قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

قزوین فردا/حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس محترم جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی خود با شعار اعتدال مبتنی بر تدبیر و امید توانست با اندکی بیشتر از 50% ، آراء مردم را کسب کند (270 هزار رای ) و  سکان امور اجرایی کشور را برای مدت چهار سال بدست گیرد.بر مبنای مردم سالاری دینی همه مردم و جریانات و گروه ها و حتی رقبای او این انتخاب را پذیرفته و بدان احترام گذاشتند تا درسی باشد برای اصلاح طلبانی که در آزمون بزرگ سال 88  برخی شان مردود شده و حاضر نشدند تفاوت آراء فاحش 11 میلیونی را بپذیرند و به رأی اکثریت احترام بگذارند و آن شد که فتنه ای عظیم بپا کردند و نظام را تا حد براندازی به تهدید کشاندند . اما در این داستان مردم با هزاران امید و آرزو، انتظار داشته و دارند که رئیس جمهور در عرصه های مختلف سیاست داخلی و خارجی با حزم و دوراندیشی و درس از تجربیات گذشته به گونه ای عمل کند که صلاح کشور مد نظرش باشد و شاهد رشد و شکوفایی و رفع و کاهش مشکلات و نا بسامانی ها باشند.

برای اداره استان قزوین در دوره جدید پس از فراز و نشیب های فراوان و به دنبال خیرخواهی نماینده معزز وقت ولی فقیه حضرت آیه الله باریک بین و همراهی نمایندگان  مردم و گروه های مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلبان و اصول گرایان و ... ،آقای مرتضی روزبه (که دارای پیشینه سیاسی و فرهنگی و اجرایی روشنی بود) از سوی دولت انتخاب و با حضور وزیر محترم کشور معرفی گردید. وی با توجه به بومی بودن و شناخت کافی از استان شروع به کار کرد و ضمن ایجاد تغییرات مدیریتی در بخش هایی که ضرورت می دید برنامه ریزی ها و خدمات خود را آغاز نمود. در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، آب و کشاورزی و... مطالعات و بررسی ها آغاز شد و شاهکار وی پرده برداشتن از یک غفلت عظیم ، یعنی  یادآوری و تمرکز بر سفر سال 82 مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به قزوین که اتفاق مبارکی بود که می توانست و می تواند منشاء تحولات و پیشرفت حقیقی استان شود.

این که آیا دولت از رئیس جمهور و معاون اول گرفته تا وزیر محترم کشور، اشراف به برنامه ها و کارهاو اقدامات نماینده عالی خود در استان ، داشته اند یا خیر ، ما بی اطلاعیم و از مطلعین باید پرسید و شاید بهتر از همه استاندار منصوب از جانب آنها بیش از همه می داند و باید صبر کرد تا روزبه پشت پرده ها و حقایق را کی آشکار کند؟! اما به اصطلاح مدعیان طرفداری دولت و اصلاح طلبان که بویی از اعتدال در رفتارشان دیده نمی شود علیرغم همراهی فراوان استاندار با آنها از همان اوان کار به دلیل تمامیت خواهی و زیاده طلبی ها و مدیریت پشت پرده تهران بنای ناسازکاری گذاشتند و با تحریم جلسات گروه های سیاسی با استاندار فشارهای خود را افزایش دادند و پس از آن با شروع مصاحبه ها و قهر و آشتی ها و صدور بیانیه ها خط و نشان هایشان رنگ و بوی انتقام گرفت و در نهایت به خواسته خود رسیدند و دولت تدبیر وامید در سایه اعتدال ادعایی خود نماینده خویش را عزل کرد و استاندار جدید را منصوب کرد. جریان قدرت طلب قبل از انتصاب جدید آنچنان غره بود که حتی لیست انتصابات جدید را دهان به دهان منتشر کرد ولی تصور می شد استاندار محترم ، آقای همتی با هوش تر از آن باشد که در زمین کسانی مشغول بازی شود که کارنامه معقولی از رفتارهای منطقی آنان را نمی توان مشاهده کرد. شخصیت ها و جریانات دل سوز علیرغم آن که تغییر استاندار را در آستانه انتخابات مهم مجلسین خبرگان و شورای اسلامی نه به صلاح استان و نه به صلاح دولت می دانستند اما مجددا به تصمیم دولتمردان تدبیر و امید احترام گذاشتند و از آقای فریدون همتی استقبال کردند و ناصحانه و برادرانه وضعیت و سوابق استان و دام هایی که برسر راه ایشان از سوی فتنه انگیزان سیاسی اصلاح طلب گسترده شده است را یادآور شدند. با کمال تأسف آنچه را دوست نداشتیم اتفاق بیفتد رخ داد و ظرف دو هفته از حضور ایشان در استان به عنوان یک استاندار غیر بومی که هرگز سابقه آشنایی اجرایی با استان قزوین نداشته ، دست به تغییرات مدیریتی زد که شائبه دیکته کردن به استاندار بیش از مدبرانه عمل کردن به مشام می رسد . و اتفاقا آنچه تاکنون انجام شده همان لیست منتشر شده ی شفاهی است .

وضعیت آن چنان تلخ و دور از انتظار بود که نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین حضرت حجه الاسلام و المسلمین عابدینی با آن که بزرگوارانه از ایشان به نیکی و تدین یاد کرده بود در خطبه های نماز جمعه اخیر و در حضور خود استاندار محترم نگرانی جدی خویش را از شیوه انتصابات و تغییرات وی ابراز داشت (بسیار مراقب اطرافیان خود باشید؛ برخی از انتصابات شما استان را نگران کرده است و بهتر است بدانید مردم در جریان اتفاقات قراردارند سوابق برخی فتنه‌گران را می‌دانند. این آلوده‌های سیاسی و حتی اخلاقی اگر بیایند به جای نیروهای متدین بنشینند بسیار خطرناک است. برایمان جای سوال است که چه کسی به شما در این انتصابات مشورت داده است؟)

حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین ضمن حمایت کامل از سخنان ناصحانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ، به استاندار محترم جناب آقای همتی برادرانه یادآور می شویم که جریان زیاده خواه استان ( با توجه به شناختی که از سوابق و لواحق آنان داریم ) تنها از شما به عنوان پلی برای رسیدن به خواسته های خود ، از جمله مهندسی کردن انتخابات ، استفاده خواهند کرد و سرنوشت شما بهتر ازعاقبت آقای روزبه نخواهد شد. لذا توصیه دوستانه ما این است که اگر می خواهید نام نیکی از خود در این استان به جای بگذارید و منشاء خدمات و تغییرات مثبت و ماندگار در قزوین باشید، خود را از دام پهن شده از سوی بدخواهان در لباس دوست ، رهانیده و با بهره گیری از مشاورین امین و صادق که در داخل و خارج استان کم نیستند نقشه شوم قدرت طلبان مدعی را نقش بر آب کرده و با اقدمات و تصمیمات عاقلانه و اعتدالی کمک کار دولت باشید.

 سخن آخر ما یادآوری این کلام الهی در سوره نساء آیه58 است ، باشد تا ان شاءالله در دستور کارمان قرار گیرد.

"ان الله یامرکم أن تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس أن تحکموا بالعدل"

                              حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین

                                                    94/9/15                                                                       

 

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

سلام
پس دوستان موتلفه با این بیانیه اذعان دارند که انتخابات را میشه مهندسی کرد
  • علی اکبر معینی فر
  • روزبه در دل مردم متدین و ولایی استان  با خدمات صادقانه اش ماندگار شد و نبودش چقدر زود نمایان و حالا میتوان به توانایی روزبه ایمان اورد که چطور در مقابل خان ها ایستاد و نگذاشت حتی نفس بکشند و استاندار محترم جدید  نیامده نشان داد او هم از سربازان و پیاده نزامان همین خان است و بله قربان گوی او