قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
🔸ناصر قوامی به روزنامه اجاره‌ای آرمان گفته است: حتما باید آقای عارف کاندیدای ریاست مجلس شود چرا که نزدیک به 130 نفر از اصلاح‌طلبان به مجلس آمده‌اند.
وی می‌افزاید: فکر می‌کنم دوران آقای لاریجانی سرآمده و دو دوره ریاست بر مجلس برای او کافی است بهتر است خود آقای لاریجانی تلاش کند تا آقای عارف به عنوان فردی تازه نفس وارد عرصه شود.
وی در پاسخ این سؤال که برخی معتقدند ریاست آقای لاریجانی می‌تواند فشار طیف مخالف را بر مجلس دهم کمتر کند نظر شما چیست؟ گفت: من فکر می‌کنم بیان چنین مباحثی روش‌هایی برای استمرار ریاست آقای لاریجانی است چرا که ایشان اگر می‌خواست کاری کند تاکنون انجام داده است.
اتفاقاتی در مجلس نهم همچون تصویب برجام هم کار لاریجانی نبود.
عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم در عین حال درباره نمایندگان اصلاح‌طلب تصریح کرد: من اکثر افراد لیست 30 نفره امید را نمی‌شناسم و نمی‌دانم اکنون و درگذشته چه‌مواضعی داشتند و آیا صددرصد اصلاح‌طلب هستند یا خیر اما در آینده و با شروع کار مجلس این موضوع روشن می‌شود.
#خبرویژه روزنامه کیهان
🔸کانال رسمی روزنامه کیهان در تلگرام
@kayhan_news

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

با سلام
متاسفام برای جناب آقای قوامی که التهاب آفرینی همیشه بیشتر از عقل و منطق سر لوحه کار ایشان بوده
اعاذنالله من شرور انفسنا و سیئات اعمالنا