قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

104794_634864195544889263_l

به گزارش قزوین فردا،روح‌الله عباسپور نماینده بویین زهرا وآوج در نشست علنی(سه شنبه 26 خرداد‌ ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مقام معظم رهبری نسبت به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین گفت: نسبت به رفتار نامتعارف آقای شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید که به ملاقات نماینده ولی فقیه در استان نرفته، شدیداً اعتراض داریم، این در حالی است که وی 24 ساعت در استان حضور داشت و از پذیرفتن تقاضای ملاقات با ایشان پرهیز کرد که این امر، تضعیف جایگاه رهبری در استان محسوب می‌شود..به توصیه چه کسانی از ملاقات با ایشان پرهیز کرده اید آیا  این تضعیف جایگاه رهبری و نماینده رهبری در استان  نیست  . و ما در  نزد مقام معظم رهبری نسبت به رفتار  خارج از عرف شما اعتراض و شکایت خواهیم کرد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: شما مدیون معلمان هستید و باید نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام کنید.

وی افزود: شما سابقاً گفته‌اید معلمان مهارت کافی برای ارائه خدمات آموزشی ندارند؛ اگر اینگونه است دانشمندان هسته‌ای چگونه تربیت شده‌اند همچنین اینکه می‌گوییم 14 سال زودتر از سند چشم‌انداز به مقام نخست منطقه رسیده‌ایم، کار هیچ دستگاهی نیست مگر معلمان و فرهنگیان؛ لذا استدعا داریم به مشکلات حق‌التدریسی‌ها، کارمندان، بازنشستگان و پیش‌دبستانی‌ها رسیدگی کنید.

عباسپور درادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی درخصوص کمربندی شهر آوج که باعث بروز تصادفات بسیار می‌شود، تذکر داد و گفت: عدم کنترل ماشین‌های سنگین در این جاده به کرات موجب بروز مشکلات رانندگی شده است که اخیراً نیز منجر به کشته شدن یک نفر مامور ناجا و 7 تن دیگر شده است لذا خواستار احداث کمربندی آوج هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان حمایت مجمع نمایندگان استان قزوین از استاندار خاطرنشان  کرد:مجمع نمایندگان استان قزوین از استاندار حمایت میکند اگر چه اصلاح طلبان استان قزوین اعتراض به حمایت دارند ،نمیدانیم چکار کنیم اگر اصولگرایان از یک مدیر حمایت کنند اصلاح طلبان می گویند چرا  اصولگرایان از این حمایت کردند اگر حمایت نکنند فریاد میکنند که چرا حمایت نمیکنند.

  • قزوین فردا