قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
۱۳۹۴۰۹۱۰۱۱۲۳۵۰۴۷۰۶۶۲۲۶۳۴

به گزارش قزوین فردا به نقل از شاخص نیوز  صبح امروز جمعی از کارکنان ادارات ، معلمان، دانشجویان،خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قزوین با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به فریدون همتی با تاکید بر توجه ویژه به نظرات حکیمانه امام جمعه محترم از استاندار قزوین خواستند تا ضمن حفظ خطوط قرمز انقلاب اسلامی در جلوگیری از نفوذ افراد فتنه زده به بدنه مدیریتی استان بیش از پیش کوشا باشد.

مشروح این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

استاندار محترم استان قزوین، جناب آقای همتی

با عرض سلام و احترام

در ابتدا انتصاب جنابعالی را به عنوان استاندار خطه‌ی ولایت‌مدار قزوین ” شهر شهیدان گرانقدر رجایی، بابایی و ابوترابی” تبریک گفته و توفیق خدمتگزاری و ادای امانت به مردم فرهیخته استان را از خداوند متعال برای شما خواهانیم.

جناب آقای استاندار

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر همدلی و هم زبانی ملت و دولت، اطمینان داریم با عنایت به صبغه انقلابی جنابعالی تلاش‌های شما به وحدت و همدلی همه گروه های فعال در استان خواهد انجامید.

ما یقین داریم که شما نماینده دولت منتخب عموم مردم هستید و خود را متعلق به تمام مردم استان دانسته و رضایت عموم را بر تایید عده قلیلی سهم خواه ترجیح خواهید داد. بدیهی است خدمتگزاری به مردم، به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و پاسخگو بودن به آنان، رضایت الهی را در پی خواهد داشت.

جناب آقای همتی

ما مطمئن هستیم که شما به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در استان، منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه ی امور مدیریتی خود قرار داده وبا توجه به سخن گوهربار ایشان که فرموده اند: “دربرابرفتنه باید با قاطعیت ایستاد.هرگونه نرمش در برابر فتنه وفتنه انگیزان وفتنه زدگان عواقب ناگواری در پی خواهد داشت.نمی توان فتنه را به بهانه آزادی عقیده تحمل کرد.فتنه نوعی تجاوز به آزادی است وخود نوعی اسارت است.”

خط قرمز نظام را در جلوگیری از نفوذ افراد فتنه زده و منتسب به سران فتنه ، در مناصب حساس استان ،رعایت خواهید کرد.

بی شک سوابق افراد، معیار عقلانی مناسبی برای سپردن مسئولیتهای مهم استان به آنهاست و مسلما خروجی کار هر دستگاهی وابسته به افراد متعهد، متخصص و شاغل در آن است که به جای دغدغه های سیاسی وانتخاباتی، خدمت به مردم و توجه به مطالبات آنان را نصب العین خود قرار داده اند

ما ضمن اعلام حمایت از فرمایشات اخیر نماینده محترم ولی فقیه در استان، از شما برادر بزرگوار می خواهیم که در امور اجرایی استان از نظرات حکیمانه ایشان بهره مند گردید.

استاندار محترم

ما به گروه‌هایی که به غلط نام خود را اصلاح‌طلب و از این دست گذاشته‌اند و با تندروی‌های ناآگاهانه و به دور از اعتدال واقعی، جز درگیری‌های سیاسی هنری ندارند، کاری نداریم و از شما انجام اصلاحات مؤثر بر اساس اصول دینی و انقلابی را انتظار داریم.

با عنایت به تاکید مقام محترم ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت های مردمی، آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه خدمتگزاران نظام در استانداری ، در راستای سیاست های کلی نظام، اعلام داشته و امیدواریم با تلاش جنابعالی در تعامل چند جانبه با مسئولین مختلف استان، از جمله نمایندگان محترم مجلس، فعالان فرهنگی- اجتماعی، فضای استان، بیش از پیش از رایحه ی تدبیر و امید آکنده گردد.

۹۴/۹/۱۷

از طرف جمعی از:

  1. کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین
  2. پزشکان عمومی استان
  3. اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  4. کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  5. جامعه مهندسین در رشته های برق، کامپیوتر، شهرسازی، معماری وکشاورزی
  6. اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  7. اصناف وکسبه بازار
  8. فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش
  9. معلمان ومدیران مدارس ناحیه۱و۲
  10. طلاب حوزه علمیه کوثر و فاطمیه (س)
  11. دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  12. دانشجویان دانشگاه پیام نور قزوین
  13. اساتید دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  14. دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  15. کارکنان اداره صنعت ومعدن
  16. اعضای کانون های مساجد

رونوشت:

      وزیر محترم کشور جنا ب آقای رحمانی فضلی

     مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

با سلام و عرض تشکر من هم به نوبه خودم به استاندار محترم تبریک و خیر مقدم میگویم و این نامه را با جان ودل امضا  می نمایم. خداوند به همه خدمتگزاران واقعی نظام عمر با عزت عطا فرماید.
             یک شهروند قزوینی