قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
فروردين

❇️مهندس فرهور مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی گفت: تقریبا تمامی قطعات مورد نیاز نیروگاه، در کشور و از سوی سازندگان داخلی تهیه می شود.

🔹به گزارش قزوین فردا  به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مهندس #فرهور در جمع پیمانکاران و سازندگان داخلی قطعات با بیان این که بهترین راه، خرید قطعه از خارج نیست، گفت: باید برای تعالی کشور، تلاش کنیم و نباید تامین قطعه و تجهیزات از خارج را به عنوان راحت ترین راهکار انتخاب کرد، چرا که  با وجود 60 هزار مگاوات قدرت منصوبه نیروگاه های حرارتی در کشور و اجرای برنامه های تعمیراتی در طول سال برای این نوع واحدهای نیروگاهی، ظرفیت بالایی برای تامین  تجهیزات و قطعات لازم از سوی پیمانکاران و سازندگان داخلی وجود دارد که امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، (اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال) نام گرفته است بتوانیم با رویکرد حمایت از تولید داخل، سیاست اقتصاد مقاومتی را عملی نماییم. 

  • قزوین فردا
۲۱
فروردين

🔹بسم الله الرحمن الرحیم 

☀️اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی عَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

💐ملت شریف و سر افراز ایران  

🔻در حالی چهارمین دهه ی عمر نظام اسلامی مان سپری می شود که با وجود موفقیت ها و پیشرفت های امیدوار کننده، همچنان درد های مزمن ساختاری و سنت های نادرست مدیریتی مردم را رنج می دهد و #دولت را از پاسخگویی به انتظارات مردم و تحقق اهداف قانون اساسی ناتوان ساخته است. 

🔻مردم می پرسند با وجود این همه منابع سرشار و سرزمین پر نعمت، استعداد های متراکم انسانی و رهنمود های روشن رهبر عزیز انقلاب؛ چرا وضع کشور چنین است و چرا ظرفیت مجموعه های داخلی به جای هم افزایی برای حل مسائل کشور، صرف خنثی سازی یکدیگر و رقابت های تخریبی می شود؟

🔻آیا نمی توان قفل #رکود و #بیکاری و انسداد در کسب کار و آسیب های اجتماعی ناشی از آن را گشود؟! 

  • قزوین فردا
۲۱
فروردين

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد و ابوالشهید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین باریک‌بین را تسلیت گفتند
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم مجاهد و ابوالشهید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ هادی باریک‌بین رضوان‌الله‌علیه را دریافت کردم. عمر با برکت این عالم ربانی از دیرباز در خدمت انقلاب و نظام اسلامی سپری شد و قزوین شاهد برجستگی‌ها و فداکاری‌های این روحانی بزرگوار انقلابی بوده است. مردم مؤمن و شریف استان قزوین که آن بزرگوار سالیان متمادی امامت جمعه‌ آنان را برعهده داشت شاهد منش و اخلاق و رفتاری از این عالم روحانی بودند که آنان بویژه جوانان را مجذوب می‌کرد و نمونه‌ یک روحانی پارسا و انقلابی را در برابر چشم آنان قرار می‌داد، بی‌شک خاطره‌های نیک و درخشانی در فضای فکری آن شهر و آن مردم عزیز از آن بزرگوار باقی خواهد ماند. رحمت و رضوان خدا بر او باد. اینجانب به همه‌ ارادتمندان و بویژه خاندان مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۰ فروردین96
  • قزوین فردا
۲۱
فروردين


آیت الله باریک بین

لحظه ها می‌گذرند و بار گذشتشان بر دوش ماست. ما می‌گذریم و بار گذشتمان بر دوش زندگی است. زندگی می‌گذرد و بار گذشتش بر دوش تاریخ.

به گزارش قزوین فردا محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله روزنامه رسالت در سوگ درگذشت آیت الله  باریک بین نوشت:

مرگ پایان زندگی نیست، آغاز حیاتی نو در تاریخ است. انا لله و انا الیه راجعون . ما از خداییم و به سوی او برمی‌گردیم. انسان ‌هایی که در طریق زندگی، سویی الهی داشتند و برای احقاق حق تا مرز حماسه گام برداشتند، با مرگ خود گام در جاودانگی و ابدیت می گذارند. روح بلند حضرت آیت ‌الله باریک ‌بین به ملکوت اعلا پرواز کرد، مردی که بیش از نیم قرن، خستگی ناپذیر و مقاوم برای تحقق ارزش‌های اسلامی و مبانی و انقلابی در جامعه ما تلاش کرد.

  • قزوین فردا