قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

‌شورای نگهبان به کسی باج نمی‌دهد

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ
خبرگزاری فارس: حوزه‌ علمیه محل رشد نخبگان است
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه علما و مردم بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند ایادی انگلیس و آمریکا در مجلس خبرگان نفوذ کنند، گفت: فقهای شورای نگهبان در تعیین صلاحیت‌ها به احدی باج نمی‌دهند.
به گزارش قزوین فردا به نقل از روزنامه کیهان وخبرگزاری مهر، آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری  وامام جمعه تاکستان با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان از شئون رهبری است و حتی در مسائل عادی مقررات داخلی خودش را دارد و از آن جهت که خبرگان ماهیت اش مربوط به رهبری نظام است، اهمیت ویژه دارد.
اسلامی با بیان اینکه هیچگاه دشمن نتوانسته از نفوذ بهره کافی را ببرد گفت: بعضا شاهد بوده‌ایم گروه‌ها یا افراد وابسته به خارج در مجلس و یا دیگر نهادهای حکومتی نفوذ کرده‌اند اما نتیجه‌ای نگرفته‌اند لذا برنامه جدیدشان این است که در داخل نهادی نفوذ کنند که اصل نظام که همانا ولایت فقیه و رهبری نظام است را نشانه بگیرند؛ لذا اصرارشان بر این است که در مجلس خبرگان نفوذ کنند.
امام جمعه تاکستان با تاکید براینکه قطعا مجلس خبرگان از دسترس نفوذی‌ها به دور است، گفت: دشمنان نمی‌توانند در مجلس خبرگان تاثیرگذار باشند چراکه مردم علمای بلاد و علمایی که مورد اعتمادشان هستند را انتخاب می‌کنند و  اجازه نخواهند داد کسی که نفوذی آمریکا و انگلیس و اسرائیل باشد، به مجلس خبرگان راه یابد.
اسلامی تاکید کرد: علمای ما بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند ایادی نظام سلطه در مجلس خبرگان نفوذ کند و به حریم مسائل رهبری وارد شود. آنها نمی‌توانند با خط و جهت دادن به بعضی از مزدوران خودفروخته داخلی، مجلس خبرگان را در دست بگیرند و نفوذ کنند، امکان ندارد. 
وی افزود: دادگاه دست شورای محترم نگهبان است و شورای محترم نگهبان هم امتحانش را در این دوران سی و چند ساله به خوبی پس داده و ثابت کرده است که اصلا و ابدا به احدی باج نمی‌دهد.
  • قزوین فردا