قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶
آذر

قزوین فردا/این خبرگزاری با هدف سرعت در اطلاع رسانی و همچنین دسترسی مخاطبان به اخبار رسانه بعنوان مرجع خبر در استان قزوین راه اندازی خواهد شد.

مراسم افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سید مهدی رئیس خبرگزاری رسانه ملی روز یکشنبه 28 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد

  • قزوین فردا
۲۶
آذر
تمجید عزت‌الله ضرغامی از «لاک قرمز» +عکس

قزوین فردا/ امروز هوا خیلی سرد بود، دخترک دستفروش کلاس پنجم بود و مشق‌هایش را با خط خوش می‌نوشت، چند قلم از بساطش خرید کردم، خواستم بیشتر پول بدهم، ولی آنقدر باکلاس برخورد کرد خجالت کشیدم.

سیدعزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما در صفحه شخصی اش در تلگرام نوشت: از دست فروش‌ها خرید کنید. خصوصاً در هوای سرد از زنان و دختربچه‌ها!

  • قزوین فردا
۲۶
آذر

  • قزوین فردا
۲۴
آذر

اظهارات نماینده ورامین درخصوص نامه علی مطهری درباره اعدام‌های سال 67

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) وامام حعفر صادق(ع)

سخنران: سید حسین نقوی حسینی ( سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی)

زمان : شنبه 27 آذر95 از نماز مغرب وعشاء

مکان: قزوین-خیابان رسالت-کوچه شهیدطباطیایی_حسینیه آیت الله موسوی شالی(ره)

  • قزوین فردا
۲۴
آذر

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی حامد مانی‌فر را به سمت مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

 به گزارش قزوین فردا به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست معارفه مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان، انتخاب مانی‌فر را از اقدامات بسیار مهم در حوزه نظام مهندسی کشور عنوان کرد و گفت: مسکن مهمترین و گران‌ترین کالایی است که هر خانوار ایرانی در تمامی عمرش خریداری می‌کند و به همین دلیل نیز رعایت تمامی ملاحظات معمارانه و شهرسازانه، ملاحظات اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است.

  • قزوین فردا
۲۴
آذر

قزوین فردا/درمراسمی در روز سه شنبه 23 آذر باحضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری وحمل نقل جاده ای کشور مهندس افشین پیرنون به عنوان مدیرکل جدیدراهداری وحمل نقل جاده ای استان قزوین منصوب وازخدماتمهندس رحمت شعبانی هم تقدیرشد

  • قزوین فردا
۲۴
آذر

بنا به درخواست جمعی از رسانه ها مهلت درخواست چاپ آگهی دادگستری تا پایان وقت اداری روزیکشنبه 5 دی تمدید گردید

🔷 سرپرستان محترم روزنامه های سراسری و مدیران مسئول نشریات محلی استان قزوین

باسلام‌ و احترام

پیرو نامه ودرخواست سرپرستان روزنامه های سراسری ونشریات محلی به جناب آقای دکتر انصاری مدیر کل محترم دادگستری، جهت ساماندهی چاپ آگهی های دادگستری، مدیر روابط عمومی دادگستری طی نامه ای به خانه مطبوعات استان لیست نشریات متقاضی چاپ اگهی دادگستری طبق تعرفه مصوب معاونت مطبوعاتی ارشاد اسلامی را از خانه مطبوعات درخواست نمود.

لذا برای جلو گیری از سوء استفاده خواهشمند است هر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری ونشریات محلی که مجوز قانونی داشته و در قزوین دفتر رسمی دارند و مراتب را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کرده اند و نشریات آنها در استان قزوین توزیع می گردد؛ (هر دفتر فقط یک روزنامه و یا یک نشریه محلی)  چنانچه تمایل دارند و  می توانند آگهی های دادگستری را طبق تعرفه مصوب ارشاد چاپ کنند؛ طی نامه ای با ذکر نام روزنامه یا نشریه محلی و آدرس دفتر و ذکر نام سرپرست و یا مدیر مسئول که مورد تایید اداره کل ارشاد اسلامی استان قزوین می باشد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 5 دی 95 به دفتر خانه مطبوعات در اداره کل ارشاد اسلامی استان قزوین تحویل نمایند.

یادآوری می شود به درخواستهای بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سید عبدالعظیم موسوی

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین

🔹کانال خانه مطبوعات استان قزوین

🆔 @QazvinPH

  • قزوین فردا
۲۰
آذر

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس:سجاد یزدان‌پرست دبیرانجمن اسلامی  دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: این هفته شهر قزوین که امروز در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، اظهار داشت:داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی باید پاسخگو باشد که چرا به برجام رأی داده با وجود اینکه به دانش حقوق هم آگاه بوده و امروز سکوت کرده است/برخی وکیل‌الدوله‌ها در مجلس از مطالبات مردمی فرار نکنند

  • قزوین فردا
۲۰
آذر

  • قزوین فردا
۱۸
آذر

  • قزوین فردا
۱۶
آذر

سردر دانشگاه در بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بیانیه ای ضمن تبیین روند مذاکرات و تصویب برجام، خواستار استعفای جمعی وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای پس از نقض آشکار برجام توسط آمریکا شد؛ مشروح این بیانیه بدین شرح است:

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

عکس خبر محمد حسین خاکساران درگذشت

🔹در پی درگذشت استاد محمد حسین خاکساران مجاهد انقلابی، معلم قرآن وعضو سابق شورای شهر قزوین دکتر طیب ملکیپور فعال فرهنگی بانوشتن خاطره ای در کانال تلگرامی خود  یاد استاد خاکساران را گرامی داشتند

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

خاکساران متولد سال ۱۳۲۱ در قزوین از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب بود که ۳۴ ماه در زندان‌های رژیم پهلوی شکنجه شد. وی در زندان های ساواک با شهید رجایی، علی شریعتی و مرحوم عسگراولادی هم‌بند بود.

  • قزوین فردا
۱۵
آذر

  • قزوین فردا
۱۵
آذر


  • قزوین فردا
۱۲
آذر

  • قزوین فردا
۱۲
آذر

   قزوین فردا /خب امسال، این ‌روزها مصادف شده با ایّام اربعین. این راهپیمایی را میبینید؟ این حرکت عظیم میلیونی بین نجف و کربلا را، بین نجف و امام حسین را مشاهده میکنید؟ این شور و شوق را میبینید؟ این حرکت را میبینید؟ این حرکت آن‌وقتی که لازم باشد با خطر همراه بشود‌، باز هم این شور و شوق در ملّت ما، در مردم ما، در جوانهای ما وجود دارد؛ این را باید نگه ‌داشت، این آن چیزی است که ضامن بقای این کشور است ... همه‌ی جوانهای عزیز ما بدانند که دشمنان بیکار نمی‌نشینند، نقشه میکشند؛ هنر این است که نقشه‌ی دشمن را،‌ توطئه‌ی دشمن را، نقطه‌ای را که آماج حمله‌ی ‌دشمن است

  • قزوین فردا
۰۶
آذر

محمد حسین شفیعی ها

به گزارش قزوین فردا به نقل از شاخص نیوز محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین، با اشاره به لغو سخنرانی صادق زیباکلام و حواشی رخ داده پیرامون آن گفت: بی هویتی و واداده‌گی فکری از جمله ویژگی‌های شخصیتی این فرد می‌باشد که در رفتار و مواضع او به طور کامل مشهود است

  • قزوین فردا
۰۵
آذر

فرزند مقام معظم رهبری، حسین شریعتمداری وطاهایی استاندار سابق قزوین

  • قزوین فردا