قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است، گفت: امروز مردم و مسئولان نظام با ادامه دادن راه شهدا از رهبر فرزانه انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

 به گزارش قزوین فردابه نقل از خبرگزاری فارس قزوین سردار محمد شاهرخی در یادواره شهدای روستای شهید آتان الموت که همزمان باشهادت امام حعفر صادق (ع) برگزارشد اظهار داشت :آحاد جامعه باید ولایت‌ فقیه خود را به درستی بشناسند و در مسیر خواسته‌های ایشان حرکت کنند.

وی افزود: شهدا نیز با تبعیت از امام خمینی (ره) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و با دشمنان اسلام تا پای جان جنگ کردند تا بتوانند با شکست دادن آنها از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه برخی از افراد خاص که تعدادشان کم است، دوست دارند که انقلاب اسلامی به اهدافش نرسد، یادآور شد: آنها دوست دارند که عزت، استقلال و آزادگی کشور ما ارتقا نیابد و مسئولان نظام در اداره کشور ناتوان باشند.

شاهرخی ادامه داد: مردم ایران باید نسبت به دسیسه‌های آنان هوشیار باشند و پیام‌ها و وصیتنامه‌های شهدا و امام خمینی (ره) را مرور کنند تا از اهداف اصلی انقلاب اسلامی فاصله نگیرند.شهدا با تبعیت از امام راحل توانستند در مبارزه با دشمنان به پیروزی برسند، امروز نیز ملت ما با پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب همیشه در برابر آنان پیروز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) درپایان گفت : امروز نیز ما باید ادامه‌ دهنده راه شهدا باشیم و نباید به مستکبران اجازه تجاوز به کشورمان را بدهیم

  • قزوین فردا