قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا:: سالگرد حماسه عظیم نهم دی امسال مقارن با میلاد رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وامام صادق علیه السلام است . حقیقت عظمت و ماندگاری حضور مردم در نه دی 88 اثبات این معنا بود که مردم ایران پرچمی را که با هدایت و رهبری امام راحل عظیم الشأن (ره) در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی برافراشته کردند هرگز اجازه نخواهند داد که دشمنان بیرونی و منافقان داخلی به زیر کشیده و این نورعالم تاب را خاموش کنند که قرآن فرمود " یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون" (سوره صف /8 )

دشمنان کینه توز ایران واسلام هنگامی که ترفندها و حیله هایشان از بیرون کارگر نیفتاد ،برنامه های براندازانه ی خود را در داخل کشور متمرکز کردند تا ازطریق فریب دادن و مرعوب ساختن عناصر و اشخاص سست عنصر و بی مایه که هویت خود را در پست ها و مقامات شان می دانند و چرب و شیرین مادی دنیا آنان را از آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی دور کرده و به زعم خود ،آنها را به تاریخ سپرده اند!!! به آرزوی دست نایافتنی خود که همانا نابودی و یا حداقل استحاله جمهوری اسلامی است نائل آیند. فتنه گران داخلی که در انتخابات سال 88 با شکست سنگین در جلب آرای مردم مواجه شدند ، تمام برنامه ها و هماهنگی های صورت گرفته با عاملان اصلی فتنه که بی تردید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود را نقش برآب دیدند ، با بهانه و رمز آشوب تقلب بر همه ادعاها و شعارهای قانونگرایی و زیست انسانی !! خود پشت پا زده و تلاش کردند با ایجاد هرج و مرج و آشوب و به سخره گرفتن و توهین به مقدسات دینی مردم ، بی آبرویی خود را جبران کنند و در این میان آنچه شگفت انگیز بود عدم بصیرت و روشن بینی برخی چهره های به ظاهر موجه بود که هر کدام به دلائل مختلف و انگیزه های گوناگون یا با فتنه گران همراه و هم آوا شدند و یا سکوت گورستانی پیشه ساختند. در نهایت این فتنه عمیق با تدابیر حکیمانه و الهی رهبر خردمند امت حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته و حضور آگاهانه مردم شریف در نهم دی خنثی شد و بار دیگر دشمن نگون بخت شکست دیگری را تجربه کرد.

اما عبرت های فتنه 88 که باید برای امروز و همیشه مردم و به ویژه مسئولان درس آموز باشد و هرگز نمی شود چهره کریه آن را به واسطه گذشت زمان ترمیم کرد و از بین برد ( که متاسفانه در رفتار و سخنان برخی چنین اراده ای را شاهد هستیم ) این است که عدم پایبندی به موازین دینی و انقلابی و تحت تاثیرالقائات شیطانی قرار گرفتن که از طریق خو کردن به زندگی مادی و اشرافیگری حاصل می شود و موجب فاصله گرفتن از مبانی انقلاب و اسلام خواهد شد ، می تواند آدم های به ظاهر معتبر را هم زمین گیر کند و خواسته یا ناخواسته در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار داده و حمایت انواع جرثومه های فساد از آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث گرفته تا بهایی ها و سلطنت طلب ها و منافقین بی آبرو را در پی داشته باشد که نتیجه آن مانند همین حادثه تلخ ، طرد چنین افرادی از سوی مردم خواهد بود.

جریان باصطلاح اصلاح طلب که متاسفانه این ننگ در محیط سیاسی آنان رقم خورد و مرتکب خبط جاهلانه و راهبردی در حیات سیاسی خود شدند ، یا باید توبه صادقانه و صریح و بازگشت شجاعانه به عرصه انقلاب اسلامی داشته باشند و یا باید تاوان حمایت های کور و متعصبانه خود را بدهند . لذا رفتارهای سیاسی مبهم و دوگانه و غیر شفاف آنان که از سویی اظهار علاقمندی به  انقلاب ومیراث امام (ره)  وحضور در عرصه های مسئولیت است و از سویی دیگرعدم باور به وقوع فتنه و بردن نظام به لبه پرتگاه سقوط و اصرار ورزیدن بر چشم پوشی نظام از گناه بزرگ سران فتنه و حامیان و پشتوانه های اصلی آنها است نمی تواند تضمین کننده سلامت فکری و سیاسی آنان باشد. بر این اساس و در این برهه ، هم بر شورای محترم نگهبان و هم بر هیئت های محترم اجرایی انتخابات واجب است تا نسبت به نفوذ عناصری با این ویژگی به مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام ، هوشمندانه برخورد کنند . ریاست محترم جمهوری نیز اگرباوربه شعار اعتدال خود دارد، باید این نکته را مد نظر داشته باشد و اجازه ندهد تا از مسیر قدرت واگذار شده از سوی مردم به وی، فتنه انگیزان و منافقان دوباره امکان دست اندازی به مناصب تصمیم گیری پیدا کنند ،که قطعا یکی از مصادیق اعتدال همین است. ما معتقدیم که بخشی از عدم موفقیت هایی که دولت محترم در سپری شدن نیمی از عمر خود بدان مبتلا بوده ناشی از نفوذ چنین عناصری است و تجدید نظر در آن می تواند در دستیابی به اهداف ترسیم شده از سوی رئیس جمهوراثر بخش باشد.

در پایان براین حقیقت تاکید داریم که فتنه 88  و جفایی که فتنه گران ، ناجوانمردانه بر نظام روا داشتند وعلیرغم هزینه ی سنگینی که بر آن تحمیل کردند ، ولی برملا شدن چهره منافقین جدید و بصیرت افزایی مردم در طول این فتنه از برکات آن بود که باید شاکر درگاه پروردگار منان بود.

           حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین

94/10/8

  • قزوین فردا