در این حکم آمده است:

جناب آقای مسعود آتشگران

با سلام

نظر به لزوم ارتقاء کیفی و بهبود عملکرد نظام مدیریت فرهنگی هنری مراکز استانی و با توجه به تعهد و سوابق اجرایی، جنابعالی را به عنوان سرپرست حوزه هنری استان قزوین منصوب می‌نمایم.

حوزه هنری نهادی است انقلابی و تخصصی در حیطه‌های مختلف هنر و ادبیات که در راستای اخلاق اسلامی به تبیین اندیشه، تربیت نیرو، تولید محصول و ترویج دستاوردهای هنر و ادبیات انقلاب اسلامی پرداخته و رساندن اثربخش پیام آن به مخاطب و پایش و تعامل با هنرمندان متعهد به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌داند.

از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن مطالعه دقیق اسناد برنامه‌ریزی کلان در حوزه هنری نسبت به تحقق اولویت‌های فرهنگی هنری استان قزوین (که در چارچوب مأموریت‌های حوزه هنری است) برنامه‌ریزی کرده و ظرفیت تولیدات هنری استان را افزایش دهید.

انشاءا... همواره مشمول توفیق الهی باشید.

گفتنی است مسعود آتشگران از پژوهشگران و نویسندگان در حوزه تاریخ می باشد و تاکنون آثار ارزشمندی از وی در حوزه تاریخ معاصر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ رسیده است.مراسم معارفه آتشگران وتقدیر ازخدمات محمد کرم الهی هفته آینده برگزار خواهد شد.محمد کرم الهی رییس پیشین حوزه هنری استان قزوین ومدیر اجرایی حوزه هنری کل کشور  که ازنیروهای توانمند وانقلابی می باشد  طی حکمی بعنوان رییس حوزه هنری استان فارس منصوب شد