قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
خبرگزاری فارس: حضور گسترده اصحاب رسانه قزوین در راهپیمایی روز قدس

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده  مردم واصحاب رسانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شد

دراین بیانیه آمده است: روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده‌اند.امروز نه تنها فلسطین و غزه مظلوم بلکه جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و غیره برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می‌جویند.

این بیانیه اضافه می‌کند: بی‌تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گام‌های پولادین مردان و زنان روزه‌دار قداستی صدچندان به آن بخشیده و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان‌های امام راحل و مبارزه با ددمنشی‌های رژیم غاصب به منصه ظهور می‌گذارد و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر می‌دهد.

این بیانیه تصریح می‌کند: اکنون در برهه‌ای از تاریخ که جهان سرشار از موج بیداری اسلامی، خیزش‌های ضد سرمایه‌داری و افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه بر منطقه راهبردی خاورمیانه و شکل‌گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی است و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین‌های اسلامی را درنوردیده است.

این بیانیه می‌افزاید: قصه فلسطین حکایت از مظلومیت مضاعف مردمان این سرزمین دارد که فریادها و ناله‌های تظلم‌خواهی آنان در محاق فتنه‌ای که از دل سیستم‌های جاسوسی موساد و سیا سربرآورده و کشورهای اسلامی را از سوریه و عراق گرفته تا یمن و بحرین در آتش داعش و آل سعود می‌سوزاند، به فراموشی سپرده شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک هدف طراحان فتنه سعودی، صهیونیستی داعش و حمله به یمن و سوریه و عراق، همین به فراموشی سپردن موضوع بسیار مهم اشغال فلسطین و به حاشیه کشاندن موضوع حقوق بشری جنایات اسرائیل در نوار غزه و کرانه باختری است.

این بیانیه اضافه می‌کند: امروز کسی قادر نیست نام فلسطین و آرمان‌ آزادی را از یاد و فکر مسلمانان محو کند بلکه آثار محو و نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست و حامیان او بالاخص آمریکای ستمگر قابل مشاهده و رویت است.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین با گرامی‌داشت نام و یاد خمینی کبیر و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله‌ العالی) ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از عموم آزادگان جهان به‌ویژه مسلمانان و مردم شریف این استان دعوت می‌کند با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بیزاری خود را از صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار به نمایش گذاشته و عهد و پیمان خود را با قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین تجدید کنند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این بیانیه از اصحاب رسانه این استان نیز دعوت کرد تا ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اخبار این روز بزرگ را باشکوه‌تر از گذشته پوشش دهند.

94/4/18


  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

در شب بیست و سوم، تقدیر نیکو و با برکت برای شما از خداوند متعال آرزو دارم .