قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰۷
ارديبهشت

طلاق و فساد حاصل بیکاری است / مردم انتظار حقوق‌های نجومی ندارند

قزوین فردا/آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما روی آنتن رفت، با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده است، گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده‌ام.

محورهای این گفت‌وگو به شرح زیر است

* زندگی خود بنده همراه با فقر بوده و طعم فقر و یتیمی را در دوران کودکی و نوجوانی چشیده‌ام.

  • قزوین فردا
۰۴
ارديبهشت
  • قزوین فردا
۰۴
ارديبهشت

قزوین فردا/با رأی اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ریاست این دانشگاه تغییر کرد.

 در جلسه  هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که به ریاست دکتر ولایتی برگزار شد، اکثریت اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد رأی به برکناری حمید میرزاده از ریاست این دانشگاه دادند.

  • قزوین فردا
۰۴
ارديبهشت

قزوین فردا/نخستین گردهمایی پرشور طرفداران حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در حسینیه آیت‌الله شالی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همراه بود.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی درباره شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی مرد صداقت و خدمت است. او وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده چون اساسأ او یک انقلابی ناب و خالص است. برای من، رئیسی فردی به مثابه شهید آیت‌الله بهشتی است. او همان کاری را با دشمنان انقلاب کرد که بهشتی فقید با هجمه‌های ضدانقلاب کرد. اینک دشمنان از همین برخورد انقلابی او می‌خواهند سوءاستفاده کنند حال آنکه یک انسان مسلمان و واقعی درمیابد که رئیسی در راه حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب گام برداشته بود و همچنان هم در همان راه است. و دقیقاً به همین دلیل است که دشمنان از موفقیت او در انتخابات احساس ترس می ‌کنند.

  • قزوین فردا
۰۴
ارديبهشت

قزوین فردا/حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان قزوین شد. 

به بهانه این انتصاب، در نخستین گردهمایی اعضای ستاد حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان قزوین که در حسینیه آیت‌الله شالی برگزار شد، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: وقتی دیدم چنین شخصیت برجسته و عالمی برای خدمت به مردم وارد عرصه شده و نیّت خدمت واقعی و به دور از شعار دارد، تصمیم گرفتم از سمت خود به عنوان مشاور فرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استعفا دهم و دوشادوش این سیّد بزرگوار حرکت کنم. 

  • قزوین فردا
۰۲
ارديبهشت

قزوین فردا/حکم آیت الله رئیسی برای انتصاب نیکزاد آمده است:

برادر گرانقدر جناب آقای مهندس علی نیکزاد

با سلام و تحیت؛

با عنایت به سوابق، تجارب ارزشمند، شایستگی‌ها و توانمندی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اینجانب منصوب می‌شوید.

  • قزوین فردا
۰۲
ارديبهشت

قزوین فردا/حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم با حضور در همایش سراسری ستادهای استانی و کشوری که در محل شهادت شهدای هفتم تیر(مجموعه فرهنگی سرچشمه) برگزار شد فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد و به طرح دیدگاه‌های خود پرداخت و به سوالات نیز پاسخ داد.

  • قزوین فردا