قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم در مصاحبه اختصاصی باهفته نامه تاک:

به گزارش قزوین فردا به نقل از هفته نامه تاک / حجت الاسلام سید مرتضی حسینی وکیل قزوینی ها را در راهروهای بهارستان پیدا کردیم و او با اولین بوق، گوشی اش را برداشت تا نشان دهد همیشه دردسترس است.

هجمه جریانات تندروی اصلاحات، دغدغه دلواپسان، پیامدهای یک ملاقات و روز قزوین محور سوالات ما از دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

*اخیرا برخی رسانه های حامی دولت، حملات عجیبی به شما کرده اند که قابل تامل است. فکر می کنید دلیل این هجمه ها چیست؟

-چون من مقابل جریان انحراف می ایستم و پشت پرده برخی چهره ها را افشا می کنم باید تخریب شوم. من از همان ابتدا به فرزندان هاشمی بدبین بودم. معلوم است وقتی علیه رفسنجانی و فرزندانش موضع می گیرم نوچه های آن ها در استان مرا تخریب می کنند. البته این پایان کار نیست و من به زودی ناگفته های بسیاری از این جریان را افشا خواهم کرد.

*به نظر می رسد اصطکاک مربوط به امروز و دیروز نباشد!

-دقیقا. من این ها را از قبل انقلاب می شناسم. همین ها که می خواستند حکومت را در اختیار بگیرند تا مفاسد را اجرا کنند. وقتی اوضاع دست این ها بود خیلی از حزب الهی ها را با برچسب کمونیست به زندان انداختند. حاضرم قسم بخورم اگر این ها دوباره میدان را به دست بگیرند برخلاف جریان نظام و اندیشه های رهبری حرکت خواهند کرد.

*یک رسانه بومی در روزهای گذشته به نامه اعمال آقای موسوی خوئینی ها پرداخته بود. شما همیشه راجع به ایشان موضع داشته اید. درست است؟

-به صراحت می گویم موسوی خوئینی ها نه تنها پدر معنوی نیست بلکه پدر جریان انحراف است. همین آقا در سال 58 می گفت ما در مملکت یک حزب بیشتر نداریم و چشم دیدن حزب جمهوری اسلامی را نداشت.

*شما در یک مصاحبه به روابط گرمتان با استاندار اشاره کرده بودید و البته تلنگری به قهر با استاندار دولت احمدی نژاد زده بودید. منظور از این مطالب چه بود؟

-من می خواستم بگویم که استقلال دارم و حتی اگر در دوره احمدی نژاد جایی خلافی صورت گرفت فریاد کشیدم. حالا هم چون حس می کنم استاندار بازی سیاسی درنمی آورد و دنبال کار است او را همراهی می کنم. اگر یک روز برسد که روزبه دنبال کار سیاسی بیافتد قطعا با او زاویه پیدا خواهم کرد.

*و این روزها شما جزو دلواپسان بهارستان هستید. از این واژه چه برداشتی باید کرد؟

-هر انسان مومنی دلواپس است. دلواپس آینده و جریانات انحرافی. آدمی که دلواپس نباشد، خنثی است. جریان مشکوکی می خواهد با این الفاظ ما را بکوبد و از مسیر خارج کند اما این ها کور خوانده اند. بنویسید مرتضی حسینی تا خون در بدن دارد با جریان های انحرافی و مخالف نظام مقابله می کند و فریادش برابر معاندین بلند است.

*ملاقات برخی چهره ها با آیت اله عابدینی در تهران هم کلی سروصدا به پا کرد!

-ملاقات با عالمی که کسالت دارد کار بدی نیست اما این ها باید به جای این کارها خودشان را اصلاح کنند. آقای عابدینی دغدغه نظام و انقلاب را دارد و جریانات تخریب چی را خوب می شناسد.

*یک سوال هم راجع به روز قزوین. نماینده قزوین فکر می کند برگزاری این همه برنامه با هزینه های سنگین خروجی قابل قبولی برای شهر خواهد داشت؟

-من عرض می کنم اگر توانسته باشند قزوین را بشناسانند مفید است اما اگر بنا بر این باشد از این موضوع استفاده ابزاری کنند و در این شرایط اقتصادی چند پیمانکار جیب های شان پر شود اتفاق نامبارکی است و به صلاح قزوین هم نیست. امروز دیگر موقع ریخت و پاش نیست. وقتی بازاریان به من می گویند از ما مالیات سنگین می گیرند اما معلوم نیست کجا هزینه می شود یعنی اینکه از برخورد برخی مسوولان راضی نیستند.

  هفته نامه تاک شهریور96

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

زنده باد سید بزرگوار انشااله زنده باشی خوار چشم منافقانی همچون موسوی خویینی ها و شیخ قدرت قارتگر بیت المال
کسی که هنوز بلد نیست غارتگر رو درست بنویسه خوب نیست درباره افراد نظر بده