قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا:: در پی شهادت مظلومانه عالم جلیل القدر شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم فاسد و فاسق سعودی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (سوره مبارکه شعرا، آیه 227)

و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی بازمی‌گردند.

در ایام پرنور و سرور میلاد خاتم‌الانبیاء، محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله، قلب مؤمنان و موحدان جهان با خبری که از سیاهچال‌های رژیم فاسد و فاسق سعودی به گوش رسید، جریحه‌دار شد و دل نازنین صاحب‌الزمان ارواحنا له الفداه به درد آمد. سفاکان آل‌سعود که تشت رسوایی‌شان مدت‌هاست با حمله به مردم بی‌دفاع یمن و حمایت همه‌جانبه از عناصر تکفیری در عراق و سوریه از بام افتاده است، این بار دست خود را به خون روحانی شریفی آغشتند که جز از وحدت و تقریب، سخن نگفته بود.

شیخ نِمِر باقر النمر در قامت یک شیعه دلاور مولا علی علیه‌السلام، چنان در برابر حکومت باطل و شیطانی آل‌سعود ایستادگی کرد که دژخیمان سفاک این رژیم خون‌ریز، جز به شهادت او رضایت ندادند و سرانجام پس از سال‌ها زندان و شکنجه، خون آن روحانی مظلوم را در بهار جان‌ها یعنی ماه ربیع‌الاول به زمین ریختند.

خون شیخ نمر چنان که خون نواب صفوی‌ها و شهید سعیدی‌ها در ایران و خون حکیم‌ها در عراق بر زمین نماند و اسلام ناب محمدی و تشیع علوی را احیا کرد، بر زمین خواهد جوشید و درخت پرثمر شریعت اسلامی و نهال سربلند شیعه را آبیاری خواهد کرد.

چنان که پهلوی ملعون و صدام خائن خسرالدنیا والآخره شدند و با روسیاهی و تیره‌روزی از تخت قدرت، پایین آمدند، مسلمانان جهان روزی را شاهد خواهند بود که حکومت آل‌سعود آمریکایی که پیش‌برنده امیال و آرزوهای رژیم منحوس صهیونیستی نیز هست، سرانجام از اریکه قدرت به زیر بیاید و سرزمین مقدس مسلمانان و قبله‌گاه شریف مسلمین در دست پاک‌ترین و صالح‌ترین حاکمان اسلامی قرار گیرد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان قزوین، این ثلمه بزرگ و جبران‌ناپذیر جهان اسلام و شهادت دردناک شیخ نمر باقرالنمر را به حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه شیعیان عربستان سعودی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند ما را در تداوم راه آن شهید ارجمند موفق و موید بدارد.

13 دیماه 1394

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم شریف قزوین، البرز و آبیک

  • قزوین فردا