قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

95638-205x140

بیانیه دکتر احمدی نژاد درباره حوادث تروریستی پاریس واهانت به ساحت پیامبراکرم(ص)

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی جمیع الانبیاء و المرسلین و علی خاتمهم محمد ابن عبدالله و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

علائم و شواهد مختلف نشان می دهد که حوادث بسیار زشت و محکوم تروریستی در پاریس ، پرده دیگری از صحنه آرایی غارتگران بین المللی است که با هدف تداوم بخشیدن به سیاست های سلطه گرانه و به تعویق انداختن اضمحلال و فروپاشی نظام سرمایه داری به نمایش در آمده است. نمایشی که گرچه با کپی برداری ناقص از پرده قبلی یعنی حادثه ۱۱ سپتامبر ، طراحی و اجرا شد اما به سهولت می توان اندیشه شیطانی استعمارگران و سلطه طلبان را در آن ردیابی کرد و چنین به نظر می رسد که حلقه دیگری از برنامه توسعه سلطه از طریق گسترش نژاد پرستی و ایجاد جنگ مذهبی و قومی در حال تکمیل شدن است.

پرواضح است که ملتها بیدارند و به خوبی عمق حوادث را درک می کنند، اما اینجانب نیز به حسب وظیفه و در دفاع از ارزش های الهی و انسانی، نکاتی را با ملتها در میان می گذارم:

۱- پیامبران الهی که پاک ترین انسانها ، نماد رحمت الهی ، تجلی کامل ارزش های انسانی و سرشار از عشق به همه مردم هستند، مبعوث شده اند تا بدون درخواست هرگونه پاداشی ، همگان را در شناخت و پیمودن راه سعادت ، کمال و مهرورزی یاری دهند و خدا به انسان فرصت داد تا برای نیل به قله کمال ، اهتمام خویش را به ساختن جامعه ای سعادتمند و مملو از دوستی ، عدالت ، عزت ، آزادی و ارزش های انسانی و عاری از اختلاف و دشمنی ، فقر ، تحقیر و تحمیل معطوف کند.

به روشنی پیداست که هیچ اختلاف و تفاوتی میان پیامبران الهی وجود ندارد و دامان پاک آنان وبویژه پیامبر خاتم (ص) ، بلندتر و شأنشان والاتر از آن است که دست خبیثان غارتگر و آدم کش که از آستین افراد حقیر، گاه نادان و فریب خورده و گاه مزدور،بیرون می آید ، بتواند آن را بیالاید.

۲- شیطان به عنوان بزرگترین دشمن انسان ، همواره تلاش کرده است تا چهره نورانی پیامبران الهی را مشوه سازد و انسانها را در مسیر گمراهی قرار دهد و خباثت خود را تا آنجا عینیت بخشیده است که همه زشتیهای تاریخ از دوره تاریک گیوتین ، دادگاههای تفتیش عقاید ، جنگ های صلیبی و برده داری و استعمار تا اشغال فلسطین ، کشتارهای میلیونی در جنگ ها ، ترورهای گسترده و سربریدن وحشیانه کودکان و زنان را تحت نام گرایش به دین و ارزش های انسانی برنامه ریزی و اجرا نموده است و شیطان صفتان انسان نما نیز به طور کامل در خدمت منویات او بوده اند.

۳- تروریسم زائیده مدیریت ناعادلانه حاکم بر نظامات بین المللی ، محصول تبعیض نژادی و فاصله طبقاتی و سیاستهای استکباری برخی از دولت های زیاده خواه و کلان سرمایه داران جهانی و در خدمت تامین منافع آنان است. تروریسم ، اقدامی کاملا شیطانی و یکی از زشت ترین انواع تجاوز به حقوق انسانهاست و هر کس ، آن را به هر شکل و با هر توجیه و عنوانی انجام دهد، مرتکب اقدامی ضد انسانی شده و به طور کامل محکوم است.قریب به اتفاق گروههای تروریستی توسط سازمان های اطلاعاتی دولت های استعماری و اشغالگر از جمله سازمان سیا و موساد طراحی و راه اندازی می شوند و افراد ضعیف و فریب خورده آن را با سلاح های ساخت دولتهای متجاوز جهانی و حمایت های مالی وابستگان آنها اجرا می کنند.

از روزی که سلطه گران به بهانه مبارزه با تروریسم و در حقیقت برای بسط سیاستهای استعمارگرانه خود، وارد افغانستان و عراق شده اند، ابعاد منازعات قومی و تروریستی دهها برابر شده و تا کنون صدها هزار انسان بی گناه به کام مرگ و نابودی فرو رفته اند. رژیم جعلی و تروریست اسرائیل که آشکارا و بی محابا مرتکب هرگونه اقدام تجاوز کارانه ای می شود و حتی با اعلام قبلی دست به ترور افراد می زند، ساخته و پرداخته مستکبران و مورد حمایت مطلق آنان است.

۴- آزادی، بزرگترین هدیه خداوند به بشریت و متعلق به همگان است که سایر ارزش های انسانی در سایه آن شکوفا می شود. جوهر حقیقت انسانی در آزادی حقیقی متبلور و کامل می شود و عظمت و زیبایی آفرینش انسان در آن است که انسان ها با اختیار و انتخاب آزادانه خود، ارزش های متعالی را بر می گزینند و مسیر کمال را طی می کنند.

۵- متاسفانه دفاع از واژه مقدس و مظلوم آزادی به یک ژست تهوع آور و پوششی ناجوانمردانه برای توجیه اقدامات اهریمنی استعمارگران دیروز و به ظاهر متمدنان امروز تبدیل شده است. کسانی که به نام دفاع از آزادی، توهین به میلیاردها انسان و مقدسات آنان را ، برای خود جایز می شمارند ، بدون تردید در حال مهیا کردن بستر جنگ های قومی و مذهبی هستند و این در حالی است که با همه قدرت نظامی ، امنیتی و رسانه ای خود، مانع از هرگونه مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی می شوند و امکان بررسی حوادث تاریخی را از محققین سلب و آنان را سرکوب می کنند.

امروز مناسبات گذشته استعماری و غارت منابع ملت ها به شکل دیگری در جریان است. معادن ارزشمند بخش وسیعی از آفریقا و منابع سایر ملت ها در آسیا و امریکای لاتین توسط سرمایه داران جهانی غارت می شود و همزمان بسیاری از مردم آن دیار در فقر به سر می برند.در همین حال استعمارگران برای جلوگیری از آگاهی و حضور مردم در تصمیم گیری با سرکوب آزادی و تحریک اختلافات قومی و مذهبی و با توزیع سلاح، مردم را به جان یکدیگر می اندازند.

در اروپا و امریکای شمالی مردم تحت فشارهای اقتصادی و البته سیاسی به سر می برند و شرایط خفقان امنیتی حاکم ، با سلب آزادی از مردم ، اجازه اعتراض به آنان را نمی دهند.

۶- هر نوع جسارت و توهین و تحقیر مقدسات، آرمانها و ارزش های دینی، ملی، فرهنگی و اجتماعی ملت ها نه تنها خود عملی شیطانی و از مظاهر آشکار نقض آزادی و تجاوز به حریم عمومی است بلکه مالاً به تحدید آزادی و از بین بردن سرمایه اجتماعی ملتها در صیانت از حریم آزادی منجر خواهد شد.

مستکبران که گروههای تروریستی را تجهیز و تشویق می کنند مشتاق نقض آزادی هستند تا علاوه بر بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی، بستر تسلط بیشتر خود بر ملت ها را فراهم نمایند. اگر آزادی به شکل حقیقی در جهان جاری شود، فرصتی برای دیکتاتوری، تجاوز به حقوق ملتها، چپاول منابع آنان و بی عدالتی و استعمار و استکبار باقی نمی ماند.

۷- جنگ قومی و مذهبی به هر شکل و تحت هر عنوان به ضرر ملت ها و به نفع سلطه گران جهانی است. مسیحی، مسلمان، یهودی و پیروان دیگر مذاهب و عقاید، همه محترم و به دنبال توحید و عدالت و صلاح هستند. همگان باید مراقب باشند که دشمنان ملت ها ، فرصت تجدید قوا و توسعه سلطه گری پیدا نکنند. آنان در ضعف قرار دارند و در پیشبرد برنامه های خود درمانده و مستأصل شده و برای گریز از آن بدنبال اختلاف افکنی جدیدی هستند.

امروز روز همبستگی است و البته پایان دوره تاریک سلطه اهریمنی مستکبران نزدیک است. متواضعانه از همه دانشگاهیان، متفکران و اندیشمندان، هنرمندان، اهالی قلم و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان ، می خواهم که به پاس حرمت اندیشه و ارزشهای انسانی و برای ایفای مسئولیت خویش در جهت تبیین طراحی های تفرقه انگیز و سلطه طلبانه دشمنان بشریت ، به پا خیزند و ملت ها را در عبور از گردنه آخر و رسیدن به جامعه آرمانی یاری دهند.

همه برای مقابله با اندیشه تفرقه ، تروریسم و هر اقدام تروریستی یا تفرقه افکنانه که موجب بسط استکبار می شود، بسیج شوند و این پلشتی ها را از دامن جامعه انسانی بزدایند. ملت ها در تمام عالم در آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکا ، بیش از پیش در جهت همبستگی و اتحاد و برای استقرار عدالت و دوستی تلاش و حرکت نمایند که جهانخواران رو به افول هستند و صبح زیبای بهار بشری در راه است. خوشبختانه ملت ها در یک همگرایی تاریخی به سمت نقطه موعود در حرکتند. سپیده دمیده است و به همه انسانها سلام می کند و طلوع خورشید انسان کامل، توحید و عدالت و عشق را به همگان بشارت می دهد. سلام بر آزادی، سلام بر عشق و عدالت، سلام بر انسانی                                                                              محمود احمدی نژاد

   93/11/4

  • قزوین فردا