قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 حجت الاسلام حسینی


حسینی
نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امورحوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

به گزارش قزوین فردابه نقل از پایگاه خبری-تحلیلینماینده،اهم فعالیت‌های حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه"قزوین، البرز و آبیک" به شرح ذیل است؛

انجام دیدارهای متعدد با مسئولان و شهروندان استان

در هفته‌های گذشته چندین دیدار مردمی داشتم. تعدادی از این دیدارها دفتر اینجانب در استان های قزوین، البرز و آبیک صورت گرفت. همچنین دیدارهایی با مسئولان استانی انجام شد که از آن میان می‌توان به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با استاندار قزوین اشاره کرد.

در این دیدار مهمترین مسائل استان و دغدغه‌های نمایندگان مردم به صورت شفاف با استاندار مطرح شد که ماحصل آن حتماً به پیشرفت امور استان کمک خواهد کرد.

دیدار با مسئولان نظامی و انتظامی استان

همچنین چند نشست با فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی استان برگزار شد. مسئولان انتظامی از مشکلات و کمبود امکانات برای فراهم کردن فضایی ایمن و خالی از مخاطره برای همشهریان گله داشتند. درخواستهای مسئولان انتظامی استان در این نشست‌ طی یک نامه به فرماندهی نیروهای انتظامی گزارش شد.

برگزاری نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

نشستی با دکتر منوچهرمهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به عنوان مسئول اول اقدامات پزشکی بیمارستانها و مراکز درمانی داشتم. با گشایشی که به واسطه اجرای طرح تحول در نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده، عمده مردم از نتیجه اجرای آن راضی هستند. البته به واسطه استقبال گسترده مردم هنوز مسائل و مشکلاتی در مراجعه به مراکز درمانی وجود دارد که آنها را به ایشان گوش‌زد کردم.

ایشان هم گزارشی از اقدامات انجام شده و فهرستی از مسائل و مشکلات پیش رو از قبیل کمبود پرستار و پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک در برخی روستاها را برای ما بازگو کرد.

برگزاری جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

همچنین جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد. خوشبختانه در تعامل با شهردار قزوین دو تصمیم بزرگ برای رفع مشکل مناطق جنوبی شهر قزوین اتخاذ شده که یکی احداث پل راه‌آهن قزوین به بوئین زهراست و دیگری احداث پل روگذر امام‌زاده حسین است که می‌تواند به برطرف شدن گره کور ترافیکی اطراف حرم امامزاده حسین کمک شایانی بکند.

برگزاری نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و دیدار از مسکن مهر آبیک

 نشسی با آقای محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین داشتیم که نتایج سودمندی داشت. لزوم مساعدت و تأمین اعتبارات ملی و استانی به منظور بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، توجه به بهسازی راه‌ها و توجه به اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های عمرانی از مهم‌ترین مسائلی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

 همچنین در یکی از سفرهای استانی به اتفاق آقای محمدزاده بازدیدی از چند پروژه در دست اقدام این اداره‌کل داشتیم. بازدیدی از مسکن مهر شهرستان آبیک داشتیم و در خصوص مشکلات واحدهای مسکونی شهرک مهرگان تذکرات لازمه به ایشان و شهردار آبیک داده شد.

شرکت در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین

در هفته گذشته همچنین نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آقای دکتر احمدی داشتم و در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی استان بحث و گفت و گوی سازنده‌ای صورت پذیرفت که متعاقباً در مورد آن صحبت خواهم کرد.

بازدید و سرکشی به تعدادی ازروستاهای بخش‌های مرکزی و محمدیه

مهمترین اقدام روزهای گذشته بازدید و سرکشی به تعدادی ازروستاهای بخش‌های مرکزی و محمدیه به همراه مسئولان محلی و استانی بود. عمده روستاها در خصوص تأمین آب آشامیدنی و آب برای مصارف بهداشتی و کشاورزی با مشکل مواجه بودند. در خصوص رفع مشکلات این بخش به ویژه آب شرب مردم بنا شد از محل اعتبارات مصوبه ماده ۱۸۰ به فوریت اقدام شود تا این مشکل حیاتی هرچه سریعتر برطرف شود.

عمده روستاها در خصوص طرح هادی و اصلاح و آسفالت راه‌های مواصلاتی مسائل و مشکلات ریشه‌داری داشتند که با مسئولان مطرح کردند.

گزارش تصویری از بازدیدها ، نشست ها و جلسات حجت الاسلام حسینی در حوزه انتخابیه

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام حسینی

حسینی

حسینی

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید