قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت صبح قزوین:حجت الاسلام قابلرییس دفتر شورای نگهبان قزوین، موضع گیری استاندار قزوین نسبت به بیانات امام جمعه موقت در خطبه های نماز جمعه را نا بجا دانست و اینگونه تعیین تکلیف استاندار برای امام جمعه را بی سابقه برشمرد.

 در جریان واکنش تند مرتضی روزبه، استاندار قزوین نسبت به اظهارات حجت الاسلام عابدینی امام جمعه موقت قزوین که نحوه توزیع اقلام سبد کالا را تحقیر آمیز بیان کرده بود، حجت الاسلام قابل، رییس دفتر شورای نگهبان قزوین این موضع گیری استاندار را اشتباه دانست.

وی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین اظهارداشت: من نیز قبل از حجت الاسلام عابدینی به نحوه توزیع این اقلام انتقاد کردم و آن را به دور از شأن مردم دانستم. این انتقاد تنها حرف آقای عابدینی نبود بلکه حرف عموم مردم است و وظیفه امام و خطیب جمعه است که مردم را نسبت به مسائل آگاه کند و مسائل مبتلا به جامعه را بیان نماید و اگر جز این عمل کند خطا کرده است.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: تا کنون سابقه نداشته است که یک مسئول و یا استاندار این چنین برای امام جمعه تعیین تکلیف نماید. مردم انقلاب کردند تا بتوانند آزادانه حرفشان را بزنند و این خواسته رییس جمهور نیز هست.

لازم به ذکر است، روزبه استاندار قزوین در واکنش خود به اظهارات حجت الاسلام عابدینی امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته، بیانات وی را مصداق بی عدالتی و بی انصافی برشمرد و وی را به استفاده نادرست از تریبون نماز جمعه متهم و آن را زمینه ساز ایجاد التهاب و تشویش در جامعه عنوان کرد.

  • قزوین فردا