به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری برنا قزوین؛ چهارمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) با حضور  صادق خرازی و حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین و جمعی مسئولین استانی و جوانان برگزیده استان  برگزار شد.

در این جشنواره  جوانان نخبه در بخش های مختلف بر اساس فرآیندی مشخص انتخاب شدند و لوح وتندیس جوان برتر را را ازدستان مسئولین در یافت کردند.

در این مراسم، آسیه فتحی، احمد یوسفی، حمیده علمی زاده و سروش هندوپور به ترتیب به عنوان کشاورز، معلم، دانشجو و جوان برتر استان در زمینه تئاتر، موسیقی و نقاشی معرفی شدند.

در این جشنواره همچنین امیرحسام افتی، امیر حسین زاد، امید خوبان، جمال بابایی،امین ارباب و مهدی مراد پور نیز به ترتیب به عنوان جوانان برتر در حوزه اختراع، علم و فناوری، هنرهای نمایشی،هنرهای تجسمی، ورزش و عکس معرفی شدند.

فاطمه اعتدادی به عنوان سفیر فرهنگی ورزشی جوان، زهرا عبدالهی در بخش جوان و ادبیات، حسین عابد کلیشمی در حوزه جوان و محیط زیست، ابراهیم افشار طلبه برتر جوان، مهدی افضلی سرباز برتر جوان و امیر غفوری امدادگر برتر جوان از دیگر برگزیدگان چهارمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) قزوین بودند.

شیما شاهین فر، محمد حسن بابایی، بتول صحرا کاران، حسن تاچه بندها، محمد علی ذاکر هرندی، مهسا قربانی به ترتیب در حوزه های رسانه، قران، مشارکت های اجتماعی، سرباز و دانشجو و موسیقی از جمله نفرات برگزیده این جشنواره بودندکه از انها تجلیل صورت گرفت .

IMG_1519