قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سقیفه ی بنی ساعده و آمریکا

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

گرچه بسیار در این باب بگفتند سخن                      اندکی پیش نگفتند هنوز از بسیار

سلام بر آنهایی که روح مطهری داشتند و هم چون اسد الله مدنی کار کردند و دست غیب همراهشان بود و آنگاه بهشتی شدند و سپس مفتح مشکلاتمان گردیدند و به امید رجایی که ما هم باهنر باشیم و به صدوقان بپیوندیم و سپس به مخلوقات عالم اشرفی بودن خود را ثابت کنیم و با هدیه خونمان به پایداری اسلام و قرآن عمل کنیم و برای حفظ کیان حرمین شرفین سینه سپر کنیم و با اطاعت از ولی فقیه حدود عترت و قرآن که دو امانت پیامبر ص است را پاس بداریم.

در صدر اسلام بعضی به اصطلاح یاران پیامبر ص تصمیمات شوم سقیفه را بر تصمیمات غدیر خم مقدم و از هر وسیله ای حتی آتش زدن خانه زهرا س و تحقیر ظاهری علی مرتضی ع دریغ نکردند!

امروز هم بعضی از مدعیان همراه امام تصمیمات غرب پسند را به دستورات ولی امر ترجیح می دهند! ولی هیهات که غرب مسلکان بتوانند فاجعه صدر اسلام را تکرار کنند! منتها همگان باید سنخیت سقیفه را با امریکا بسنجند و به نتیجه برسند که هیچ تفاوتی در رفتار آنها به چشم نمیخورد منتها با روش های مدرن ملموس است. فاعتبرو یا اولابصار

ما لزوما باید قبل از مواجهه با دشمنان بیرونی باید با خسته شدگان یاران ماضی که به ظاهر برای چند روزی عنان اختیار بدست دارند محاجّه کنیم!

ولی آنان بدانند ما تجربه از رده خارج شدن مرجع تقلید(آیت الله شریعتمداری) و رییس جمهور (بنی صدر ) و قایم مقام رهبری (آیت الله منتظری) و مدعیان یار و پیرو امام (فتنه گران) را در اندوخته هایمان داریم. ما همه منصب داران را با معیار ولایت می سنجم و خستگی از آن کسانی است که برای ارتباط با غرب گذشته های طاقت فرسای خود را (که قبل از 7 اسفند در برنامه پارلمان سیما پخش شد) به ثمن بخس می فروشند و با ظاهر سازی چند روزه حتی با برجام بی فرجام فضا را به تعارض و تمارض می کشند که الحمدالله در این ایام حزن فاطمه س مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان در دیدار با اعضا خبرگان رهبری به بخشی از این دغدغه ها اشاره فرمودند،

(نکته)

پس تقوا و بصیرت و انقلابی که خود حضرت انقلابی است و دیپلمات نیست، بقای این نظام از بدو تولد بر همین کلمه استوار گردید و تا به امروز هم به پیش رفته و پس از این هم هکذا، حال دیپلمات چیست و چرا عمده ارتباطات دنیای امروز با دیپلماسی مصطلح اداره و از انقلابی های از جنس اسلام ناب را بر نمی تابند حتی اگر در لبنان که فرزندان انقلاب اسلامی ایران است باشند؟

ولی به بعضی از انقلابی های مدعی دل می بندند؟ بماند!

شـرح این حرمان و این خون جــــگر         این ســـخن بگـــذار تا وقـت دیگر

***

گر قدم در جمع مردان مینهی مردانه باش        طاقت مردی نداری چون زنان در خانه باش

والسلام علی من التبع و الهدی

24/12/94

حسین نجفی

  • قزوین فردا