قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 به گزارش قزوین فردابه نقل ازخبرگزاری مهرقزوین،حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین درخطبه های نمازجمعه قزوین گفت:با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و توجه به اجرایی شدن آن می توان امیدوار بود عزت و عظمت ایران اسلامی دوچندان شود.

وی اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی با آسیب شناسی و پی بردن به نقاط قوت و ضعف می توان راهکار مناسبی برای خروج از مشکلات و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت اتخاذ کرد.

حجت‌الاسلام باریک‌بین تصریح کرد: باید اقتصاد کشور به گونه ای تنظیم شود و شکل گیرد که با تحریم و فشارهای دشمنان و یا کاهش فروش نفت و هم آسیب نبینیم و دچار چالش نشویم و بتوانیم کشور را به خوبی مدیریت کنیم.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: با تدبیر، برنامه ریزی، مدیریت منطقی و عمل به چارچوب های اقتصاد مقاومتی می توانیم اتکا به درآمدهای نفتی را در کشور به حداقل برسانیم.

وی مقایسه این نوع اقتصاد با کره شمالی را که از سوی برخی افراد مطرح شده، غیرمنطقی دانست و افزود: این شکل از اقتصاد همراه با کار و تلاش، مصرف درست و مدیریت منطقی است که می تواند استقلال و عزت کشور را تامین کند.

حجت‌الاسلام باریک‌بین اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی باید به دنبال کار و تولید باشیم و فعالان اقتصادی هم لازم است ساز و کار مناسبی را برای بهره مندی همه اقشار از ظرفیت کشور پیش بینی و اجرا کنند.

خطیب جمعه قزوین در خصوص مذاکرات ژنو نیز گفت: مذاکره‌کنندگان کشورمان باید پشتوانه و حمایت مردمی را احساس کنند و در ادامه مذاکرات از موضع حکمت، عزت و با اقتدار وارد شوند.

  • قزوین فردا