قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

حجت الاسلام حسینی.jpg

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس قزوین حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی که جهت حضور در مراسم اربعین در عراق حضور دارد در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص انتصابات استاندار جدید اظهار داشت: استاندار جدید قزوین در جلسه‌ای که با نمایندگان استان در وزارت کشور برگزار شد خود را اصولگرا معرفی کرد ولی انتصابات اخیر ایشان شائبه تغییرات اساسی در جهت مهندسی انتخابات آینده را در اذهان زنده کرده است

وی افزود: استاندار جدید، خود را اصولگرا معرفی کرده است و حضور وی در مجلس نیز با همین عنوان بوده که ما نیز گمان می‌بردیم ایشان حداقل فردی معتدل باشد به همین دلیل نیز اصولگرایان پس از انتصاب ایشان از وی حمایت کردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که روزبه استاندار سابق تودیع و استاندار جدید فریدون همتی معرفی شد با اولین انتخابش متوجه شدیم که ایشان ممکن است تحت تاثیر برخی افراد قرار گرفته باشد به همین دلیل با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه، همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس جلسه‌ای برگزار و حجت بر همگان تمام شد.

این نماینده مجلس تغییر و تحولات و همچنین انتصاب مدیران را حق استاندار عنوان و یادآور شد: بحثی در تغییر و تحولات نیست چرا که این موضوع از حقوق استاندار است ولی نباید نیروهای جریان تندرو و حامیان سران فتنه را که شائبه مهندسی انتخابات از سوی آنها می‌رود در سمت‌های مختلف استفاده کرد.

حسینی با اشاره به صحبت‌های نماینده ولی فقیه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین تصریح کرد: باید مراقب جریان‌های حامی فتنه در قزوین بود چرا که این استان در گذشته ظلم خان‌زاده‌ها را چشیده و امروز مردم می خواهند افرادی معتدل و نه با اهداف انتخاباتی برای خدمت به آنها مسئولیت داشته باشند.

این نماینده مجلس ضمن بیان اینکه برخی تصور می‌کنند انتصاب‌های اخیر استاندار از روی لیست حامیان فتنه در قزوین تهیه شده است، یادآور شد: مهندسی انتخابات از جمله اهداف حامیان فتنه در قزوین است که استاندار جدید نیز باید این موضوع را درک کرده و تصور اینکه این افراد پیرو وی باشند را از گوشش بیرون کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: درخصوص انتصابات اخیر، بی‌تردید نمایندگان مجلس در این استان از وزیر کشور سئوال کرده و این موضوع را حتی با طرح سئوال از رئیس جمهور پیگیری می‌کنند و من به شخصه در این حوزه پیگیر خواهم بود چرا که افراد مومن و معتدل در این استان کنار گذاشته و اصلاح‌طلبانی تندرو که حامیان فتنه هستند در مسند قرار گرفته‌اند.

وی در پاسخ به چرای این موضوع یادآور شد: استاندار جدید قزوین زمانی نزدیک‌ترین افراد به احمدی‌نژاد بوده و انتظار نیست که امروز اصلاح‌طلبان تندرو را سرکار بیاورد چرا که این افراد حامیان فتنه و از نوچه‌های سران فتنه در قزوین هستند که در این موضوع صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین می‌تواند راهگشا باشد.

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

جناب آقای حسینی رطب خورده منع رطب کی کند؟ شما ا که خودت تندرو هستی چرا از تند روی ها انتقاد میکنی سخن باید از دل برآید تا بردل نشیند
درودبرسیدانقلابی...دومین سالروزریاست جمهوری که دردانشگاه فرهنگیان مراسم برگزارشدمحسن قاسمی رفت پشت تریبون گفت دولت روحانی برگرفته ازدولت خاتمی است.وادامه راه خاتمی ایا ایشان عوامل فتنه نیستند....که براپست ومقام گریه میکرد...دلش خنک شد مدیرکل اجتماععععععععععی