قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

جمعی از دانشجویان و طلاب قزوینی در نامه ای خطاب به مجمع نمایندگان استان قزوینحمایت خود را از طرح صیانت از حقوق هسته ای  در مجلس شورای اسلامی حمایت ابراز کردند، متن این نامه به شرح زیر است:

مجمع محترم نمایندگان استان قزوین؛

باسلام و احترام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ همان‌گونه که مستحضرید طرح صیانت از حقوق‌هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است. طرحی که درپی مطالبات به‌حق مردمی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مجلس مطرح شده است. این طرح در پی نگرانی‌های فزاینده‌ای که از روند مذاکرات و اظهارنظرهای خصمانه طرف امریکایی در بین دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی وجود داشت، توانست قدری احساس امنیت و آرامش را به این مجامع برگرداند. نظارت عالیه مجلس به عنوان عصاره ملت و قوۀ در رأس امور بر توافق‌ها و پروتکل‌ها امری است پذیرفتنی که در قانون اساسی نیز به صراحت ذکر شده است. 

آنچه باعث شده تا نگارندگان، به‌عنوان بخشی از بدنه فعال اجتماعی، دانشگاهی و حوزوی، این نامه را خطاب به شما نمایندگان محترم به تحریر درآورند، اولاً اصرار بر به نتیجه رساندن این طرح پیش از شروع تعطیلات تابستانی است که از دیروز مشخص شد کارشکنی‌هایی در حال انجام است تا با معلق نگهداشتن بررسی آن را دچار پدیده «وقت‌کشی» و «مرور زمان» کند. ثانیاً مقابله با تلاش‌هایی است که برای «خنثی‌سازی» اثر این طرح با حذف و اضافه عباراتی است که ممکن است در ظاهر چندان حائز اهمیت نباشد؛ اما ماهیت اصلی این طرح را مورد هدف قرار داده است. هرنوع عقب‌نشینی در این دو موضع، عقب‌نشینی از حقوق حقه مردم ایران و خط قرمزهایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مذاکرات، ترسیم نموده‌اند. امید است ضمن اعلام موضع صریح و شفاف، با پایداری و مقاومت براین حقوق در پیشگاه امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی سربلند و سرافراز باشیم. 

جمعی از طلاب و دانشجویان استان قزوین

94/4/1

  • قزوین فردا