قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سه ناحیه صنعتی با تکمیل زیرساخت‌ها و دو پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی قزوین آماده بهره‌برداری است.
به گزاش قزوین فردا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین "عبدالقهار ناصحی" در حاشیه جلسه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از افتتاح 5 پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت، این پروژه‌ها شامل: افتتاح ناحیه صنعتی الموت، افتتاح ناحیه صنعتی طارم، افتتاح ناحیه صنعتی نیکویه، شبکه روشنایی حکیمیه و تکمیل شبکه توزیع آب شهرک صنعتی شال می‌باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری برای این پروژه‌ها 43 میلیارد ریال است که در حال حاضر با اجرای پروژه‌های زیربنایی شامل زیرسازی بلوار‌ها و خیابان‌ها، شبکه آب و برق و... اراضی این نواحی صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌باشد.
ناصحی با اشاره به افتتاح واحدهای صنعتی گفت: 18 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرمایه‌گذاری 550 میلیارد ریال و اشتغالزایی 475 نفر رسما افتتاح می‌شود. که بیشترین این واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و کاسپین مستقر می‌باشند.
وی عمده‌ترین محصولات تولیدی در این واحدها را تولیداتی از انواع نمایشگر LED، یخچال فریزر خانگی، سیم و کابل با روکش سیلیکونی، انواع فرش، نورد پروفیل و مقاطع، اسکلت فولادی سوله، کشش سرد سیم فولاد، گریس پایه کلسیم و... نام برد.

  • قزوین فردا