظه مشی و روش نشریه و مطالعه مطالب آن به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند.
ارادتمند و ملتمس دعای خیر شما، حسن حمزه‌زاده، مدیرمسئول و سردبیر
صفحات 2تا8 را درادامه مطلب بیبنید
  • قزوین فردا
۲۹
آذر

حسن رجبی | هفته نامه قزوین فردا: روزنامه‌نگاران و آنها که دستی بر آتش مطبوعات دارند، از اهمیت «شماره یک» هر نشریه‌ای به خوبی آگاهند. اینکه با چه میزان استقبال مواجه خواهند شد و همکاران مطبوعاتی تا چه اندازه آنها را به عنوان یک جریان رسانه‌ای، خواهند پذیرفت. جلب مخاطب نیز جایگاه ویژه خود را در این میان دارد و در آخر و مهم‌تر اینکه، این نشریه تا چه حد خواهد توانست اهداف خود در پیام‌رسانی را محقق سازد و از پس رسالت مطبوعاتی خود برآید.

حقیقت امر اینکه نویسندگان و اداره‌کنندگان نشریه پیش روی شما، جزو هواداران و طرفداران جریان و گفتمان اصولگرایی هستند؛ بدون تعارف، «قزوینفردا» منتشر می‌شود تا مروج و مبلّغی برای این جریان فکری در استان قزوین باشد و صدالبته اگر اشکالاتی هم از مدیران و مسئولان اصولگرای استان مشاهده کرد، گوشزد کند تا به زعم خویش کمک‌حال و یاور گفتمان اصولگرایی شود.

  • قزوین فردا
۲۹
آذر

حسن حمزه زاده سردبیر هفته نامه قزوین فردا در اولین شماره این نشریه نوشت: در چند روز اخیر از قول یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و به سرعت دست به دست شد که در نگاه اول نشان از برقراری مطلق دمکراسی در کشورمان دارد. هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفت: «هر وقتی که بنا شد رهبری عوض شود یا نباشد و کس دیگری بیاید، دوباره باید کار عمده‌ای انجام دهند. البته دارند آماده می‌شوند و مطالعه می‌کنند و گروهی را گذاشتند که دارند افراد را بررسی می‌کنند تا آنهایی را که صلاحیت دارند که اگر بعداً حوادثی پیش آمد، بتوانند برای رأی‌گیری مطرح کنند.» 

در نگاه اول این جملات بیان صریح دمکراسی است، اما با کمی دقت به دو مساله دیگر می‌توان دست یافت که خلوص و صدق این تمایل به دمکراسی را زیر سوال می‌برد.

نخست اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی در تمام تاریخ ایران، هیچ‌گاه رأس حکومت، به چنین قدرتی نرسیده است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم. تاثیرگذاری ایران بر مسائل منطقه و نگاه کمک‌جویانه دیگر کشورها در حل بحران‏های منطقه و علی‌الخصوص عراق و سوریه بر کسی پوشیده نیست. کار تا آنجا پیش رفته که عدم حضور ایران مساله عراق و سوریه را به مساله‌ای لاینحل تبدیل می‌کند. از طرفی در حالی که بیشتر کشورهای دنیا درگیر حملات کور تروریستی داعش قرار گرفته‌اند، خاک ایران در نهایت امنیت است و این امنیت طعنه‌ای به سرویس‌های پیشرفته امنیتی و دولت‌های مدعی طراز اول جهان است.

  • قزوین فردا
۲۸
آذر

حجت الاسلام حسینی برای ثبت نام در انتخابات مجلس وارد فرمانداری قزوین شد

سید انقلابی پس ازثبت نام درجمع خبرنگاران

94/9/28

  • قزوین فردا
۲۶
آذر

قزوین فردا/ حاج حسین نجفی رزمنده دلاور وجانباز دفاع مقدس در یاداشتی با عنوان" عصای احتیاط" نوشته است:
نارخندان باغ راخندان کند                   صحبت نیکانت ازنیکان کند
می گویند یک چشم بینا بهترا صدها عصا است
می گویند یک حقیقت بهتر ازصدها شک است
دراستان قزوین گویا دوباره شبح موهومی بر فضا سایه افکنده که برای مبتدیان کمی ابهام ولی برای میانداران صدای این دهل چه از دورچه ازنزدیک گوشخراش ودلخراش است ولی ازمدارجی پی اس ما خارج نیست پس میانداران باید آرشه ی این کمانچه را که به کذب شنیدن صدایش را به فردا موکول می کنند نشانه روند،کیست که نداند تغییرات مدیریتی اخیردراستان شارژی برای احیا این شبح است ولی به اعتقاد ما با دم حضرت عیسی (ع)هم زنده نمی شود ولی زحمت ما می دارند.
  • قزوین فردا
۲۳
آذر

مواضع هفتگی؛ دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: کلیدهای اصلی حل مشکلات در داخل کشور است
مدیران محترم رسانه ها ی جمعی استان قزوین 
باسلام و احترام ؛بدینوسیله از نمایندگان محترم رسانه های استان قزوین دعوت میگردد در جلسه مصاحبه مطبوعاتی مهندس محمد نبی حبیبی  دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و معاونت امور استانهای جبهه پیروان خط امام و رهبری شرکت فرمایید .
زمان : سه شنبه  مورخه94/9/24 از ساعت 15/30 لغایت 17 
مکان : دفتر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین وافع خیابان طالقانی روبروی بلوار حکم آباد پلاک 40  طبقه دوم 

معاونت تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان قزوین
  • قزوین فردا
۲۲
آذر

قزوین فردا / مهندس حامد کبودوند در دست نوشته های خود نوشتپس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و مشخص شدن نتیجه آن هرچند با کسب چند دهم درصد رای بالاتر از حد نصاب لازم توسط ریاست محترم طبیعی است که حق قانونی و منطقی ایشان و همفکران ایشان در انتخاب کارگزاران و پیاده سازی سیاست های مورد نظر ایشان در کشور را شاهد باشیم و همه ایرانیان چه آنهایی که به ایشان اعتماد کردند و چه انهایی که ایشان را واجد شرایط لازم ندانستند وظیفه دارند از دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند و طبیعتا ایشان نیز دیگر رئیس جمهور ایران هستند نه نامزد یک ستاد و طیف خاص.

  • قزوین فردا
۲۲
آذر

خبرگزاری فارس: استنباط غلط خود را به خورد مردم ندهید

البته شیخ قدرت این روزهایک تغییرمحسوس نسبت به آن روزهاداشته است وآن اینکه درحال حاضردرکاخی واقع درخیابان نیاوران تهران درجوارانقلابیون سابق زندگی می کندامابرای قزوینی هانسخه می پیچد!

🔹حسن حمزه‌زاده درگوگل پلاس وتلگرام خود نوشت: قدرت الله علیخانی در آخرین پستی که در صفحه تلگرام خود منتشر کرده، تصویر نامه‌ای از ساواک را منتشر کرده که در آن مدیرکل اداره سوم ساواک از رییس ساواک قزوین می خواهد که قدرت الله علیخانی ملقب به صفایی زاده را زیر نظر قرار دهد.

  • قزوین فردا
۲۲
آذر
با آنکه در حکم حکومتی امام(ره) از نام مهندس بازرگان به عنوان پدر معنوی منافقین یاد می شود و خطر نهضت آزادی بالاتر از خطر دیگر گروهکهاست، اما رئیس جمهور محترم امسال در نطق خود در دانشگاه شریف از او به نیکی در کنار نام بزرگان انقلاب از جمله امام خمینی(ره) و شهید بهشتی یاد میکند و برخی حضار هم در آن نشست برای او کف و سوت میزنند!
ما در فتنه جدید با یک مشت یاغی طرف هستیمبه گزارش قزوین فردا به نقل ازمشرق،محمد کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت دریاداشتی با عنوان مادرفتنه با یک مشت یاغی طف هستینم نوشت: در آستانه برگزاری انتخابات سومین دوره مجلس شورای اسلامی روز 30 بهمن سال 66 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر محتشمی وزیر کشور وقت نامه ای به امام خمینی(ره) می نویسد و در آن ضمن تشریح مواضع نهضت آزادی در مورد مسائل کشور دو سئوال کلیدی و در حقیقت دو استفتای سیاسی از امام (ره) در مورد نهضت آزادی مطرح می کند. (1)
  • قزوین فردا
۲۰
آذر

دانشگاه

قزوین فردا / "من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است."
بخشی از وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره)

  • قزوین فردا
۱۹
آذر

قزوین فردا/حبیب الله جوادی در یاداشتی درسایت مینو پرس  نوشت: روش نخ نما شده و تکراری جریان زر و زور و تزویر در استان قزوین بر کسانی که اهل بصیرت هستند روشن است. از کاه کوه می سازند تا چهره مزور و عیوب شان پنهان بماند. هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم این جماعت از خدا بی خبر، بی ادب و جسورتر می شوند و حتی از توهین به نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین ابایی ندارند. زورگویی از خصلت اینهاست. ظلم به شهدا و خانواده های شهدا در اوایل انقلاب در کمیته، اذیت و تهمت و فحاشی به علما و مجتهدینی که حاضر به تمکین کردن در مقابل این جریان ظالم و ریاکار نبودند را یادآور می شویم.

  • قزوین فردا
۱۹
آذر


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و صلوات خداوند بر آخرین فرستاده اش حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و خاندان پاک و مطهرش که به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم داده و مصداق واقعی "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" بودند
  • قزوین فردا
۱۸
آذر

غیاثوند.jpg

بهگزارش قزوین فردابه نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین غیاثوند در نطق پیش از دستور خود که عصر سه شنبه 17 آذر ماه در جلسه تالار مردم شورای شهر بیان شد، با تأکید بر اینکه نواحی منفصل شهری که به شهر قزوین الحاق شدند باید از همان خدماتی که نواحی و نقاط مختلف شهری بهره مند می شوند برخوردار شوند، گفت: بنابر فرمایشات و تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی مسئولان به مناطق محروم و حل مسائل و مشکلات آنان، واجب است تا جدی تر و با پشتکار بیشتری نواحی منفصل شهری را مورد توجه قرار دهیم.

  • قزوین فردا
۱۸
آذر

photo_2015-12-07_15-52-40

 قزوین فردا/علی خدایی درسایت قزوین خبر وتلگرام خود نوشت: امروز قصد سفر به سوی شهر چوبیندر کرده و تن را عازم یکی از نواحی بخش مرکزی شهرستان قزوین کردم.

همراه با سرما و ابرهای گرفته پاییزی. خیر اموات رهسپار آرامستان چوبیندر شدم. لحظاتی تکیه دادم به درختی بی‌برگ و به فضای آرامستان خیره شدم. پهنای سبز و خشک. فضایی با فریاد. فریادهای بی صدا. همه او را می‌خوانند.

  • قزوین فردا
۱۷
آذر
۱۳۹۴۰۹۱۰۱۱۲۳۵۰۴۷۰۶۶۲۲۶۳۴

به گزارش قزوین فردا به نقل از شاخص نیوز  صبح امروز جمعی از کارکنان ادارات ، معلمان، دانشجویان،خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قزوین با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به فریدون همتی با تاکید بر توجه ویژه به نظرات حکیمانه امام جمعه محترم از استاندار قزوین خواستند تا ضمن حفظ خطوط قرمز انقلاب اسلامی در جلوگیری از نفوذ افراد فتنه زده به بدنه مدیریتی استان بیش از پیش کوشا باشد.

مشروح این نامه به شرح ذیل است:

  • قزوین فردا
۱۷
آذر

قزوین فردا/🔹حسن حمزه‌ زاده درگوگل پلاس وتلگرام خود نوشت:اولین نشست رسانه‌ای فریدون همتی، استاندار محترم قزوین درست بعد از اولین انتخاب‌های او و موضع گیری سریع و به‌موقع آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان قزوین و انتقاد صریح و بی‌پرده ایشان از این انتصابات و حمایت فعالان رسانه‌ای و برخی گروه‌های اصولگرا و یکی دو نفر از نمایندگان اصولگرای استان در مجلس شورای اسلامی از سخنان آیت‌الله عابدینی صورت گرفت. بخش‌هایی از سخنان استاندار محترم قزوین را به نقل از رسانه‌ها و نقطه نظرات خودم را بیان می‌کنم. امیدوارم همانطور که خود ایشان فرموده‌اند هر شب رسانه‌ها را رصد می‌کنند، این وجیزه را هم بخوانند.

  • قزوین فردا
۱۷
آذر
خبرگزاری فارس: حوزه‌ علمیه محل رشد نخبگان است
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه علما و مردم بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند ایادی انگلیس و آمریکا در مجلس خبرگان نفوذ کنند، گفت: فقهای شورای نگهبان در تعیین صلاحیت‌ها به احدی باج نمی‌دهند.
به گزارش قزوین فردا به نقل از روزنامه کیهان وخبرگزاری مهر، آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری  وامام جمعه تاکستان با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان از شئون رهبری است و حتی در مسائل عادی مقررات داخلی خودش را دارد و از آن جهت که خبرگان ماهیت اش مربوط به رهبری نظام است، اهمیت ویژه دارد.
  • قزوین فردا
۱۶
آذر

علیرغم اینکه حجت الاسلام روحانی ریاست محترم جمهور چندین بار از ابتدای آغاز کارشان اظهار داشته اند، که پیروزی این دولت نباید شکست هیچ گروه و جناح دیگر تلقی گردد، اما ظاهرا این صحبت ایشان نیز مثل بسیاری از شعار ها و وعده های دیگر به عمل نخواهد رسید.
استان قزوین متاسفانه در آستانه انتخابات شاهد تغییر استاندار و نماینده عالی دولت بود و این موضوع یک اقدام عجیب و نگران کننده بود. نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حضرت آیت اله عابدینی چه بجا و مناسب و از روی بصیرت و هشیاری که داشتند در همان جلسه معارفه استاندار، هشدار دادند که قزوین یک استان خانزده است و توصیه های لازم را به جناب همتی فرمودند.
اما متاسفانه طی دو هفته از آمدن استاندار، شاهد انتصاب افرادی مسئله دار از سوی ایشان در استان بودیم. عده ای منفعت طلب و سودجو و زیاده خواه که ظلم های فراوانی به مردم استان در سنوات گذشته نموده اند و مردم بصیر و آگاه قزوین نیز نه محکم و قاطعی در انتخابات مجلس نهم به این افراد خان مسلک گفته اند، این بار با احاطه نماینده عالی دولت اقدام به گماشتن نیروهای تحت امر خود در مناصب مهم و حساس نموده اند و ظاهرا جناب همتی نیز حاضر شده اند برای منافع و زیاده خواهی عده ای سودجو و خان مسلک از جیب نظام و انقلاب و اعتماد مردم هزینه نمایند.
جامعه رسانه های اصولگرای استان قزوین ضمن حمایت قاطع و محکم از مواضع مدبرانه آیت اله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، خطاب به استاندار قزوین هشدار می دهد که جایگاه و شان و منزلت استانداری قزوین را حفظ و آن را در حد عامل افراد سودجو، منفعت طلب و حامی فتنه تنزل ندهد.

جامعه رسانه های اصولگرای استان قزوین
94/9/16

  • قزوین فردا
۱۶
آذر

حجت الاسلام علی عباسی

قزوین فردا/ طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور ،حجت الاسلام علی عباسی به عنوان مدیریت حوزه علمیه قزوین منصوب شد.
آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشوردر حکم انتصاب حجت الاسلام عباسی آورده است:
نظر به سوابق ارزشمند حوزوی وتلاش های خالصانه جنابعالی در امر حوزه های علمیه شما را (حجت الاسلام علی عباسی ) را به مدت سه سال به عنوان مدیریت حوزه علمیه قزوین منصوب می نمایم.

  • قزوین فردا
۱۶
آذر

قزوین فردا/ به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی در اولین جلسه هیات مدیره که با حضور مانی‌فر، مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد؛ به استناد ماده 14 قانون نظام مهندسی و ماده 71 آیین نامه اجرایی، انتخاب اعضای هیات رئیسه سازمان در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه، علی فرج‌زاده‌ها که بیش از این نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همچنین چندین دوره عضویت اصلی شورای مرکزی را در سابقه کاری خود دارد؛ به اتفاق آرا به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان انتخاب شد.

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

حجت الاسلام حسینی.jpg

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی که جهت حضور در مراسم اربعین در عراق حضور دارد در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص انتصابات استاندار جدید اظهار داشت: استاندار جدید قزوین در جلسه‌ای که با نمایندگان استان در وزارت کشور برگزار شد خود را اصولگرا معرفی کرد ولی انتصابات اخیر ایشان شائبه تغییرات اساسی در جهت مهندسی انتخابات آینده را در اذهان زنده کرده است

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

5

به گزارش قزوین فردا وسایت شاخص نیوز اولین نشست خبری و مطبوعاتی فریدون همتی استاندار جدید قزوین همراه با حاشیه‌هایی برگزار شد.

این نشست خبری در حالی برگزار شد که نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در خطبه‌های نمازجمعه نسبت به انتصابات مسئله دار اخیر استاندار اعتراض کرده بود. ازاعتراض رسانه ها به انتصابهای مسئله داروشتابزده در آستانه انتخابات و تا اعتراض خبرنگارانی که به آنها فرصت پرسیدن سوالات غیر سیاسی داده نشد.ودادن کارت هدیه به همه خبرنگاران دراولین نشست خبری...

آقای فرامرزی از هفته نامه حدیث با اشاره به واکنش‌های اخیر به انتصابات استاندار از وی در خصوص خط قرمزها و استقلال در این انتخاب‌ها سوال کرد؛ همتی در پاسخ توضیح داد: کسانی که پشتیبان ولی امر مسلمین باشند و افرادی که ارزش‌های نظام اسلامی و اهداف دولت برای آنها مهم باشد در رأس انتخاب من قرار دارند و سعی میکنم در این مسیر استقلال خود را حفظ نمایم.

خانم غیاثوند سردبیر همشهری استان قزوین راجع آمارهای نادرست آسیبهای اجتمایی ولزوم حل این مشکل سوال کردکه استاندار گفت ازبرنامه های آینده من توجه به این مسایل میباشد

مهران محبی سردبیر هفته نامه  آوای میهن راجع به  نقش زنان  مدیرت آینده  استان سوال کرد که همتی با شوخی گفت سوال خانمها را شما پرسیدید  

خبرنگاری دیگر با تعریف و تمجید از همتی و ابراز خوش آمدگویی به استاندار جدید، گفت: مسیری که مرتضی روزبه استاندار پیشین قزوین در آن قدم نگذاشت و باعث عزل او شد، قطعا توسط استاندار جدید تحقق خواهد یافت و به آرمان های دولت جامه عمل خواهد پوشاند.

آقای جباری از خبرگزاری مهر با اشاره به هدر رفت بیت المال در جلسات غیرهدفمند مسئولان، گفت: نباید در انتصابات، روابط بین افراد جای شایسته‌سالاری را بگیرد؛ یکی از آفت‌های کنونی تملق و چاپلوسی در برابر مدیران است که متاسفانه در حال همه‌گیری است که باید با آن مقابله شودهیچ حمایتی از رسانه ها وجود ندارد و تنها چیزی که نصیب آنها شده  تحقیر و بی مهری بوده است.

آقای حسن رجبی سرپرست روزنامه کیهان استان قزوین سخنانش را با این شعار (روزبه در دل مردم جای دارد، خدماتش ماندگار است، خسته نباشی قهرمان،پیروزسربلند باشی مرد) آغاز کرد که با استقبال خبرنگاران واستاندار ومعاونین حاضردرجسله روبه رو شد واستاندار گفت ما ادامه دهنده راه روزبه هستیم وهر مسئولی کارکند دردل مردم جای دارد

رجبی عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات در ادامه گفت: ماخوشحالیم که استاندارما از اهالی رسانه است ویک پیشنهاد خدمت استاندار دارم با توجه به حضور همه رسانه ها در تلگرام اگر یک شماره ایی استاندار اعلام کنند خبرنگاران مطالبشان را بدون واسطه  به اطلاع استاندار برسانند که استاندار درجواب نماینده روزنامه کیهان شماره خودرا  به همه خبرنگاران داد ویاد آور شد که همه خبرنگاران مطالبشان را درتلگرام برایم بفرستندوگفت من همه سایتها وشبکه های اجتمایی را هر شب می بینم که این مطلب با اسقبال خبرنگاران روبه رو شد

سرپرست رونامه کیهان قزوین با انتقاد روند برگزاری مراسم معارفه ونحوه دعوت به جسله شورای استان گفت: در روز معارفه استاندارهمه خبرنگاران به رسم ادب وقانونمندی دعوت نامه را از روابط عمومی استانداری دریافت کردند ولی متاسفانه با بی احترامی برخی مسئولین مراسم که ازجای خاص هدایت می شدند روبه رو شدند و به برخی از مدیران دعوت‌شده وخبرنگاران اجازه ورود به جلسه را ندادند.در صورتی که 100 تا150 دعوتنامه کپی شده دست امیر طاهرخانی وحدوا200 دعوت نامه  کپی شده دست یوسف کرمی که از اعضای شورای اصلاح طلبان استان قزوین می باشدبودو افراد خودشان را به صورت غیرقانونی وقلدری وارد جلسه می کردند که همه خبرنگاران حاضر درنشست خبری استانداراین مطلب رابا اعتراض به استاندار اعلام داشتند وحرف نماینده کیهان را تایید کردند

حسن رجبی با اشاره به انتصابات شتاب‌زده و مسئله‌داراخیرکه  در آستانه انتخابات صورت گرفته خطاب به آقای همتی استاندارگفت:آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر قزوین در روزمعارفه جنابعالی گفتند که  (استان قزوین خانزده است  وعده ایی از همین مدیران وخانونده شهدا ومردم توسط همین خانها وقدرت طلبها آسیب دیدن )وامام جمعه محترم هفته قبل هم در خطبهای نماز جمعه شما  را از همراهی فتنه‌گران برحذر داشته بودندولی استاندار محترم توجه ایی به این مسئله نداشتند واین هفته هم آیت الله عابدینی در حضورخودتان  درنمازجمعه  هشدار دادند وگفتند (بسیار مراقب اطرافیان خود باشید  برخی انتصابهای شما استان را نگران کرده است وبهتر است بدانید مردم درجریان اتفاقات قراردارند وسوابق برخی از فته گران رامیدانند چه کسی در انتصابات به شما مشورت می دهد ؟؟!)که استاندار درجواب گفتند بیانات امام جمعه برای من از عسل شیرین‌تر است و از تذکرات نماینده ولی‌فقیه استقبال می‌کنم و اگر تخلفی در عملکرد مسئولان منصوب شده مشاهده شود برخورد سختی خواهیم کرد نماینده کیهان درپاسخ به استاندارگفتند اینها همش حرفه باید درعمل ثابت شود

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

قزوین فردا/حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس محترم جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی خود با شعار اعتدال مبتنی بر تدبیر و امید توانست با اندکی بیشتر از 50% ، آراء مردم را کسب کند (270 هزار رای ) و  سکان امور اجرایی کشور را برای مدت چهار سال بدست گیرد.بر مبنای مردم سالاری دینی همه مردم و جریانات و گروه ها و حتی رقبای او این انتخاب را پذیرفته و بدان احترام گذاشتند تا درسی باشد برای اصلاح طلبانی که در آزمون بزرگ سال 88  برخی شان مردود شده و حاضر نشدند تفاوت آراء فاحش 11 میلیونی را بپذیرند و به رأی اکثریت احترام بگذارند و آن شد که فتنه ای عظیم بپا کردند و نظام را تا حد براندازی به تهدید کشاندند . اما در این داستان مردم با هزاران امید و آرزو، انتظار داشته و دارند که رئیس جمهور در عرصه های مختلف سیاست داخلی و خارجی با حزم و دوراندیشی و درس از تجربیات گذشته به گونه ای عمل کند که صلاح کشور مد نظرش باشد و شاهد رشد و شکوفایی و رفع و کاهش مشکلات و نا بسامانی ها باشند.

  • قزوین فردا
۱۳
آذر

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

🔸 قزوین فردا:: درپی حضورنمایندگان مردم استان قزوین در پیاده روی اربعین حسینیوکربلای معلی،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصابات مسئله دار استاندار قزوین اظهار داشت:نمایندگان مردم استان قزوین از مواضع انقلابی  و روشنگرانه  وهشدار بجا آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه امروزقزوین(در مورد انتصابات مسله دار اخیراستاندار قزوین ونفوذ مشاورین فتنه گر) اعلام حمایت می نمایند 

🔹حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت :بزودی نمایندگان استان قزوین مواضع خود را راجع به عملکرد مدیریتی وعزل ونصبهای بودار استاندار قزوین در آستانه انتخابات ونفود فتنه گران در مدیریت های استان را اعلام خواهند کرد

  • قزوین فردا
۱۳
آذر

به گزارش قزوین فردا به نقل از صبح قزوین آیت الله عبدالکریم عابدین، امام جمعه  قزوین، در خطبه‌های  نماز جمعه  ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به انتصابات مسئله دار اخیر استاندار قزوین گفت: بسیار مراقب اطرافیان خود باشید؛ برخی از انتصابات شما استان را نگران کرده است و بهتر است بدانید مردم در جریان اتفاقات قرار دارند سوابق برخی فتنه‌گران را می‌دانند.

وی افزود: این آلوده‌های سیاسی و حتی اخلاقی اگر بیایند به جای نیروهای متدین بنشینند بسیار خطرناک است. تغییر آقای وفاپور که همیشه در جبهه معنوی بوده‌اند بسیار تعجب آور است و برایمان جای سوال است که چه کسی به شما در این انتصابات مشورت داده است؟

امام جمعه قزوین اذعان کرد: پاسخ این سوالات مردم از عهده من خارج است زیرا نمی‌دانم نیروهای جدید از چه امتیازاتی برخوردار بوده‌اند که نیروهای سابق از آنها محروم بوده‌اند؟ ما برای شما نگران هستیم و امیدواریم راهتان را اصلاح کنید.

  • قزوین فردا
۰۷
آذر

       

قزوین فردا/ حاج حسین نجفی رزمنده دلاور وجانباز دفاع مقدس در یاداشتی با عنوان" عبرت" نوشته است:

  ای گل موج خنده ات از سرگذشته است   

1-برجام :                                                         آماده باش گریه تلخ گلاب را

آیا این رونداین فرجام بی فرجام ازبخش مراقبت های ویزه  خارج می شود؟

  • قزوین فردا
۰۷
آذر

IMG_20151128_125407

مراسم تشیع پیکرپاک پاسدار شهید اسلام حمید سیاهکالی مردای

زمان : یکشنبه 94/9/8 ساعت 9:30 صبح

مکان : امام زاده اسماعیل (ع)به سمت گلزارشهدای قزوین

  • قزوین فردا
۰۶
آذر

قزوین فردا/ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های جمعه قزوین با اشاره به ملاقات پوتین با رهبر انقلاب اظهارداشت: حضور رئیس جمهور قدرتمند جهان که مستقیما از فرودگاه خدمت مقام معظم رهبری رسید و با هدیه دادن قرآن دوستی و ارادت خودرا به رهبری نشان داد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خصوص جابجایی استاندار قزوین گفت: تعویض استاندار یک تحول اجرایی است و جا دارد از تلاش های آقای روزبه که خدمات خوبی انجام دادند تقدیر شود

عابدینی تصریح کرد: استاندار جدید آقای همتی انسان موجه، با سواد و متدین و مومنی است که همه از ایشان به نیکی یاد می کنند و امروز که وارد عرصه سیاست شده اند باید به گونه ای رفتار کنند تا در راستای اهداف نظام و رهبری گام بردارند همکاری با استاندار جدید ضروری است

عابدینی گفت: ضمن تبریک این انتصاب در همین ابتدای کار ایشان را از فعالیت فتنه گران در استان قزوین  برحذرمی دارم و مبارزه با فتنه گران باید جدی گرفته شود

  • قزوین فردا
۰۴
آذر
94/9/1
  • قزوین فردا
۰۳
آذر

🔴 ویژه / سایه،روشن 1

🔸آیت الله عابدینی در مراسم معارفه استاندار جدیدقزوین:استان قزوین یک استان خانزده است وعده ای از همین مدیران وخانواده شهدا ومردم توسط همین خانها وقدرت طلبها آسیب دیده اند
🔸همتی استاندار قزوین:تعامل بارسانه ها وخبرنگاران از هر طیف وگرایشی چه اصولگرا،چه اصلاح طلب واعتدالی در دستور کار بنده است
🔸دکتر حدادعادل:به زودی از جبهه اصولگرایان اخبار خوبی منتشر می شود/انشاء الله به یک فهرست واحد می رسیم
🔸پوتین رییس جمهور روسیه در دیدار با رهبر معظم انقلاب:جمهوری اسلامی کشوری مستقل،استوار با درورنمایی بسیار خوب است
🔸شیخ قدرت علیخانی در گفتگو باسایت جماران:هنوز تصمیم نگرفته ام که از کدام شهر کاندید شوم
🔸پیام حجت الاسلام سید مرتضی حسینی به مناسبت هفته بسیج:بسیج باید دروسط میدان باشد تافضیلتهای انقلاب زنده بماند

  • قزوین فردا
۰۲
آذر

 سرهنگ محرمعلی والدی در خصوص برنامه های پیش بینی شده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در تمام بخش ها و شهرهای زیرمجموعه این ناحیه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است

وی با تاکید به این نکته که اجرای 150 برنامه در هفته بسیج در قزوین اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته بسیج با محوریت مردم و سلیغه آن‌ها تدوین شده است چرا که مردم نقشه بسیار مهمی در توسعه کشور داشته و انقلاب اسلامی نیز با محوریت مردم به پیروزی رسیده است.

  • قزوین فردا
۰۱
آذر


استاندار جدید قزوین که دربالاترین مقام اجرایی دولت دراستان حضور داردباید عمل کننده به مطالبات رهبری درمواجه بافتنه گران باشد و راه نفوذ عوامل آمریکا را در حوزه‌های مختلف ببندد


به گزارش قزوین فردا به نقل از صبح قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی،نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین دررمراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین اظهار کرد: خدای متعال در آیه 67 سوره زمر می‌فرماید:" روز قیامت همه دوستان دنیایی دشمن هم می‌شوند مگر متقین که در دنیا دوستی‌های آنها براساس ایمان و تقوا بوده است."

  • قزوین فردا
۰۱
آذر
شواری نگهبان ابراهیمیان
در امتحان کتبی از واجدین شرایط برای انتخابات مجلس خبرگان، حدود 230 نفر ثبت‌نام کردند و 180 نفر شرکت کردند و در مرحله امتحان کتبی بین 30 تا 40 نفر امتحان را قبول شدند.

به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت مشرق :بعدازظهر یک روز سرد پاییزی فرصتی برای مصاحبه با سخنگوی شورای نگهبان فراهم شد، خبرنگارانی که تجربه گفتگو با اعضای شورای نگهبان را دارند، از کم و کیف نحوه ورود به داخل شورا آگاهند. ورود به شورا سخت‌گیری‌های خاص خودش را دارد تا جایی که هر آنچه از فلز در لباس خبرنگار و عکاس به‌کار رفته بود، خارج شد.

  • قزوین فردا