قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/🔹حسن حمزه‌ زاده درگوگل پلاس وتلگرام خود نوشت:اولین نشست رسانه‌ای فریدون همتی، استاندار محترم قزوین درست بعد از اولین انتخاب‌های او و موضع گیری سریع و به‌موقع آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان قزوین و انتقاد صریح و بی‌پرده ایشان از این انتصابات و حمایت فعالان رسانه‌ای و برخی گروه‌های اصولگرا و یکی دو نفر از نمایندگان اصولگرای استان در مجلس شورای اسلامی از سخنان آیت‌الله عابدینی صورت گرفت. بخش‌هایی از سخنان استاندار محترم قزوین را به نقل از رسانه‌ها و نقطه نظرات خودم را بیان می‌کنم. امیدوارم همانطور که خود ایشان فرموده‌اند هر شب رسانه‌ها را رصد می‌کنند، این وجیزه را هم بخوانند.

🔹و اما فرازهایی از سخنان استاندار محترم قزوین در این نشست:
:: بنده سوابق نفرات منصوب شده را که از حامیان دولت تدبیر و امید هستند، مطالعه کرده ام و کاری نیز به گرایش سیاسی آنها نداشتم، چرا که اکنون از آنها انتظار خدمت و کار دارم.

:: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مدیران انتصابی، آنرا برنمی‌تابم و با جدیت برخورد می‌کنم.

:: یکی از نفرات منصوب شده از خانواده شهدا و دارای سابقه طولانی خدمت در وزارت کشور و دارای اشراف به امور است و دیگری نیز سابقه 30 ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارا می‌باشد و مفتخر به جانبازی است.

:: حساب نماینده ولی فقیه در استان از سایرین جدا است و ایشان هر توصیه و تذکری بدهند با جان و دل پذیرفته و نسبت به آن توضیح می‌دهیم، چرا که ایشان شخصیتی مومن و دلسوز هستند، اما سخنان برخی دیگر که در صدد ناامید کردن مردم هستند، بوی فتنه‌انگیزی می‌دهد.

✅ آقای استاندار می‌فرمایند سوابق نفرات منصوب شده را که از حامیان دولت تدبیر و امید هستند مطالعه کرده‌اند و کاری به گرایش سیاسی آنها ندارند و فقط انتظار خدمت و کار دارند و در ادامه اشاره کرده‌اند که فلانی جزو خانواده شهداست و فلانی جانباز است و .... آقای استاندار این چه فرمایشی است. مگر معترضان گفته‌اند که شما از کره ماه افرادی را آورده‌اید و بر منصب نشانده‌اید که فاقد سابقه‌اند. قاعدتاً اگر کسی ظرف سی و چند سال گذشته در ایران اسلامی زندگی کرده باشد، در طول سالیان و متاثر شرایط کشور و درگیری‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بوجود آورده و فراز و فرودهایی که این انقلاب داشته‌است، حتماً ممکن است در دوره‌ای جزو رزمندگان بوده یا در گروه جانبازان انقلاب اسلامی جای گیرد یا از خانواده محترم شهدا و ایثارگران باشد و یا ...
مگر تعلق به این گروه‌ها مصونیت‌آور است؟ مگر سوابق سران فتنه و فتنه‌گران در رده‌های مختلف در راه انقلاب کمتر از اینهایی است که شما به آنها حکم داده‌اید؟ مگر این سوابق را معترضان به این انتصاب‌ها و در صدر آنها نماینده محترم ولی فقیه در استان نمی‌دانند؟ مگر ایشان مطالعه نکرده صحبت می‌کنند و هشدار می‌دهند؟ اگر شما دو سه ماه است که در مورد این استان مطالعه می‌کنید، دلسوزان و معترضان، سالیان سال است که هم در این استان زندگی می‌کنند و هم سرد و گرمش را چشیده‌اند و هم گوشت و پوست و استخوانشان با مسائل و مشکلات این استان عجین است. اگر عمق اطلاع شما به سه ماه یا چند ماه می‌رسد، حضرت آیت‌الله عابدینی با اشاره به خانزده بودن این استان در مراسم معارفه جنابعالی، هوشمندانه از چندین دهه قبل برای شما مثال آوردند تا شاید مسائل استان را ریشه‌ای‌تر مطالعه کنید.

✅ فرموده‌اید با گرایشات سیاسی این افراد کاری ندارید. برادر من، ما هم مثل شما با گرایش سیاسی این افراد کاری نداریم. همانطور که شما متناسب با گرایش سیاسی سنوات قبل خود عمل نکرده و انتخاب نمی‌کنید، اصلاً معلوم نیست که اینها هم به گرایشات سیاسی خود وفادار بمانند. تمام حرف معترضان در یک جمله خلاصه می‌شود و آن این است که فتنه و فتنه‌گران باید خط قرمز شما در انتصابات باشد. اگر چنین است، پس این انتصابات چیست؟ و اگر نیست، که ما تکیف خودمان را در مقابل و مقابله با شما بدانیم. اصلاً هم قرار نیست که یک بار دیگر به فتنه‌گران فرصت بدهیم تا ببینیم آیا خلاف می‌کنند که شما با آنها برخورد کنید یا نه. تکلیف نظام با فتنه‌گران روشن است و الحمدلله چون جنابعالی فرموده‌اید که اهل مطالعه هستید، نیازی به آوردن شاهد مثال از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مقابله با فتنه‌گران نیست.

✅ فرموده‌اید که سخنان نماینده محترم ولی فقیه برای شما مثل عسل شیرین است. اگر این فرمایش تعارف نباشد که ان‌شاءالله نیست، مگر  درخواست معترضان از شما غیر از تمسک عملی به اندرزها و توصیه‌ها و هشدارهای امام‌گونه ایشان است. اصلاً قبول. شما در عمل و نه در شعار و حرف، نصایح ایشان را گوش داده و عمل کنید، ما با شما کاری نداریم. والسلام.

حسن حمزه زاده

94/9/15

  • قزوین فردا

نظرات  (۶)

سلام

واقعا باید به این استاندار دلاور و همسو با دولت تبریک گفت

چرا این آقایان و حاج آقا عابدینی ووو نمی گذارند آقای استاندار کار کند آقای عابدینی خاطرتان هست روزی که به امام جمعه قزوین منصوب شدید بعداز چندروز کلیه نفراتی که در بیت حضرت آیت الله بارکبین مشغول کار بودند همه آنها را تغییر دادید

امیدوارم که خاطرتان مانده باشد .

نکنید بگذارید هوای تازه به استان بیاید .

بگذارید مردم راحت باشند

بگذارید افرادی که همسو با دولت هستند برای خدمت بیایند .

آقای عابدینی شما نگران خودت هستی و ............................

به نام مردم بیانیه می دهید

اما به کام یه عده تمام می شود .

دوستان از چه می ترسید که اینگونه برآشفته شدید ...
مگرنه اینکه منتسبان دولت قبل همگی دزد و راه زن درآمدن و پرونده های ایشان در حال رسیدگی است . آری درست است هرکسی خانواده شهید و رزمنده بوده مصونیت نیست ولی چرا تاکنون چنین بوده .
چرا حاج آقا عابدینی را مشابه امام میدانید و از ایشان بت میسازید . بزرگتر از ایشان در حوزع دین ا انقلاب بسیار اند اما کسی ادعای امام گونه بودن نداشته است . با این صحبتها آیا قصد تخریب ایشان را دارید.
به هرحال عادت کرده ایم به تغییرات بی برنامه و اتوبوسی دولتها که اگر چنین نبود باید نقشه توسعه و راهبردی کشور برای یکصد سال طراحی میشد و همه از آن پیروی می کردند که اینگونه نیست.
تمامی اینها سرگرمی برای مردم و راهی برای چپاول مملکت است . فقط به فکر تقسیم ارثیه نظام هستید که نکند شاید به شما سهم کمتری برسد .
مردم از گشنگی میمیرند شما فکر پست و حقوق های چندده میلیونی ماهانه خود هستید و داشتن فلان مدل خانه و ویلا و تحصیل فرزندان خارج از کشور و سرمایه گذاری ان طرف آب و .......
قرار هست آخر سر فقط چندمتر خلعتی بپوشید و بروید یادتان باشد
سلام جانبازان و خانوادهای شهدا یی که مرد تایید اصولگرایان نباشند فتنه گر ند؟این چه دسیسه کثیفی است ک پیش گرفته اید؟ قیامتی هست آخرتی هست به خود بیایید
فتنه گر جد ابادته از کی خانواده شهید و جانباز فتنهگر شده
امام جمعه مراکز استانها نماینده رهبر هم هستند گر چه آنها  مصون از خطا و اشتباه نیستند اما بدلیل اینکه برای انتصاب به این مسؤلیت شرایط ویژه ای علاوه بر علم و تقوا سلامت نفس ومردم دوستی و انقلابی بودن  و بسیار شرایط دیگر در نظر گرفته میشود و بهر حال کسی که دارای حکم نماینده خود و امامت جمعه از رهبر معظم داشته باشد  اساسا فقط برای اقامه نماز جمعه ومسائل عبادی نیست بلکه امور  سیاسی استان را هم باید در راستای حفظ نظام وحقوق مردم پیگیری کند لذا الحق والانصاف نه تنها مورد احترام باید باشد بلکه مهمتر از آن به انتقادات ایشان توجه شود ومثل استاندار فعلی نگوید حرف امام جمعه از عسل شرین تر است ولی  در عمل هیچ اعنتایی به اعتراض او ننماید.
مردم بسیار خوب این نفاق ها را رصد کرده و میفهمند.
اقای رجبی عزیزتغییرات حق استانداراست ....عوامل فتنه رانباید مسئولیت داد...اقای محسن قاسمی کی وکجادردفاع مقدس حضورداشته اند ما میخواهیم بدانیم اگرراست میگوییدعکسهایش که درجنگ بوده راداخل سایت بگذارند....