قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

به گزارش قزوین فردا به نقل ازخبرگزاری خانه ملت،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی،درنطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه 27 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی گفت:دو جریان از ابتدای انقلاب با یکدیگر به مبارزه پرداختند که یکی از این دو جریان افرادش وقتی در خط انقلاب بودند مورد فحاشی قرار می گرفتند اما وقتی از اندیشه امام و انقلاب فاصله می گرفتند بیشترین تشویقات نصیب آنها می شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب اسلامی از این نمونه ها بسیار است، افزود: آقای منتظری در جهت خط امام بود و توهین هایی به ایشان از سوی جبهه مقابل شد و تا ایشان از امام (ره) فاصله گرفت شاهد آغاز تعریف ها از ایشان بودیم.

وی ادامه داد: میر حسین موسوی و کروبی زمانی که در چارچوب هدایت های امام (ره) و رهبری حرکت می کردند شاهد هجمه های مختلف از طرف مقابل به این افراد بودیم اما وقتی از اندیشه های امام فاصله گرفتند تمجید های ضد انقلاب و دیگر اندیشه ها از آنها آغاز شد.

حسینی یادآور شد: به خواصی که هنوز در پست و مسئولیتی هستند و در جایگاه های بلند نظام نشسته اند می گویم که امروز حرکت ها و سخنان شما مورد استقبال ضد انقلاب و دیگر اندیشان است و شما را به انجام ادامه اعمالتان تشویق می کنند و بر عکس نیروهای انقلاب از ما فاصله می گیرند.

وی با اعلام اینکه ضد انقلاب برخی از افراد را به ادامه کارهای خود ترغیب می کند، گفت: با انجام دستورات ضد انقلابیون از انقلاب و نظام فاصله می گیرید و الان حرف هایی عنوان می کنید که در دهه شصت خلاف آنها را عمل می کردید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بروید و بار دیگر عدالت اجتماعی را که اعلام می کردید را بخوانید و ببینید چقدر از آن فاصله گرفته اید یادمان نرفته است که شما مواضع تندی علیه آمریکا و غرب و نظام سرمایه داری داشتید و مواضع تند شما در قبال دیگر اندیشه ها و سکولارها چگونه بود و چه شده است که اکنون همه اینها در زیر لوای شما به خوشحالی می پردازند.

نباید کاری کرد که ننگ آن در تاریخ بماند

وی ابراز کرد: ما در پیچ خطرناک تاریخ قرار گرفته ایم و آیندگان در مورد ما چگونه قضاوت خواهند کرد، هم اکنون در مملکت ما دو فکر و اندیشه در مورد این موضوع وجود دارد، یک اندیشه معتقد است که هزینه های فعالیت در عرصه هسته ای بیشتر از منافع آن شده است.

حسینی افزود: نمایندگان این تفکر همان کسانی هستند که قبله آمال آنها غرب است و باید با تاسف گفت این تفکر در میان برخی از دولت مردان و رجال سیاسی رواج دارد و متاسفانه دشمن نیز به خوبی از نقطه ضعف استفاده می کند .

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  گفت: اندیشه نخبگان و فرهیختگان این ملت این است که می گویند انرژی هسته ای از علوم پایه است پیشرفت در هر مملکتی بستگی به دستیابی به این علم است.

وی با اشاره به اینکه غربی ها چون می دانند در دولت مردان ما کسانی هستند که اعتقاد به انر‍ژی هسته ای ندارند می گویند: در سایه تهدید می شود آنها را وادار به عقب نشینی کرد و این مجلس اصولگرا در این پیچ خطرناک نباید سکوت کند و نباید دست روی دست گذاشت که اتفاقی بیافتد که ننگ آن در تاریخ بماند.

وی گفت: در سایت شخصی یکی از خواص مقاله ای تحت عنوان پایان دلواپسان با رجعت قلندران نوشته شده است که نشان می دهد بعضی برای مجلس آینده طرح هایی دارند و می گویند که قلندران سیاسی باید در مجلس حضور پیدا کنند و بنده از این قلندران سیاسی به عنوان قلدران سیاسی تعبیر می کنم.

حسینی با اعلام اینکه نباید به قلدران سیاسی اجازه حضور در سیاست را داد گفت: این افراد همان کسانی هستند که به کنگره آمریکا و بوش نامه نوشتند که ایران در اختیار شما است و کسانی هستند که هرجا فساد هست دست های یکی از آنها نمایان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  گفت: قلدران سیاسی کسانی هستند که می خواستند در سال 88 انقلاب اسلامی را از ریشه بخشکانند،- همان کسانی هستند که صدای زندگی اشرافی و تجملاتی آن ها گوش فلک را کر کرد- آنها مسکن مهر را که عده ای فقیر از آن استفاده می کردند را طرحی مزخرف عنوان می کنند و کسانی هستند که می گفتن ما حتی نمی توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم و می گفتند آمریکا با یک موشک ایران را نابود می کند.

وی افزود: درآمدهای آن ها از صدها میلیارد می گذرد این ها همان کسانی هستند که صاحب میلیارد سرمایه هستند و زمانی که وام می خواهند وام یک ضامن هم ندارند

ما جزء قلدران نیستیم، ما میرزا بنویس بیچارگان و فقیران هستیم

حسینی با اشاره به اینکه ما جز قلدران نیستیم ما میرزا بنویس بیچارگان و فقیران هستیم گفت: اکثر بازنشستگان فقیر هستند و کارگران با طراحی شما به عنوان برده در کارخانه ها کار می کنند و صدایی از آنها بلند نمی شود و برخی از آن ها با اینکه چندین ماه است حقوقی دریافت نکرده اند اعتراضی نمی کنند چرا که و در صورت کوچکترین اعتراض اخراج می شوند.

وی ابراز کرد: برخی با اصل 44 و با ثمن بخص صاحب کارخانه شدند و ما دلواپس این هستیم که آمریکا کلاه بر سر ما نگذارد و نگران این هستیم که کودتا گران سال 88 دوباره به سرکار نیایند.

وی در تذکر به وزیر نیرو گفت: به داد مردم آبیک برسید چرا که مردم آب آشامیدنی خود را خریداری می کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: چرا فاضلاب شهر شریفیه را اصلاح نمی کنید بوی تعفن این فاضلاب مردم و کشاورزان این منطقه را مورد آزار قرار داده است.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: چرا در پرداخت وام کشاورزی اینقدر سخت گیری می کنید که کشاورزان و دامداران از اقدام خود پشیمان شوند در حال حاضر همه دامداران و مرغداران در حال ورشکستگی هستند.

حسینی از وزیر نفت نیز در خواست کرد تا اجازه ندهد گاز رسانی به الموت وطارم متوقف شود.

وی از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز در خواست کرد تا نسبت به جابه جایی بیمارستان های بوعلی و رجایی اقدام کند چراکه این دو بیمارستان وضعیت نابسامانی دارند.

وی در تذکر به وزیر اقتصاد یکی از مشکلات رکود در صنایع را کمبود نقدینگی عنوان کرد و گفت: چرا مشکل کمبود نقدینگی را حل نمی کنید با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی دست شما را در این زمینه باز گذاشته است.

  • قزوین فردا

نظرات  (۳)

سلام حرفهای خوبی میزنن همشان ولی خودش هم یک پارتی باز معروفه فقط نگاه میکنه کی سپاهیه کی تاته

البته ضمن احترام به ادعای دوست نظر دهنده به نظرم می آد ایشان از وظایف یک نماینده اطلاع ندارند قرار نیسن تماینده برای من وشما کارچاق کنی بکنه وظیفه نماینده احصا مشکلات حوزه انتخابیه و پیگیری حل اونهاست واز طرف دیگر وظیفه اصلی اونها قانونگذاریه ، در هر حال ما کاری به این کارها نداریم نیاز بود ماهیت جریان فتنه (اصلاح طلب) که در پوست اعتدال خودشون را پنهان کردن و مهربانتر از مادر وکاسه داغتر از آش شدن نمایان بشه

سلام دیشب یک برنامه ای داشت شبکه قزوین راجع به بسیج و با اقای حسینی هم مصاحبه کردن  ایشان تو صحبتهاش مرتب میگفت  ماقبلا مستعمره امریکا وانگلیس بودیم  میخواستم عرض کنم کسانی که الفبای تاریخ را خوانده باشند میدونن که درسته ماقبلا کشوری وابسته بودیم ولی همیشه افتخار میکنیم که کشور ما هیچگاه مستعمره نبوده لازم است که اشخاص کمی بیشتر مطالعه نمایند وفرق این واژگان را بدانند وبخاطر .......هویت ایران وایرانی  را زیر سوال نبریم