قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 متن اطلاعیه به شرح زیر است: 
 خبر شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بدست جلادان تروریست پرور ظالم آل سعود قلوب مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه را جریحه دار و تنفر امت اسلامی از خائینن به حرمین شریفین را عمیق تر ساخت. 

در ادامه این بیانیه آمده است: امت اسلامی حاکمان آل سعود را که از نسل امویان صدر اسلام و یزیدیان تارخ اند بزرگترین مصیبت امروز جهان اسلام همچون صهیونیسم جنایتکار می‌دانند که دستان آنها به خون هزاران مسلمانان شیعه وسنی و مسیحی و کوبانی و کردی و علوی زیدی و … در عراق و سوریه و بحرین و یمن و نیجریه و لبنان و شرق عربستان آغشته است. 

 
این بیانیه می‌افزاید: امروز آل سعود که شعار مرگ بر آنها سراسر کشورهای اسلامی را فراگرفته، ما حمایت معنوی مفتی‌های وهابی و تکفیری عربستان و پول نفت مسلمانان و تروریست های پرورش یافته‌ها در دامان صهیونیستی‌شان با به شهادت رساندن ده‌ها شیعه معترض و منتقد عربستانی بویژه آیت الله شیخ نمر شمارش معکوس سقوط حکومت ضد اسلامی و ضد انسانی خود را رقم زده و جهان اسلام را علیه خود به قیام و خیزش فرا خوانده است . 
در ادامه این بیانیه آمده است: حکام فاقد عقل و شعور سعودی تصور کرده اند که زیر سایه حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست های جنایتکار می توانند با این نوع جنایات به حیات خود ادامه دهند. آنان ماموریت دارند ذخایر زیرزمینی مسلمانان را به پای اهداف پلید صهیونیسم و وهابیت و آمریکا ریخته و عزت و نسل مسلمان را با حمایت از تروریسم های تکفیری و بی لیاقتی در اداره حج نابود نموده و جنبش های انقلابی مسلمانان علیه حکام جور ال سعود را سرکوب کنند. 
 در پایان این بیانیه آمده است: ولی بزودی خواهند دید که خون مظلومان کشورهای اسلامی گریبان آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنها را در هم خواهد شکست، حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن اعدام این روحانی مبارز از عموم احزاب اسلامی جهان اسلام و مسئولان وزارت امور خارجه می خواهد که علیه این اقدام آل سعود موضع قاطع اتخاذ نموده و شیعیان شرق عربستان بیش از این جنایات آل سعود را تحمل نکنند و انتقام خون آنان را بگیرند.
 

حزب موتلفه اسلامی استان قزوین

94/10/14

  • قزوین فردا