قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

به گزارش قزوین فردا به نقل ازمهر مردم دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در اجتماع پرشور هزاران تن از مردم شهرستان ورامین تاکید کرد که حرکت انقلابی ملت ایران، بسیار ریشه دار و متکی بر تحولات درونی در مسیر تکامل انسان ومتجلی ساختن ارزشهای الهی در جامعه بشری است، بنابراین تبلیغات شیاطین مبنی بر متوقف شدن ملت ایران ، چیزی بیش از یک خواب بدون تعبیر نیست

وی بخش اصلی سخنان خود را که پنجشنبه شب در یادواره شهدای عملیات خیبر و در گلزار شهدای سید فتح الله ورامین ایراد شد به بحث در باره ماهیت و مقصد انقلاب اختصاص داد و در سخنان خود از انقلاب اسلامی به عنوان آرمان ، تعهد و میراث مشترک مردم ایران و مهمترین هدیه خداوند متعال به بشریت یاد کرد و گفت : انقلابی که امام خمینی (ره) آن را کلید زد و هدایت کرد ، همچنان مظلوم و ناشناخته باقی مانده است و با وجود کارهای زیادی که در انقلاب به انجام رسیده اما حقیقت انقلاب به درستی درک و شناخته نشده است که اگراین حقیقت به معنای واقعی آن فهمیده شود و مورد شناسایی قرار گیرد، بسیاری از رفتارها ، اندیشه ها و جهت گیریها اصلاح خواهد شد.

رئیس جمهور سابق جنس انقلاب عظیم ملت ایران را متفاوت از همه انقلاب های جهان دانست و گفت: تئوری پردازیهای انجام شده در باره دوره های جوشش، فراز و فرود انقلاب های جهان منطبق بر ماهیت انقلاب ملت ایران نیست و ابعاد گسترده و تنوع توطئه ها ، فشارها و دشمنی ها در برابر انقلاب ملت ایران ، بیانگر این حقیقت است که انقلاب ما در محاسبات شیطانیان نمی گنجد.

وی تصریح کرد : هدف از خلقت انسان که خداوند متعال به سبب آن ، به خود آفرین گفته است ، رشد درونی انسان و الهی شدن فطرت او تا بینهایت است. اگر اهداف، آرمانها و خواسته های انسان دگرگون شود، این تحول درونی ، محیط اجتماعی و بیرونی او را نیز عمیقا تحت تاثیر و تغییر قرار می دهد و از آنجا که نفس مردم ایران به نفس امام خمینی (ره) گره خورده بود، در درون این ملت، یک تحول بنیادین بوقوع پیوست که منشاء انقلاب اسلامی محسوب می شود و تا زمانی که ملت در حال رشد و تکامل درونی است ، هر روز در یک سطح ، افق و قله ای جدید شاهد یک تحول بیرونی تازه خواهد بود.

دکتر احمدی نژاد از ایثار و فداکاری به عنوان رمز و راز کمال انسان و برقراری نسبت و معیار رسیدن به خدا یاد کرد و گفت:مردم ورامین در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و در نتیجه یک تحول مهم درونی ، اوج ایثار و فداکاری را به منصه ظهور رساندند. کفن پوشیدند و با دستان خالی به مصاف تانکهای یک رژیم ضد مردمی و سرسپرده به غرب و شرق رفتند، آنها همانند بسیاری از سیاستمداران مدعی انقلابی گری نبودند که حاضر نیستند حتی یک ریال در راه انقلاب هزینه کنند.

وی در تمجید از ملت عظیم القدر ایران گفت : این ملت ، امروز بسیار مومن تر ، انقلابی تر ، عدالت خواه تر ، شجاع تر و مقاوم تر از مردم عزیز و فداکار این سرزمین درچند دهه قبل است، بنابراین کسانی که تصور کرده اند این طرف و آن طرف چیزی بنویسند و در پشت تریبون ها چند کلمه علیه ملت ایران حرف بزنند وقیافه فاتح به خود بگیرند، کار ایران تمام شده است. این یک خیال باطل بیش نیست زیرا انقلاب ملت ایران در ابتدای راه است و تا برچیدن بساط ظلم از همه اقطار عالم ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور سابق هر گونه نسبت تندروی و افراطی گری به انقلاب وملت ایران را مردود و مذموم دانست و با اشاره به اغواگری شیطان گفت: شیطان از زمانی که تکبر ورزید و از سجده در برابر آدم خودداری کرد ، پیوسته به دنبال آن است تا با فریبکاری ، نیت ، هدف و آرمان های بلند انسان را حتی در سطحی نازل تغییر دهد و از همان نقطه نیز وسوسه هایش را شروع می کند و در اولین اقدام ، خود را در قامت یک دوست به انسان می نمایاند و با دادن آدرس های انحرافی ، انسان سقوط کرده در مسیر بی انتهای گمراهی را به پیش می برد.

وی از رئیس جمهور قبلی آمریکا به عنوان قاتل سیری ناپذیر بیش از یک میلیون انسان در عراق و افغانستان یاد کرد و با اشاره به بی حد و اندازه بودن گمراهی و تبعیت از شیطان گفت: کمال نهایی انسانها ، تشکیل حکومت جهانی عدالت است، جایی که همه عدالت ، محبت ، عزت ، صلح ، برادری و امنیت برای انسانها برقرار می شود و همه تبعیض ها و ظلم ها و کینه ورزی ها تمام خواهد شد و آن روز به معنای فرا رسیدن مرگ شیطان است. اما در برابر این کمال جویی انسان ، شیطان در تلاش است تا انسانها را در مناسبات هفت هزار سال قبل و در دوره توحش قبیله گرایی و طایفه گری نگه دارد و مانع از نزدیک شدن روز مرگ خود شود.

دکتر احمدی نژاد به پیچیده تر شدن توطئه های شیطان به تناسب حرکت انسان در مسیر کمال و فطرت الهی اشاره کرد و گفت: هر مقدار که انسانها جلو آمده اند ، توطئه های شیطان جدی تر و شدیدتر شده است تا آنجا که برای بازداشتن انسان از حرکت در مسیر ارزشهای الهی و انسانی ، شیطان نیز در پشت همین ارزشها سنگر می گیرد. در ادوار اخیر که ملتها برای آزادی ، استقلال ، عزت و حقوق انسانی خود قیام کرده اند، آشکارا مشاهده می کنیم که شیطان چگونه خود را در پشت شعار آزادی و حقوق بشر پنهان کرده است، بنابراین عنوان شیطان بزرگ برای آمریکا ، برامده از یک حقیقت و واقعیت بیرونی است تا آنجا که دولت آمریکا بدترین خفقان را با شعار آزادی در دنیا ایجاد می کند ، بیشترین نقض حقوق بشر را در داخل این کشور و درلوای شعارهای پرحجم دفاع از حقوق بشر انجام می دهد و با شعار صلح و امنیت ، بیشترین کینه ورزی ها ، دشمنی ها و جنگ ها را در دنیا برپا می کند.

وی به آتش افروزی آمریکا و صهیونیسم بین الملل در منطقه خاورمیانه و با شعار صلح و امنیت اشاره کرد و افزود: پیچیده ترین بمب ها و سلاحهای ساخته شده در جهان متعلق به آمریکاست که نه برای انبار کردن و نگهداری در موزه ها یا از بین بردن آفات نباتی در آفریقا ، بلکه برای کشتن انسانها تولید شده و می شوند اما همین آمریکا در قامت شیطان بزرگ با اغواگری و فریب کاری به گونه ای رفتار می کند که گویی دوست انسانهاست و متاسفانه برخی نیز فریب او را می خورند.

رئیس جمهور سابق در ادامه سخنانش حقیقت اسلام وبعثت را بسیار متعالی تر ازعملکرد پیروان پیامبر اسلام و حقیقت انقلاب را بالاتر از عملکرد برخی افراد، نهادها و گروهها دانست و افزود: برخی افراد ، خود را مالک و نماینده انقلاب معرفی می کنند اما ملت ایران هرگز فریب آنها را نخواهد خورد زیرا میداند که حقیقت انقلاب چیز دیگری است. عباسیان بیش از چهارقرن به نام پیامبر عظیم الشان اسلام حکومت کردند اما مرتکب بزرگترین جنایت ها شدند و ده امام مظلوم ما را به شهادت رساندند. اگر کسی در جمهوری اسلامی ایران به کج راهه افتاد به معنای به کج راهه رفتن انقلاب نیست. انقلاب در دل مردم جای دارد و متعلق به ملت است.

وی تاکید کرد که امام عظیم الشان انقلاب خود را خدمتگزار ملت و مردم را ولی نعمت مسوولان کشور دانست و امروز نیز رهبری عزیز خود را نوکر و خادم ملت می داند ، بنابر این هر کس که خود را برتر ، آقا ، صاحب و حاکم بر مردم قلمداد کند ، بدون شک عین شیطان است و مردم نیز به خوبی آموخته اند که چگونه به شیطان سیلی های محکمی بزنند و البته خواهند زد.

دکتر احمدی نژاد تاکید کرد که اگر رئیس هیات حاکمه آمریکا در مسیر حق و عدالت حرکت کند، از نظر ملت ایران محترم خواهد بود اما اگر خواست زور بگوید و اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هیچ ارزشی برای او قائل نخواهیم شد.

وی از فرهنگ ، انسانیت ، شجاعت ، ایمان و سرمایه ای بی بدیل به نام حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان داشته های ملت ایران در برابر بمب اتم آمریکا یاد کرد و افزود: سردمداران آمریکا گاهی اوقات جلوی خود را باز دیده اند در حالی که هنوز به دیوار سفت نخورده اند. رژیم شاه از پشتوانه های به اصطلاح نیرومندی مانند آمریکا ، انگلیس ، شوروی سابق و چین برخوردار بود، اما وقتی ملت ایران به این نتیجه رسید که او باید برود ، شاه را به بیرون پرتاب کرد، بنابراین شیطان بزرگ نیز بداند که ملت ایران با برداشتن همه موانع از پیش پای انقلاب خویش ، پاسخ محکمی به کینه ورزی ها، توهین ها و تحقیرهای اوباما و وزیر او خواهد داد.

رئیس جمهور سابق در پایان سخنانش از جنگ تحمیلی ، حملات موشکی به شهرها و استفاده از سلاحهای شیمیایی به عنوان نشانه های انتقام کشی شیطان از ملت تاریخ ساز ، تمدن ساز ، عدالت خواه ، آزادیخواه و کمال جوی ایران یاد کرد و گفت : شیطان از ملت ایران عصبانی است و پاسخ ما به او یک کلمه بیشتر نیست. از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

دکتر احمدی نژاد در میانه های سخنان خود و در پاسخ به ابراز احساسات مردم و شعارهای محبت آمیز آنان تاکید کرد که من خود را مفتخر به نوکری مردم می دانم و اگر خودم هم نیازمند باشم ، هرکاری از دستم برآید مشتاقانه برای خدمت به مردم انجام می دهم. عده ای ننویسند که مردم ورامین برای دادن نامه به اینجا آمده بودند. کسانی که در اینجا گرد آمده اند ، هدفی جز دفاع از انقلاب و ارزشهای الهی آن ندارند.

رئیس جمهور سابق در میان شعارهای پرشور مردم ورامین به سخنان خود پایان داد و به تهران بازگشت.

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

خیلی برام جالبه چرا احمدی نژاد برای دولتمردان تبدیل به کابوس شده وازبازگشت او درهراسند