قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

  

"صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند ... سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم‌دیده‌ی شما ... سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه‌های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید‌ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می‌فرماید و غبارها را می‌زداید و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به‌درستی می‌شناسید و می‌نیوشید و پاسخ می‌گویید."

بخشی از پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس در تهران

   بار دیگر ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور حماسی خویش یکی از به یاد ماندنی ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی را پدید آوردند و با تشییع باشکوه و مثال زدنی 270 پیام آور صبر و پایداری ، برگ زرینی دیگر در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند. در شرایطی که دشمن به واسطه برخی اظهار نظرهای غیر مسئولانه از سوی برخی مسئولین دچار خطای محاسباتی شده بود ، این حضور حماسی به پاسخ روشنی به یاوه سرایی ها و تهدیدهای پوشالی آنان بدل گشت. چه بسا بتوان این برهه از زمان را یکی از سرنوشت ساز ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی دانست چراکه به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ، ما اکنون در شرایط حساس پیچ تاریخی به سر می بریم.

   پیشتر در بیانیه شماره 1 پیرامون ابعاد مختلف عملیات کربلای 4 از جمله علل اصلی عدم الفتح و دست نیافتن به اهداف از پیش تعیین شده و همچنین آثار و برکات ارزشمند آن در کنار نتایج ناخوشایندی که داشت سخن بسیار رفته است اما در این نوشتار اشاره به نکاتی چند حائز اهمیت است. همانطور که مستحضر هستید تاریخ انتشار خبر تفحص 175 شهید غواص این عملیات مقارن شد با ایام سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و آزادی اقتدار آفرین خرمشهر در سوم خرداد 1361 . درست در شرایطی که ملت ایران در آستانه گرامیداشت آن حماسه بزرگ قرار داشت و اکثر رسانه های دیداری و شنیداری داخلی در حال پرداختن به ابعاد مختلف این فتح الفتوح مثال زدنی بودند و همچنین بار دیگر کلیدواژه پیروزی به صورت گسترده بر سر زبان ها افتاده بود ، این بار خط رسانه ای غرب به ویژه بنگاه دروغ پراکنی خاندان سلطنتی انگلیس و برخی پیاده نظام داخلی آنان با دامن زدن به کلیدواژه شکست در مورد عملیات کربلای 4 در صدد القای نوعی سرخوردگی در میان ملت به ویژه جوانان و مخدوش نمودن خاطره پیروزی مقتدرانه فتح خرمشهر در میان افکار عمومی برآمدند که در پاسخ به آنان تنها به این نکته اشاره می کنیم که اگر به راستی ما در این عملیات شکست !!! خورده ایم پس چه لزومی داشت که مزدوران بعثی _ سرمست از این به خیال باطل خود پیروزی _ با اسرای غواص ما اینگونه وحشیانه رفتار کنند و آنان را با دستان بسته زنده به گور کنند؟!! این مسئله حاکی از آن است که صدامیان در همین عدم الفتح کربلای 4 نیز از جانب رزمندگان اسلام به ویژه غواصان خط شکن ، زخم های کاری خورده و صدمات جدی دیده اند و خدا می داند این 175 شهید غواص در همان حالت اسارت چقدر عزتمندانه مقاومت کرده و حماسه آفرینی نموده اند که دشمن بعثی حتی دست های بسته و لب های تشنه آنان را تاب نیاورد. این پیام را باید کسانی درک کنند که حقیرانه دست گدایی به سوی اجانب دراز کرده و از روی بی اطلاعی و یا خدای نکرده ساده لوحی ، حتی تأمین آب خوردن مردم را هم در گرو رفع تحریم ها می دانند و ذلیلانه وضعیت کشور را برای طرف های خارجی ، شعب ابیطالب می انگارانند حال آنکه به فرموده رهبر و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای ، شرایط امروز ما شرایط بدر و خیبر است و ملت ما چه زیبا در روز تشییع شهداء پاسخ آنان را داد: " تحریممان کنند ، تهدیدمان کنند ، لب تشنه جان دهیم ، سازش نمی کنیم".

   نکته دیگری که باید بدان اشاره نمود این است که خط رسانه ای دشمن به صورتی بس ناشیانه در خلال گزارش ها و تحلیل های خود پیرامون به زعم خویش شکست !!! عملیات کربلای 4 ، به صورت گسترده به یک نهاد انقلابی که متولی اصلی برگزاری این عملیات بوده است طعنه می زند _ به بیان بهتر حمله می کند _ و در این مسیر آنقدر دچار افراط شده که اظهار نظرهای آنان رنگ و بوی عقده گشایی به خود گرفته است. این هجمه سنگین و این حد از عقده گشایی نسبت به یک نهاد انقلابی از سوی دشمنان ایران اسلامی اتفاق تازه ای نیست و در گذشته نیز این مسئله به وفور دیده شده که صد البته دلیل آن بر همگان روشن است اما علل اصلی اینگونه اقدامات ، آن هم در این مقطع زمانی نیاز به واکاوی موشکافانه دارد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

۱۷۵غواص

   خاطرنشان می سازد طی روزهای گذشته هر قدر تلاش کردیم تا اقدامات شیطنت آمیز و خباثت آلود رسانه های دشمن پیرامون خبر تفحص 175 شهید غواص را با مسائل جاری و روز کشور به ویژه مسئله هسته ای بی ارتباط بدانیم نتوانستیم به این امر دست یابیم به ویژه آنکه عقده گشایی رسانه های معاند نسبت به یک نهاد انقلابی درست در همان برهه ای از زمان اتفاق می افتد که غرب در راستای زیاده خواهی های خود در خلال مذاکرات هسته ای خواستار تمکین ایران به پروتکل الحاقی و بررسی ابعاد نظامی احتمالی (PMD) برنامه هسته ای ایران و در نتیجه نظارت های بی سابقه مأموران آژانس بین المللی انرژی اتمی _ بخوانید جاسوس های سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل _ از مراکز حساس غیر هسته ای به ویژه تأسیسات نظامی و موشکی ایران می باشند که البته با پاسخ مقتدرانه رهبر معظم انقلاب روبرو شدند و در این راستا چندی پیش نیز یکی از فرماندهان همین نهاد انقلابی اینگونه اظهار داشت که "پاسخ ما به بازرسی از مراکز نظامی ، سرب داغ است".

   درست در شرایطی که با بی تدبیری های دولت تدبیر و امید !!! و ساده انگاری های تیم مذاکره کننده هسته ای ، دشمنان ایران اسلامی در صدد کلید زدن پروژه " آنسکام " این بار در ایران هستند تا این جزیره ثبات را در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه به سمت پرتگاه نا امنی و بی ثباتی بکشانند ، این رزمندگان همان نهاد انقلابی هستند که مقتدرانه از عزت و استقلال کشور در برابر زیاده خواهی اجانب دفاع کرده و در کنار سایر نهادهای نظامی و ارگانهای امنیتی ، کشور را در برابر هرگونه تجاوز خارجی و فتنه داخلی مصون می دارند.

   از طرفی در پی بحران های غرب ساخته خاورمیانه و کشتار مسلمانان اعم از شیعه و سنی ، اکنون این بسیجیان آنروز خمینی و ژنرال های امروز خامنه ای همچون حاج قاسم سلیمانی هستند که عرصه را بر " أحفادَ ثمود و جُرذانَ الیهود " تنگ نموده و نقشه های شوم مثلث فتنه و شرارت _ آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل _ را در منطقه نقش بر آب کرده اند که در این راستا هر از چند گاهی خبر شهادت یکی از سرداران همین نهاد انقلابی از قنیطره سوریه گرفته تا سامراء عراق به گوش می رسد.

   پر واضح است از آنجایی که دشمنان ملت از یک طرف نقشه های خود را در بحران های منطقه به واسطه نقش آفرینی نهاد انقلابی مذبور نقش برآب دیده و از طرفی تحمیل های زیاده خواهانه خود بر تیم مذاکره کننده هسته ای را با کلید واژه "سرب داغ" پاسخ گرفته اند ، بنابر این راه عقده گشایی از این نهاد انقلابی که متولی برگزاری حماسه کربلای 4 بوده است را در پیش گرفته و با توجه به اینکه با شرایط پیش آمده و همچنین ایستادگی توأمان رهبر و ملت ، شکست مذاکرات امری است اجتناب ناپذیر ، دشمنان انقلاب بنا دارند هزینه این شکست را در درجه اول متوجه رهبری ساخته و در درجه بعد متوجه نهاد انقلابی مورد حمایت رهبری نمایند و از این رهگذر میان ملت و حاکمیت و میان ملت و نهاد انقلابی مذبور شکاف انداخته و اینگونه القاء نمایند که أیها الناس همان کسانی که در کربلای 4 جوانان شما را به مسلخ فرستادند !!! و عملیات را به شکست !!! کشاندند همان ها باعث شدند مذاکرات شکست بخورد و تحریم ها رفع نشود !!! و اقتصاد شما بهبود نیابد !!! .

   اکنون دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که عامل اصلی در شکست احتمالی مذاکرات هسته ای همانا خدعه و نیرنگ و زیاده خواهی های طرف مقابل است که بارها و بارها رهبر انقلاب بدان اشاره فرموده و از همان ابتدا از عدم خوشبینی نسبت به مذاکره با آمریکا سخن به میان آورده و مکرراً غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را به مسئولین مربوطه گوشزد نموده اند ولی کو گوش شنوا ... .

   در پایان در پاسخ به کسانی که بهبود اقتصاد کشور را به جای پرداختن به ظرفیت های داخلی و محقق نمودن اقتصاد مقاومتی در گرو رفع تحریم ها دانسته و ساده لوحانه رؤیای رفع تحریم ها از سوی غرب را در سر می پرورانند باید بگوییم استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا تاکنون از ابزار تحریم برای کشاندن تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر و امید پای میز مذاکره استفاده کرده است و چند سال پیش هم رهبر انقلاب از این تحریم های به اصطلاح فلج کننده به عنوان آخرین تیر در ترکش استکبار تعبیر نموده بودند بنابراین در صورت رفع آنها عملاً دست غرب از ابزار اعمال فشار خالی شده و دلیلی وجود نخواهد داشت که کسی بخواهد مذاکره با آنان را ادامه دهد. اگر اندکی روند مذاکرات هسته ای در دو سال اخیر را مورد واکاوی قرار دهیم به روشنی خواهیم دید که تاکنون طرف مقابل نه تنها اندک قدمی در راستای رفع تحریم ها بر نداشته بلکه در موارد متعدد نیز بر شدت آنها افزوده است.

بنابر این رؤیای رفع تحریم ها از سوی غرب خیال باطلی بیش نیست وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ ... .

94/3/31

جمعی از بازماندگان گردان غواص محمد رسول الله قزوین ، غواصان کربلای 4

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

هیأت محبین اهل بیت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)


  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

سلام وصلوات خداوند شهیدان بر آن شهیدان که روحشان از این همه جفا  پژمرده است سلام وصلوات خدا برشما ای شاهدان این همه بی حیایی که اوجش رفتن وشرکت در مراسم تشییع باشکوهتان است و تکان دادن دست برای یاران دولت پاک پاکننده اش می باشد وخودش وحامیان خیانت کارش با استخوان های شما کاسبی سیاسی کنندتا دریچه ها دزدی کمی فراخترنمایند اف بر وجدان های خفته شان