قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین  حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مردم همیشه در صحنه استان قزوین همراه با عموم ملت ایران اسلامی بار دیگر فریاد رسای «هیهات منا الذله» حسینی را به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جهان برسانند.

حجت‌الاسلام علی قابل ضمن دعوت از مردم استان برای شرکت در تظاهرات یوم‌الله 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: مردم استان در این روز ساعت 9 صبح در خیابان شهدای قزوین گردهم آمده و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی ادامه داد: مردم شهرهای اقبالیه در مصلای نماز جمعه، محمودآباد در مصلای نماز جمعه، کوهین در بلوار اصلی، طارم و کلج در مزار شهدا، رازمیان در بلوار اصلی و رجایی‌دشت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در روز 13 آبان‌ماه همچون مردم دیگر شهرها در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

قابل به راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شهرستان البرز اشاره کرد و ادامه داد: مردم شهر الوند در میدان بسیج، میدان لاله، بلوار جابر ابن حیان، شهر محمدیه از مدارس تا مزار شهدای گمنام محمدیه و شهر بیدستان از مدارس تا مزار شهدا همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شهر شریف‌آباد شهرستان البرز از مدارس این شهر آغاز می‌شود و تا مزار شهدای این شهر ادامه دارد، اضافه کرد: در شهر حصار خروان نیز این راهپیمایی از مدارس تا امامزادگان احمد و محمود (ع) است.

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مردم شهرستان تاکستان با انزجار خود از استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار تنفر خود را از دولت‌های استکباری اعلام می‌کنند و از میدان پانزده خرداد تا مقابل شهرداری به راهپیمایی می‌پردازند.

قابل با بیان اینکه مردم شهر ضیاء‌آباد شهرستان تاکستان از سه‌راهی شهید رجایی تا میدان شهدا در راهپیمایی 13 آبان‌ماه شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم شهر خرمدشت نیز مانند گذشته در این راهپیمایی که از پایگاه بسیج تا سمت گلزار شهدا ادامه دارد، حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول افزود: مردم شهرستان بویین زهرا از میدان بسیج، شهر دانسفهان این شهرستان از میدان سیداحمد خمینی و شهر اسفرورین از میدان بسیج تا مصلای نماز جمعه در راهپیمایی 13 آبان‌ماه حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان آوج نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبان‌ماه در مسجد امام علی (ع) به سمت گلزار شهدا حضور چشم‌گیری خواهند داشت، تصریح کرد: در روستای اردلان این راهپیمایی از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت مزار شهدا و روستای کلنجین از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

قابل ادامه داد: راهپیمایی 13 آبا‌ماه در شهر آبگرم شهرستان آوج از مسجد فاطمیه به سمت بلوار امام خمینی و بالعکس برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور شهر شهیدآباد این شهرستان در مسجد جامع خیابان ولی‌عصر (عج) و گلزار شهدا انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

این مسئول به برگزاری راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شهرستان آبیک اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی همچون سال‌های گذشته از مدارس تا گلزار شهدای گمنام شهرستان آبیک با شور و شوق خاصی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان‌ماه در تمام شهرها و شهرستان‌های استان رأس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مردم آگاه و همیشه در صحنه استان قزوین در این راهپیمایی همچون گذشته حضور چشم‌گیری داشته باشند.

  • قزوین فردا