قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

بازدید «حجت الاسلام سید مرتضی حسینی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده

فرزندان هاشمی مانند فرزندان زبیر هستند که در انحراف پدرشان نقش داشتند. وقتی من علیه فرزندان هاشمی موضع می گیرم نوچه های آنها در استان مرا تخریب می کنند،  اما ملت بصیر ایران خدمتگزار و خیانت کار را از هم تشخیص می دهند

به گزارش قزوین فردا به نقل از مینوپرس با تشکر از حاج آقاحسینی (نماینده مردم قزوین،البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی)که وقت خود را به خبرگزاری مینوپرس اختصاص داده اند.
با عرض سلام و خدا قوت خدمت حضرتعالی
نظرتان در مورد سخنان اخیر آقای جلیلی در مورد برجام را بیان کنید؟
آمریکا و غرب یکبار مذاکره با حسن روحانی را در دوران اصلاحات تجربه کرده بودند و در زمان همین آقایان چراغ هسته ای کشور خاموش شد و بعدها دکتر سعید جلیلی با مقاومت تمام عیار خود توانسته بود غنی سازی ۲۰% را تثبیت کند و اگر دولت کمی مقاومت کرده بود الآن به جای غنی سازی ۵/۳%، غنی سازی ۲۰% داشتیم. هدف دولت تدبیر شکستن تابوی مذاکره با آمریکا بود که به هدفش رسید. آقای روحانی گفتند که ۲-۳ مذاکرات را بردیم اما احساس می کنم برعکس است و ۳-۲ باخته ایم.

اما به هر حال بررسی برجام توسط منتخب مجلس می تواند بسیار تأثیر گزار باشد و منتظر این بررسی هستیم. چند روز پیش رهبری اعلام کردند که به رئیس جمهور گفته بودم که مجلس را در بررسی برجام کنار نگذارد. ملت ایران برای مبارزه با استکبار هزینه سنگینی پرداخت کرده است. به مسئولان و نمایندگان محترم هشدار می دهم خون شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس را نادیده نگیرید و وصیت امام(ره) در مورد استکبار ستیزی را فراموش نکنید.
خواسته شما از مردم در انتخابات آینده اسفند ماه چیست؟
شنیده ام آقای حجاریان (تئورسین اصلاح طلبان) به گزاف گفته: مجلس خبرگان آینده رهبر ساز است، اصلاح طلبان تندرو نقشه دارند که در خبرگان تأثیرگزار باشند، در جریان هستم که هاشمی، خاتمی، روحانی و سید حسن خمینی در حال برنامه ریزی هستند.
از همه ی دلسوزان انقلاب خواهش می کنم عمارگونه به میدان بیایند و از فتنه های آینده جلوگیری کنند و علاوه بر اینکه خود بصیر و دیده بان انقلاب باشند، موارد را واضح برای مردم بازگو کنند.
در مورد مجلس شورای اسلامی نیز بگویم که این مجلس که بر خواسته از مردم است، دولت مردان تحمل آن را ندارند و دولتی ها می خواهند مجلس را به نفع خودشان تغییر دهند تا سیاست های خود را بتوانند به راحتی اجرایی کنند.

سیاست های اقتصادی دولت را چگونه ارزیابی می نمایید؟
در ابتدا یک نکته بگویم البته قبلا هم گفتم اینکه دولت اقتصاد را به مذاکرات گره زده است اشتباه محض بود و اعتقادم بر این است که دولتی ها در این مورد ولایتمداری نکردند. دولت می گوید تورم نیست، خوب معلوم است وقتی در بازار نقدینگی نباشد، تورمی صورت نمی گیرد، به کنترل تورم افتخار می کنند اما رکود در صنعت را نمی بینند، بیکاری کارگران و فارغ التحصیلان را نمی بینند، اگر شجاعت دارند اقتصاد را از رکود خارج کنند آنوقت بگویند تورم را کنترل کردیم. بنده به وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید رأی مثبت دادم ولی انتظارم از ایشان بیشتر بود.
اخیرا هفته نامه تابان مطلبی علیه شمارا به چاپ رسانده است، نظرتان چیست؟
با یقین می گویم در زندگی ام هیچ شبهه اقتصادی، اخلاقی و سیاسی نداشته و ندارم و آقایان این را خوب می دانند. به نامه ای که نفر سوم دفترم آن را به اشتباه امضا کرده و بعد اصلاحیه آنرا فرستاده است، آنرا مطرح و مسخره می کنند. این جماعت جرعت اخم کردن به مستکبران را ندارند و کسانی که حامیان انقلاب، رهبری و مستضعفین هستند را تضعیف می کنند. البته حرف های نگفته ی زیادی در مورد این جریان رادیکالی دارم که به وقتش برای مردم قزوین خواهم گفت.
در مورد تخلفات مهدی هاشمی در زندان نظری دارید؟
قبلا به این موضوع پرداخته ام اما فقط یک نکته را بیان می کنم بنده از همان ابتدا به فرزندان هاشمی بدبین بودم. فرزندان هاشمی مانند فرزندان زبیر هستند که در انحراف پدرشان نقش داشتند. وقتی من علیه فرزندان هاشمی موضع می گیرم نوچه های آن در استان مرا تخریب می کنند، اما ملت بصیر ایران، خدمتگزار و خیانت کار را از هم تشخیص می دهند.

94/6/17

منبع سایت مینو پرس

http://minoopress.com


  • قزوین فردا

نظرات  (۵)

  • مدافع ولایت
  • اقای حسینی این که دولت وتیم هسته ایی را سازش کار می دانی سخنی به گزاف گفته ایی چرا که رهبر معظم انقلاب را فرزندان حزب اللهی ملت خواند خواهشا تجدیدنظر جدی بفرمایید واینکه گفتیدوضعیت اقتصاد درس نیست بلکه درست نمی باشد واین محصول بی درایتی وبی کفایتی دولت مورد علاقه تان می باشد اقای حسینی با چه رویی مدافع احمدی نزاد هستید و هرچندکه این دشمنی که ریشه اش منفعت طلبی وجاه طلبی است ره به جایی نمی رسالبته درخصوص هاشمی  به رهبرم اقتدا می کنم که درقضیه تخلفات فرزندش کوتاه نیامد ولی از ظریفیت هاشمی جهت اعتلای نظام استفاده می کند واینکه هاشمی در مبانی انقلاب متحرف نشده است  والبته به هاشمی به جهت مقرب بودن شیخ قدرت به وی انتقاد جدی وارد است اقای حسینی در قضیه شیخ قدرت  صادقانه عمل نمایید وبرخوردجدی قضایی ومردمی شود برای همیشه شراین عنصر نامطلوب ازسرمردم کم شود
    سید انقلابی جان منتظر افشاگری این جریان زر و زور هستیم
  • کریمی از بیدستان
  • درود بر حسینی

     درود بر سید انقلابی

    شما برو همون کار فرهنگیتو انجام بده بیسواد نمیدونم کی به شما ها رای داده شما ها سوری اومدین مجلس با اون مصاحبه خننده دارت همه ما میدونیم که اقای هاشمی برای این انقلاب ونظام زحت کشیده وهزینه کردن وهمچنان هر لحظه که احساس خطر کنن بازهم ورود پیدا کرده وهزینه خواهند کرد.من حتی به امثال شما بز هم نمیدم به چرانید .