قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قدرت الله علیخانی، دیروز؛ امروز و...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

خبرگزاری فارس: استنباط غلط خود را به خورد مردم ندهید

البته شیخ قدرت این روزهایک تغییرمحسوس نسبت به آن روزهاداشته است وآن اینکه درحال حاضردرکاخی واقع درخیابان نیاوران تهران درجوارانقلابیون سابق زندگی می کندامابرای قزوینی هانسخه می پیچد!

🔹حسن حمزه‌زاده درگوگل پلاس وتلگرام خود نوشت: قدرت الله علیخانی در آخرین پستی که در صفحه تلگرام خود منتشر کرده، تصویر نامه‌ای از ساواک را منتشر کرده که در آن مدیرکل اداره سوم ساواک از رییس ساواک قزوین می خواهد که قدرت الله علیخانی ملقب به صفایی زاده را زیر نظر قرار دهد.

🔹در این نامه القاب و تفاسیری در خصوص رفتار شیخ قدرت به کار رفته که با خط قرمز مشخص کرده ام. 44 سال پیش ساواک ایشان را یک عنصر افراطی، خرابکار، دارای سابقه مضره که با عناصر مشکوک رابطه برقرار کرده و دارای فعالیت های مضره است معرفی می کند و می خواهد اعمال و رفتار و تماس های او تحت مراقبت قرار گیرد. در  انتها هم از همکاران ساواکی خود در ساواک قزوین می خواهد محل سکونت مشارالیه را تعیین و اعلام  نمایند.

🔹نکته جالب در این نامه  این است که بسیاری از این صفات و القاب بی کم و کاست در خصوص حال حاضر شیخ قدرت صدق می‌کند. یعنی بلاتشبیه الان هم پس از گذشت 44 سال، اگر از یک نفر آدم منصف ولایتمدار و اصولگرا بخواهیم در چند خط شیخ قدرت را به ما معرفی کند،  چه خواهد گفت؟
قاعدتا خواهد گفت، او از افراد افراطی اصلاح‌طلب است که سابقه فعالیت های مضره بعد از انقلاب او داد همه هم استانی های سابقش را در آورده و با برقراری ارتباط با افراد مشکوک و معلوم الحال به دنبال اخلال در انتخابات آتی مجلسین است.

🔹البته شیخ قدرت این روزها یک تغییر محسوس نسبت به آن روزها داشته است و آن اینکه در حال حاضر در کاخی واقع در خیابان نیاوران تهران در جوار انقلابیون سابق زندگی می کند اما برای قزوینی ها نسخه می پیچد!


  • قزوین فردا

نظرات  (۳)

حالا چرا با ساواک همصدا شدید یک نفر از بنی صدر کلمه خان را وام می گیرد و شما  جملاتی از ساواک وام می گیرید
باسلام
این روزها خیلی ها برا خودشون از ساواک و... رو می کنند، نامه خوبی بوده یا جنس ورقه هاش خوبه ،بعداز 44 سال تکون نخورده وحتی روانویسش هم پاک نشده عجب نامه ای
براساس نظر معمارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ملاک حالی فعلی افراد است و ایشان نشان داده است آدم قدرت طلب و افراطی است و در زمینه تقوا نیز در حدیثی از معصوم(ع) آمده است یکی از راه های شناخت افراد دوستان آن فرد است دوستان و صحنه گردانان ایشان در سطح استان را اگر دقت کنید غیر از تعدا خیلی کمی آدم های ساده و گول خورده افراد معلوم الحال و مسئله داری هستند.