قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

برندگان جشنواره همراه اول استان قزوین معرفی شدند

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

150 میلیون تومان جایزه به قید قرعه به 317 نفر از مشترکان همراه اول در استان قزوین اهدا شد

قزوین فردا/مراسم اهدای جوایز مشترکان همراه اول ، با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این جشنواره یک دستگاه اتومبیل ام وی ام شاسی بلند x33، یک دستگاه اتومبیل پراید، 30دستگاه گوشی و تبلت، 10 کمک هزینه یک میلیون تومانی و 250عدد سیم کارت همراه اول  به برندگان خوش شانس تعلق گرفت، مجموع ارزش این جوایز به مبلغ 150 میلیون تومان بود که به 317 نفر از مشترکان تلفن همراه اول استان قزوین به قید قرعه اهدا شد.

این مراسم که با حضور معاونان و روسای واحدهای شرکت مخابرات استان قزوین و جمعی از برندگان همراه اول برگزار شد، مهندس جلال پور شاکر مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین اظهار داشت: بسیار خوشحال و مسروریم از اینکه شاهد برگزاری مرحله دیگری از جشنواره تلفن همراه هستیم و امیدواریم جوایز برندگان در این دوره جشنواره بر آنها مبارک باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین افزود: برگزاری جشنواره همراه اول  از طریق بیلبوردها، بنرها، جراید، صدا و سیما، پیامک و دیگر وسایل ارتباطی به همشهریان اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به برخی از جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره افزود :جوایز ویژه مشترکین تلفن همراه اول استان قزوین شامل  یک دستگاه  اتومبیل ام وی ام شاسی بلند x33، 30 دستگاه گوشی و تبلت 10 میلیونی و250 عدد سیم کارت دائمی بود که طی این مراسم به برندگان آن ها اهدا شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات اضافه کرد: دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت نیز در این جشنواره حضور داشتند و شرایط خاصی برای حضور آنان در این جشنواره در نظر گرفته شده بود که یک دستگاه خودروی پراید نیز به یکی از دفاتر پیشخوان دولت به قید قرعه تعلق گرفت.

وی در خصوص مجموع جوایز دفاتر خدمات ارتباطی نیز گفت: یک دستگاه اتومبیل پراید، 5 دستگاه تبلت و20 گوشی هوشمند 10 میلیون ریالی در ازای فعالسازی 20 سیم کارت اعتباری، دو عدد سیم کارت دائمی به دفاتر خدمات ارتباطی تعلق گرفت.

پور شاکر ادامه داد: همچنین از شهریور تا اسفندماه سال جاری نیز جشنواره دیگری در پیش داریم که شهروندان می توانند در آن نیز شرکت کنند که هدایای ویژه این جشنواره  دو جایزه 500 میلیون ریالی خواهد بود.

وی افزود: نحوه کسب امتیاز در جشنواره آینده نیز مانند سابق براساس فعالسازی سیم کارت همراه اول محاسبه می شود.

وی با اشاره به سایت های تلفن همراه نصب شده درسطح  استان قزوین عنوان کرد: 513 سایت تلفن همراه در نقاط مختلف این استان نصب شده است که کار پوشش تلفن همراه در بخش ها، شهرها، روستاها، تمام جاده های اصلی و بخش عمده ای از جاده های فرعی و ریلی را پوشش می دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین در ادامه گفت: در حال حاضر 255 هزار مشترک  تلفن همراه دائمی در استان  فعال است و720هزار مشترک تلفن همراه اعتباری نیز داریم که در مجموع تعداد مشترکین تلفن همراه استان قزوین 970 هزار نفر می شود.

*بزودی نسل چهارم تلفن همراه اول در استان قزوین راه اندازی خواهد شد.

*پورشاکر با اعلام این خبر اظهار داشت: امکانات نسل سوم و چهارم تلفن همراه در استان قزوین نصب شده است و به زودی تکمیل می شود. بزودی نسل چهارم تلفن همراه اول در استان قزوین راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 38 سایت تلفن همراه نسل سوم (3G ) و پنج سایت تلفن همراه نسل چهارم(4G)  در این استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین افزود:20 سایت دیگر نیز در برنامه داریم که در آینده نزدیک نصب خواهد شد که مشترکان می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

وی عنوان داشت: در برخی از مناطق که پوشش تلفن همراه اول ضعیف بوده نیز درخواست داشتیم پوشش کامل شود و آن را تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: برای تقویت یا ایجاد سایت تلفن همراه اول نیاز به مکان هایی داریم که بتوانیم دکل ها را نصب کنیم و از تمام مدیران و شهروندان استان تقاضا دارم نهایت همکاری را با شرکت مخابرات استان داشته باشند و محل نصب دکل را در اختیار ما قرار دهند تا دکل ها در مکان های مشخص شده نصب شود.

پور شاکر خاطر نشان کرد: مطالب مختلفی در مورد مضر بودن امواج تلفن همراه اول منتشر می شود، در حالی که  سازمان انرژی اتمی کشور که تنها مرجع تایید کننده مضرات امواج است، به صورت رسمی اعلام کرده امواج تلفن همراه هیچ ضرری برای انسان و سایر موجودات زنده ندارد. و دلیل اصلی عدم مضر بودن امواج تلفن همراه حجم کم آن است،  چرا که حجم کم آن به گونه ایی است که حتی اگر 100 برابر شود نیز زیان بخش نیست.

پور شاکر مدیرعامل مخابرات استان قزوین در پایان یاد آور شد: تمام سعی ما براین است بتوانیم با پوشش کامل تلفن همراه اول در نقاط مختلف بهترین خدمات را به شهروندان دهیم

 

  • قزوین فردا