قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 با تبریک ایام الله دهه فجر و توصیه آحاد جامعه اسلامی به وحدت و حضور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مع الاسف در چند روز اخیر اتفاقی خشونت آمیز بین دو عضو جامعه مطبوعاتی استان افتاد که روزنامه نگاران این استان فرهنگ پرور را غرق در حیرت و تأسف نمود.

  اهل قلم که خود باید الگوی تمام نمای یک جامعه فرهنگی باشند،با درگیری لفظی دونفر که منجر به خشونت بی سابقه در قشر مطبوعاتی شد از این اتفاق نامیمون چنان متاثر شدند که با نوشتن نامه ها و امضای طومارها به مقامات  مسئول ،خصوصا خانه مطبوعات ضمن اعلام انزجار از حادثه فوق الذکر خواستار رسیدگی مراجع ذیصلاح شدند.
  خانه مطبوعات در نشست فوق العاده مورخ 1392/11/13 ضمن استماع گزارش مطلعین و پیگیری مسئله و بررسی همه جانبه آن موارد ذیل را اعلان می نماید:
1-خانه مطبوعات ضمن محکوم کردن این اقدام قبیح فرد ضارب،اعلام می دارد که افراد متکی به اندیشه و مشی فرهنگی هرگز اقدام به ضرب و جرح دیگران ننموده؛این قبیل اقدامات از افرادی سر می زند که روح فرهنگی را درک نکرده اند.
2-از آنجا که جهت رسیدگی به موضوع فوق الذکر پرونده ای در مراجع قضایی مفتوح شده است،خانه مطبوعات با استناد به نظر نهایی دستگاه قضایی،موارد دیل را در مورد فرد خاطی معرفی شده از سوی دستگاه محترم قضایی اعمال خواهد کرد:
الف)عضویت خاطی در خانه مطبوعات به مدتی که متعاقبا اعلام خواهد شد،سلب می شود.
ب)از طریق مراجع ذیصلاح به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ،درخواست محدودیت فعالیت در صحنه مطبوعات استان برای خاطی به مدتی که متعاقبا اعلام خواهد شد،صادر می شود.
3-خانه مطبوعات استان مصرا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین می خواهد که ترتیبی دهند تا مدیران مسئول مدیران گرداننده نشریات را پس از احراز صلاحیت های اخلاقی و فنی از طریق خانه مطبوعات و مراجع ذیصلاح دیگر به این فعالیت خطیر بگمارند.
4-خانه مطبوعات از مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می خواهد تا درخواست های صدور مجوز نشریات را پس از احراز اهلیت و صلاحیت فنی توسط خانه مطبوعات در جریان اداری قرار دهند تا کسانی سکان دار فرهنگ رسانه ای استان شوند که از صلاحیت های شغلی لازم برخوردار باشند.
در پایان اعلام می دارد که خانه مطبوعات استان قزوین مصمم است با کمک مراجع ذیصلاح با ساماندهی وضعیت فعلی عرصه مطبوعات اقدام نماید.
خانه مطبوعات استان قزوین

2014-01-30 16.31.23.jpg  

  • قزوین فردا

نظرات  (۶)

  • کسی که نظرش مهم نیست
  • این کار یعنی چی؟این نامه ها رو کی نوشته؟مگه ما جزو اصحاب رسانه نیستیم؟ما هم از وقوع چنین اتفاقاتی در فضایی که داریم توش کار می کنیم ناراحتیم. پس چرا کسی موقع امضا جمع کردن سراغ ما نیومد؟
    با گزینه سوم موافقم مدیران مشکل دار رسانه در قزونی یکی دو تا نیستند اما هیچ خبرنگاری جرئت نداره صداشو دربیاره
    کجای این موضوع بی سابقه بود؟گویا مشاجرات رحیم سرکار و امید مافی را فراموش کرده اید
    امیر رجبی اصلاح طلب نیست ویک فرصت طلب است وما اصلاح طلبان از ایشان تبری می جوییم
     همه اعتدالیون واصلاح طلبان مثل امیر رجبی هستند وفرقی بینشان نیست سه سال نیم بعدهمه هشان راجارومکنیم
    میثم جان کجایی حالت چطوره سرمرت خوب شداصولگراها امیر رجبی رارسوا کردندبلم جان