قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی  به گزارش "قزوین فردا" به نقل از خبرگزاری مهر قزوین حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن انتقاد از توزیع تحقیرانه سبد کالا اظهارداشت اظهارداشت:توزیع سبد کالا در این ایام بسیار تحقیرآمیز بود هرچند باید از رئیس جمهور به دلیل عذرخواهی از ملت تشکر کرد اما این شیوه نامناسب و در شان مردم نبود

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: عذرخواهی ریاست جمهور هیچ چیزی از شان ایشان کمک نکرد و باید بپذیریم هر جا دچار اشتباه شدیم از مردم عذرخواهی کنیم.
وی اظهارداشت: اینکه خانم اشتون از نمایندگان مجلس ما بیشتر در جریان مفاد قرارداد ژنو هستند تاسف آور است لذا انتظار داریم شفافیت قراردادهای منعقده برای نمایندگان مشخص شود تا منتخبان ملت در جریان جزئیات توافق نامه ها قرار گیرند.

منتقدان رئیس جمهور مراجع تقلید و اساتید دانشگاهی هستند
عابدینی از بیسواد خواندن مردم  منتقد از سوی رئیس جمهور هم انتقاد کرد و گفت: آقای رئیس جمهور منتقدان را مردم کم سواد و بیسواد خواند که درست نبود زیرا این طور نیست که شما گفتید و منتقدان شما مراجع تقلید، ائمه جمعه، روحانیت، مدرسان عالی مقام حوزه علمیه هستند و کسانی که در جلسات قرآنی و عاشورایی شرکت می کنند بیسواد نیستند و این شیوه شما درست نبود.
امام جمعه موقت قزوین همچنین به حوادث اخیر در استانهای گیلان و مازندران اشاره کرد و اظهارداشت: در این حادثه امدادگران استان قزوین به یاری آسیب دیدگان ناشی از برف شتافتند و جا دارد از استاندار و مسئولان استان که امکانات قزوین را برای کمک به مردم این استانها بسیج کردند تشکر کنیم که با کمک های انسان دوستانه خود موجب نجات جان انسانها و ابراز همدردی با آنها شدند.

راهپیمایی 22 بهمن انتقال پیام مردم به جهان است
همچنین حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: 22 بهمن روز انتقال پیام همبستگی، ایستادگی و پشتیبانی دوباره ملت به جهان است و لحظه شماری می کنیم تا در سالروز پیروزی اتقلاب اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و مثال زدنی مردم به جهانیان ثابت کنیم که همانند دوران انقلاب و سال 57 مردم در صحنه هستند و با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب در مسیر صیانت از ارزشها حرکت می کنند.
وی بیان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان پیام استقامت و پایمردی مردم را خواهند شنید و تکلیف خود را خواهند فهمید
.



  • قزوین فردا