قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
آبان

▪️متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انّا لله و إنا إلیه راجعون
برادر ارجمند جناب آقای شریعتمداری (دام توفیقه)
خبر تأثر برانگیز درگذشت محقق و پژوهشگر انقلاب اسلامی حاج حسن شایانفر را در راهپیمایی اربعین حسینی و در راه کربلای معلی دریافت کردم.
عمر شریف وی در خدمت مستمر به انقلاب اسلامی و آرمان های آن سپری شد.
خدای متعال روح آن عزیز را بر خوان پر کرم اهل بیت علیهم السلام منعم گرداند و به شما و بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل مرحمت فرماید.
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
"کربلای معلا ۱۳۹۵/۸/۳۰
-----------------------------------------

یادداشت حسین شریعتمداری در فقدان حسن شایان‌فر

به یاد او ...

  • قزوین فردا
۲۹
آبان

Image result for ‫علیرضایی استانداری قزوین‬‎

به گزارش قزوین فردا پایگاه خبری دانشجویان استان قزوین «کیوسنا»در یاداشتی در پاسخ به اظهارات علیرضایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین با خبرگزاری ایرنا نوشت: برای چندمین بار است که مدیرکل روابط عمومی استانداری بجای ایفای وظیفه سازمانی خود که همان اطلاع‌رسانی صحیح خدمات دولت است پا را فراتر نهاده و خود را تئورسین اصلاحات دانسته و افاضاتی را مطرح کرده که اگر دقایقی در آن تفکر می کرد انشاء او زیباتر می‌نمود.

  • قزوین فردا
۲۷
آبان

33735_635119993729630973_m

به گزارش قزوین فردا به نقل از صبح قزوین :محمد حسین شفیعی ها دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: آقای استاندار در طول یک ماه گذشته سکوت اختیار کرده است، وقتی مقام زیر دست وی وظیفه قانونی خود را انجام نمی‌دهد باید فرماندار را وادار به رعایت قانون کند.

 شفیعی ها درباره علل تاخیر معرفی عضو جدید شورای شهر قزوین اظهار داشت: این مسئله یک اراده سیاسی برای تضعیف و تخریب رقیب است، رفتار غیرقانونی فرماندار قزوین در عدم دعوت عضو عدل و بدل شورای شهر قزوین هیچ جایگاه و مبنای قانونی ندارد

  • قزوین فردا
۲۱
آبان

 آیت الله عابدینی نماینده  ولی فقیه وامام جمعه قزوین ومحمد ایمانی عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان

  • قزوین فردا
۲۱
آبان

اظهارات نماینده ورامین درخصوص نامه علی مطهری درباره اعدام‌های سال 67

مراسم عزاداری اربیعین حسینی 

سخنران: سید حسین نقوی حسینی ( سخنگو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی)

زمان : شنبه 22 آبان 95 از نماز مغرب وعشاء

مکان: قزوین-خیابان رسالت-کوچه شهیدطباطیایی_حسینیه آیت الله موسوی شالی(ره)

  • قزوین فردا
۲۰
آبان

قزوین فردا/مهدی رمضانی مدیر کل سابق کتابخانه ها ومعاون سابق اداره کل ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسمی ( چهارشنبه 19 آبان) به عنوان قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری قزوین معرفی شد

  • قزوین فردا
۱۸
آبان

سردر دانشگاه در بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی

  قزوین فردا/طی هفته های اخیر از طریق سلسله بیانیه هایی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) منتشر گردید به صورت مبسوط به تبعات فاجعه بار برخی اقدامات و سیاست های دولت تدبیر !!! و امید !!! در به خطر انداختن امنیت کشور پرداخته و بدین وسیله در راستای آگاهی بخشی به جامعه گام برداشته شد.

  • قزوین فردا
۱۸
آبان

♦️بازدید ویژه اعضای خانه مطبوعات استان قزوین از نمایشگاه مطبوعات تهران
«با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین»
✅ زمان حرکت: فردا (چهارشنبه)، ساعت 7 صبح
✅ مکان حرکت: قزوین، میدان میرعماد

توجه:
👈 این برنامه فقط مخصوص اعضای خانه مطبوعات است که در سامانه جدید ثبت نام نموده اند.
👈 ثبت نام فقط مختص اعضا است و شامل همراهان نمی شود.
👈 این برنامه بصورت رایگان و شامل ایاب و ذهاب و میان وعده است. تهیه نهار در نمایشگاه بر عهده شرکت کننده است.
⬅️ جهت ثبت نام قطعی تا ساعت 22 امشب (سه شنبه) با شماره تلفن دفتر خانه مطبوعات:
02833684685
09108371535

تماس حاصل نمایید.
💠جهت اطلاعات بیشتر به کانال خانه مطبوعات در تلگرام مراجعه نمایید:
https://telegram.me/joinchat/BNxsFUAPtzDkB911RG35XQ
🔹 خانه مطبوعات استان قزوین

  • قزوین فردا
۱۵
آبان

خبرگزاری فارس: ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی‌ سعید جلیلی است

موضوع : 13 آبان

هر لحظه دم از نفاق با هم بزنند           یا حرفی از این سیاق با هم بزنند

یکبار نشد عقربه های ساعت            یک دور به اتفاق با هم بزنند

برای دانا هیچ توضیحی لازم نیست ولی برای نادان هیچ توضیحی کافی نیست 13 آبان سالگرد 3 رویداد است:

  • قزوین فردا
۱۱
آبان

بیانیه تحلیلی  شماره 4 بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین پیرامون امنیت  ستیزی و اقتدارشکنی جریان لیبرال داخلی با عنوان BREAK OUT منتشر شد

  • قزوین فردا
۰۴
آبان

٤   آبان

قزوین فردا /«صندوق ذخیره فرهنگیان» نامی که این روزها بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و هرکس در فضای حقیقی و مجازی درباره آن چیزی می‌گوید. تا چند ماه قبل هیچکس جز معلمان و فرهنگیان زحمتکش، از کارکرد چنین صندوقی خبری نداشت و احتمالا نمی‌دانست چنین مجموعه‌ای هم وجود دارد!

اما حالا حرف اول مردم‌، صندوق ذخیره فرهنگیان است. چرا!؟ آیا مدیران دولت تدبیر، با سرمایه هنگفت و قابل توجه صندوق، موفق شده‌اند گام بلندی در اقتصاد ایران بردارند!؟ آیا پروژه ملی عظیمی با ذخایر فرهنگیان تاسیس یا تکمیل شده و حالا از سود آن پروژه سفره فرهنگیان، اندکی رنگ به خود گرفته است!؟

  • قزوین فردا
۰۳
آبان

33735_635119993729630973_m

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به استعفای سه وزیر دولت اظهار داشت: تغییرات ظاهری وزرا در جامعه بازتاب‌هایی را به همراه داشته و انتظار مردم برای بهبود کابینه و تغییر وزرا بیشتر در حوزه مسائل اقتصادی ومعیشتی بوده است 

  • قزوین فردا
۰۳
آبان

قزوین فردا /جواد حبیی از فعالین سیاسی وهیاتهای مذهبی قزوین در صفحه تلگرام خود در مطلبی با عنوان " آقای استاندار ناکارآمدی دولت اعتدال  را ماست مالی نکنیم" با اشاره به سفر ریاست جمهوری به قزوین نوشت: چندی است سخن از دستآورد رئیس جمهور در سفر به استان قزوین در رسانه ها مطرح است. حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی دست آورد سفر رئیس جمهور را هیچ می داند و امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اعلام کرد که وعده های رئیس جمهور در قزوین عملی نشده است.
🔸 استاندار دولت تدبیر هم مصوبات سفر رئیس جمهور را جدید و پر برکت اعلام کرد و حتی در تعبیر اغراق آمیز، عجولانه و خنده دار دستآورد سفر را رشد ۱۰ساله قزوین عنوان کرد
  • قزوین فردا
۰۳
آبان

قزوین فردا /حسنعلی نوروزی عضو شورای شهر اقبالیه در وبسایت شخصی خود با عنوان "ورزش شهر اقبالیه ازشما انتظار یاری ندارد" نوشت: اقبالیه با بیش از 60 هزارنفر جمعیت غیر رسمی و70 هزارنفر غیر رسمی که بیش از 5 هزار ورزشکارآقا وخانم دربخش ها ورشته های مختلف ورزشی را درخود جای داده است . دربرخی ازرشته ها دراستان وکشور حرفی برای گفتن دارند ازجمله : فوتبال ، کشتی ، دو ومیدانی ، فوتسال، کاراته ، ووشو وکبدی

  • قزوین فردا
۰۲
آبان
قزوین فردا / صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در وبلاگ مستندخود به عنوان سخنی باسرکار نماینده نوشت:🔹هفته گذشته نامه تعدای از نمایندگان وابسته به فراکسیون امید همزمان با فراخوان شیرین عبادی معاند نظام اسلامی جهت فراخوان همبستگی جهانی برای آزادی نرگس محمدی منتشرگردید که برای ریاست محترم قوه قضائیه تعیین تکلیف نموده بودند وخواستار نقض حکم ورسیدگی مجدد برای فردی شده بودند که درفتنه 88 نقش اساسی داشت وبارها وبارها همراه با همسرش ضدانقلاب فراری تقی رحمانی تحرکات سیاسی برعلیه ساختار نظام اسلامی را در پرونده هایش دارد.
  • قزوین فردا
۰۲
آبان

قزوین فردا /چرا آقای موسوی فرماندار قزوین بعد از 2 هفته نامه نگاری آقای فصیحی رامندی رییش شورا، مهندس خورشیدی اولین عضو عدل البدل را بعنوان جایگزین مهندس فرخ زاد که استعفای ایشان در شورای شهر تایید شده معرفی نمی کند؟!  آیا دکتر همتی استاندار قزوین از تخلف فرماندار قزوین اطلاع دارند؟

حسن رجبی- 2 آبان 95

۸۸۶_۶۳۵۰۶۵۰۷۵۱۷۹۳۴۴۰۶۹_s

 

  • قزوین فردا