قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۱۳۹۱۰۳۰۹۰۰۰۵۶۰_PhotoA

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن قزوین با بیان این‌که "اردوی راهیان نور یک عملیات عظیم تربیتی و فرهنگی است"، گفت: اردوی راهیان نور با حفظ هویت حقیقی جوان ایرانی، یکی از مهمترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت صبح قزوین عباس کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با گرامیداشت روز ۲۵ اسفند، سالروز شهادت مهندس مهدی باکری و روز شهردار اظهار داشت: با حمایت و پشتیبانی مجموعه دستگاه‌های شهری قزوین به ویژه شهرداری و اعضای شورای شهر قزوین، برنامه های خوبی در خصوص راهیان نور در دست اجرا است

وی ضمن تقدیر از فعالان و تلاشگران عرصه مدیریت شهری تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در بخش تامین منابع مالی، حمایت شهردار و معاونین و مجموعه اعضای شورای شهر قزوین در اجرای برنامه راهیان نور قابل توجه و قدردانی است.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین خاطر نشان کرد: به فضل الهی امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقداماتی در خصوص اعزام علاقمندان به اردوی راهیان نور انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام یک هزار و پانصد نفر از زائران به مناطق عملیاتی جنوب افزود: اولین کاروان ۲۸ اسفند ماه از قزوین به مناطق جنگی اعزام خواهند شد و این برنامه تا اواخر تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

کاظمی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و تایید همه متولیان امر در سطح کشور که قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالای راهیان نور را از نزدیک مشاهده کرده‌اند؛ انتظار می‌رود مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی استان با برنامه‌ریزی جدی‌تر و عزم راسخ‌تر حمایت بیشتری از این برنامه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم دستگاه‌های مختلف در کیفیت بخشی اردوی راهیان نور تاکید کرد: جنگ نرم و تهاجم گسترده دشمن در عرصه فرهنگی، لزوم انجام اقدامات موثر و خنثی کننده را علیه نقشه‌های شوم دشمن روشن می‌سازد که در این میان راهیان نور یکی از مهمترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با بیان این‌که “اردوی راهیان نور یک عملیات عظیم تربیتی و فرهنگی است”، گفت: اردوی راهیان نور دارای قابلیت های فراوانی است که می‌تواند با حفظ هویت حقیقی جوان ایرانی، تابلوی روشنی در مقابل چشمان نسل جوان امروز در راستای رشد و تعالی بیشتر و دستیابی به حیات طیبه و طاهر باشد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر جوانان و دانشجویان در اردوی راهیان نور عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر اتفاق بزرگی رخ داده به طوری که طیف مخاطبان راهیان نور دیگر منحصر به گروه خاصی از جامعه نیست بلکه آحاد جامعه از اقشار و طبقات مختلف اجتماعی و با داشتن افکار مختلف در این برنامه شرکت دارند.

این مسئول در پایان بیان کرد: استقبال مثال‌زدنی سطوح و لایحه‌های مختلف جامعه با نگاه‌های مختلف فکری و تیپ های متفاوت ظاهری از برنامه راهیان نور نوید بخش این معناست که همه افراد جامعه علاقمند به حضور در این مناطق مقدس و تجربه آن از نزدیک هستند.

  • قزوین فردا