قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

محمود احمدی نژاد احمدی‌نژاد:  برای ریاست‌ جمهوری می‌آیم

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، عصر فردا و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد محمدیه چهارراه دروازه دولاب تهران سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش قزوین فردا به نقل از پایگاه خبری میدان ۷۲، سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه اولین سخنرانی عمومی رئیس جمهور سابق کشورمان بعد از آغاز به کار شوراهای استانی تبیین مبانی و آرمان ها انقلاب اسلامی است.

اگرچه آغاز به کار این شوراها، برخی از جریانات سیاسی را که چشم به انتخابات آتی دوخته اند، نگران کرده و با عناوینی چون «میتینگ سرحلقه ها در تهران» به تشکیل این شوراها تاخته اند اما دکتر محمود احمدی نژاد با رد هرگونه فعالیت سیاسی برای انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری اعلام کرده است که تنها در حال برنامه ریزی برای تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و بازخوانی مجدد خط امام راحل (ره) است.

بر همین اساس، روز چهارشنبه دکتر احمدی نژاد به بازخوانی مجدد اندیشه های امام خمینی خواهد پرداخت و از هم اینک مشخص است که این سخنرانی، موجبات ناراحتی جمع کثیری از مخالفان آرمان های انقلاب را فراهم خواهد کرد.

بی شک نمی توان به بازخوانی مجدد اندیشه های امام پرداخت و از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده مسلمانان یاد نکرد. دشمنی که تلاش دارد با ترفندهای رنگارنگ و سو استفاده از خوش خیالی برخی افراد، با چهره ای بزک کرده، خط نفوذ خود را در داخل کشور دنبال کند. دشمنی که برای گسترش منافعش، یاران خود را در داخل کشور دارد و به خوبی می داند که باید سهم یارانش را نقدا پرداخت و منافع آنها را تامین کند.

بی شک نمی توان به بازخوانی مجدد اندیشه های امام پرداخت و از مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نام نبرد. قطعا روشنگری های دکتر احمدی نژاد در زمینه تلاش های صورت گرفته برای انحراف مسیر انقلاب و آرمان های امام ، فریاد کسانی را که با دارایی های ملت برای خود کاخ ها ساخته اند؛ به آسمان بلند خواهد کرد.

بنابراین باید منتظر ماند و دید که رسانه های منتسب به جریان مسموم سرمایه داری و آمریکایی، چگونه حملات توپخانه ای خود را علیه روشنگری های دکتر احمدی نژاد به نمایش می گذارند.

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

انشاالله هرکسی برای رضایی خدا کار میکند موفق باشد...
وهرکس برای منافع شخصی با فریب مردم کاری انجام میدهد وفکر میکند که مردم را فریب داده  درحالی که خود فریب خورده و هم دنیارا از دست داده وهم آخرتش را ...
چقدر باید آدم ساده وبیجاره ای باشد من که دلم برای اینگونه انسانها میسوزد
ازخدا میخواهم اگر قابل هدایتند کمکشان کند در غیر این صورت نبودنشان بهتراست انشاالله
  • بهنام اجلی
  • بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

    یا حضرت صاحب الزمان (عج)(تهذیب)

    ما مَردم دَر اِنتظار او شَهید زِندۀ گُمنام دُکتر مُحَمَّد مَحمود علی اَحمدی رَجائی نِژاد مُنتَخَب بَهار 96 خواهَد آمَد ایستاده ایم.

    إِنْ أَجْرِیَ إِلَّا عَلَى اللَّهِ "  پاداش من تنها بر خداست".

    عجر رسالت

    یا الله سَنَّ تَوکُّل

    إن شاء الله

    خدایا شکر

    سرباز رهبر سرباز ولایت سرباز اهل بیت عصمت وطهارت(ع)

    خدمتگذار مردم

    اصل مردم است مردم حاکم اصل است.

    هر کسی را که مردم بخواهند، او منتخب همان مردم است.
    رقابت سالم منتخب برای اجتماع مفید است.

    دولت خادم ملت است.

    رمز موفقیت ملی ملت اسلامی وحدت است.

    من کارگر هستم. برادرم سرباز است.

    (دانشجو، شاگرد، خانه دار، کارمند، بازنشسته، بیکار ...