قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی فرمانداران از اکنون در جلسات انتخاباتی شرکت می کنند چگونه می شود به این افراد در انتخابات اعتماد کرد، وزیر کشور باید به این امر رسیدگی کند.

 به گزارش قزوین فردا به نقل ازسایت  صبح قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در روزسه شنبه 22 اردبیهشت در صحن علنی مجلس با تسلیت به مناسبت شهات امام موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: تذکر اول من به آل سعود است که با کشتن شیخ مظلوم نمر، حکومت آنان  مضمحل خواهد شد چرا که امام معصوم (ع) می فرماید که حکومت با کفر می‌ماند ولی با ظلم نه و به حقوق بشر که امروز مرگش گرفته و فریاد بر نمی آورد و هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: تذکر دوم من به دولت و قوه قضائیه است که چرا مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف اجرایی نمی‌شود که اگر این قانون در وزارتخانه‌ها و نهادها اجرا شود بسیاری از معضلات اجتماعی در بخش حجاب وعفاف حل می‌شود.

حسینی با اشاره به ورشکستگی برخی کارخانجات بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت چرا مسئله نقدینگی را حل نمی‌کند تا این مشکل مرتفع شود.

این مسئول عنوان کرد: باید در مورد کارگران فصلی نیز فکری اندیشیده شود و یا کارگرانی که ماهها حقوق خود را دریافت نکرده‌اند نظیر کارخانجات فرنخ، نازنخ، آبگینه، پوشینه باف و کنتورسازی که باید به مشکلات آنان رسیدگی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم آبیک مدتی است که آب آشامیدنی سالم ندارند که اقدامات لازم جهت رفع این مشکل باید انجام شود، همچنین باید فکری در خصوص بازنشستگانی کرد که حقوق کمی دریافت می کنند.

این مسئول ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف چرا طرح زمین اوقافی الوند که باید تبدیل به احسنت شود، اجرایی نمی کنند.

وی با تذکر به وزارت کشاورزی گفت: گیاهان دارویی با ۴ هزار میلیارد گردش مالی از اهمیت بالایی برخوردار است که لازم است به این موضوع رسیدگی شود چرا که در استانی چون قزوین ۴۰۰ نوع گیاه دارویی وجود دارد که لازم است سرمایه گذاری صورت گیرد.

حسینی در پایان عنوان کرد: برخی فرمانداران از اکنون در جلسات انتخاباتی شرکت می کنند چگونه می شود به این افراد در انتخابات اعتماد کرد، وزیر کشور باید به این امر رسیدگی کند.

 

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

نوع راه یافتن خود آقای حسینی به مجلس چقدر قانونی بود؟ ایشان اول بهتره این سوال رو از خودشون بکنند که با حمایت کدام نهاد نماینده شدن!!