قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

104794_634864195544889263_l

به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت صبح قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در خصوص صحبت‌های مطرح شده درباره تغییر برخی وزرا و فرمانداران رئیس جمهور اظهار کرد: در حال حاضر و با گذشت نزدیک به دو سال از روی کار آمدن دولت یازدهم اهداف مدنظر رئیس جمهور در حوزه اقتصادی و غیراقتصادی توفیقات لازم را به دست نیاورده است.

وی در ادامه افزود: به دلیل عدم موفقیت دولت در ماموریت چندساله خود که نتوانسته فضای جامعه را با خود همدل و همزبان کند، لذا آنها به دنبال تغییرات گسترده مدیریتی در سطح کشور هستند تا عناصری را به کار بگیرند که به اهداف مدنظر خود برسند.

این نماینده مجلس ادامه داد:تفکر دولت یازدهم روی کار آوردن ژنرال‌ها بود که امروز عملکرد این ژنرال‌ها شکست خورده است، افرادی که از ابتدا مجلس با ورود آنها به عنوان وزیر به کابینه دولت مخالف بود.

وی اذعان کرد: معتقدم شکست برنامه‌های مدیریتی دولت یازدهم بسیار روشن و بدیهی است و دولت به دنبال ترمیم این وجه نامناسب از عملکرد خودش می‌باشد و از طریق رسانه‌ها و اطرافیان خود زمینه سازی برای این موضوع را انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز کرد: هدف دولتی‌ها این است که با اعمال فشارهایی، این تغییرات گسترده در دولت را انجام دهند و توپ این تغییرات در زمین مجلس قرار بگیرد و هزینه ای متحمل دولت نشود؛ اما در حقیقت عملکرد مجموعه‌های رئیس جمهور در بدنه دولت مفید نبوده است.

وی عنوان کرد: موضوع دیگر بحث انتخابات سال جاری است که اطرافیان دولت برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود مطالبات غیرمنطقی و فشارهای زیادی را به دولت وارد می‌کنند و اصلاح طلبان تندرو در این بین بیشترین نقش را دارند تا فضا را هر چه بیشتر برای رسیدن به خواسته‌های خود فراهم کنند.

عباسپور در پایان گفت: اصلاح طلبان از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم آن را منتسب به خود دانسته اند و بعید نیست که امروز هم برای دستیابی به اهدافشان دولت را برای ایجاد تغییرات در بدنه خود تحت فشار قرار دهند؛ زیرا داشتن مجلسی اصلاح طلب خواست اصلی آنهاست.

  • قزوین فردا