قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

روزبه و بازی با اصلاح طلبان...

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

قزوین فردا/محسن رحیمی در وبلاگ خود"جاده باریکتر می شود" در مطلبی با عنوان "روزبه وبازی با اصلاح طلبان ..." نوشته است :این روزها عجیب فضای استان قزوین را بعضی ها به حاشیه کشانده اند...

مرتضی روزبه استاندار قزوین دقیقا دارد روزهایی را میگذراند که چند سال قبل احمد عجم استاندار سابق قزوین گذرانده بود؛ با این تفاوت که آن روزها برخی از اصولگرایان و بیشتر جریان به اصطلاح انحرافی مدام موی دماغ عجم میشدند و اصلاح طلبان یا سکوت میکردند و یا پیاز داغ اضافه میکردند؛ ولی الان روزبه با اصلاح طلبانی مواجه است که بی محابا افراطی اند و اصولگرایان هم جز اندکی از آنها، مابقی سر در لاک خود دارند و به روزمرگی خود مشغولند!.

اصلاح طلبان بدون در نظر گرفتن مشکلات استان و بدون اینکه دغدغه ای برای خدمت به مردم داشته باشند، در یک کلام حرفشان این است که باید به آنها بها داد و آنها را به بازی گرفت. ایضا حرفشان این است که پس سهم ما چه شد؟.

اولین بار در اواخر سال۹۲ بود که فرزند شیخ قدرت الله علیخانی یک اولتیماتوم رسانه ای به روزبه داد و گفت تا خرداد۹۳ روزبه مهلت دارد خودش را نشان دهد.

***

از خرداد۹۳ به بعد بود که توپخانه رسانه ای اصلاح طلبان افراطی استان قزوین دست به کار شد و از همان موقع تیرهای خصم خود را با اسلحه هایی اعم از هفته نامه تابان، بعضا روزنامه ولایت، بعضا هفته نامه مینودر، هفته نامه فروردین امروز، سایت نواندیش و اخیرا سایت پیام خرداد و سایر تریبون ها به سوی روزبه روانه کردند و کار حالا به اوج رسیده است؛ طوری که اسلحه ها همه با هم دارد کار می کند و از قضا فضای مجازی(تلگرام) هم به کمک آنها آمده است تا هر روزی که میگذرد، روزهای عملیات باشد.

عملیاتی که بدون توجه به طرف های آن، می توان به وضوح دید تلفات آن "مردم"ی هستند که به جای دریافت خدمت، شاهد حاشیه و سیاسی بازی آقایان هستند.

***

قدیم تر که ما کوچک بودیم، به یاد دارم هر زمان که در کوچه در حال بازی بودیم، همیشه کسانی که یا قلدر بودند و یا ادای قلدرها را در می آوردند، وقتی می رسیدند و به بازی گرفته نمی شدند، از یک استراتژی کاملا ناجوانمردانه بهره می بردند و آن چنین بود که می گفتند <یا ما بازی، یا بازی لش>.

اصلاح طلب های افراطی خطابشان به روزبه همین است که یا ما را بازی بده یا بازی را به هم میزنیم و حالا دقیقا در حال چنین کاری هستند؛ اما باید بدانند این بازی سرشکستنک هم دارد؛ حتی اگر در حال به هم زدن بازی باشند!.


www.instagram.com/mohsen66rahimi

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

  • مدافع ولایت
  • بایدهمه در کوتاه کردن شیخ وپسراش این عناصرنامطلوب چه اصلاح طلب چه اصول گرا با هم متحدشوندبه امید انروز